האם חוקר פרטי זה חוקי?

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

.עבודה עם חוקר פרטי היא חוקית לחלוטין, בתנאי כי הוא אכן מחזיק ברישיון בתחום. כיצד נדע? להלן הפרטים החשובים

לקיחה של חוקר פרטי – נפוץ יותר מאי פעם

לקיחה של חוקר פרטי הפכה בשנים האחרונות לנפוצה יותר, וזאת לאור העובדה כי רבים הבינו כי אם הם רוצים להגיע לחקר האמת בצורה מהירה ודיסקרטית, לקיחה של חוקר פרטי אשר עובד תחת רישיון יכולה להוביל לתוצאות מהירות, כפי שמסביר רונן נוה חקירות, חוקר פרטי בכיר אשר לו שנים ארוכות בתחום. לדבריו, נושא החקירות הפרטיות תפס תאוצה לא רק בתחומים אשר היו נפוצים כמו איתור נעלמים או חשד לניאוף, אלא גם בנושאים כלכלים סבוכים אשר נדרש בעבורם עבודה מקצועית כמו גם שימוש בטכניקות מתקדמות, אשר מאפשרות להגיע כאמור לחקר האמת בדרך טובה, דיסקרטית ומהירה, ובכך להשיב את השקט הנפשי למבקש החקירה. עם זאת, חשוב לזכור כי על מנת לקחת חוקר פרטי ישנה חשיבות רבה לבדיקה מקיפה אודותיו, וזאת על מנת לוודא כי הוא אכן מחזיק ברישיון לביצוע של עבודות חקירה פרטיות, כאשר רבים סבורים כי עבודה של חוקר פרטי היא עבודה פשוטה יחסית, כמו שנראית בסרטים. אולם, מדובר בעבודה מורכבת מאוד אשר דורשת התמקצעות וידע, כאשר בלא מעט מהמקרים ניתן לראות כי ישנם חוקרים פרטיים אשר מצליחים לפתור תעלומות של שנים ארוכות, בהצלחה יתרה, ולכן מדובר בפתרון אולטימטיבי בעבור אלו אשר רוצים לתת מזור לנפשם המודאגת והמבולבלת.

חוקר

חוקר פרטי – מה חשוב לדעת?

כאמור, רבים סבורים בטעות כי חוקרים פרטיים עובדים בדרכים לא חוקיות, אולם מדובר בטעות, כפי שמסבירים משרד חקירות אמיר אברמסון. למעשה, ע"פ המומחים של המשרד טכניקות החקירה השתכללו מאוד בשנים האחרונות, זאת לאור פיתוחים טכנולוגים ודיגיטליים, אך עם זאת חשוב לזכור כי חוקר פרטי מחויב לעבוד ע"פ חוקי מדינת ישראל, כמו גם לא להפר את חוק הגנת הפרטיות, אשר שמורה לכל אדם. על כן, החקירות הפרטיות הפכו למורכבות ומסועפות יותר, אך הן חוקיות לחלוטין – בתנאי שאכן החוקר אותו אתם שוכרים למשימה עומד בכלל כללי האתיקה הנוקשים של התחום. לצערנו, אנו שומעים בתקשורת על מקרים בהם חוקרים פרטיים נחשפו או עלה חשד כי הם עשו שימוש באמצעים פסולים, אולם מדובר בפסיק מועט מתוך הענף וזאת משום שרוב העוסקים בו הם בעלי רישיון ועומדים בכל הכללים, כפי שמסבירים במשרדו של החוקר אמיר אמברסון, אשר משרדו נחשב לאחד ממשרדי החקירות המובילים בישראל – בזכות שורה של הצלחות בפיצוח מקרים מורכבים וקלים, במהירות ובדיסקרטיות מלאה. על כן, אם ברצונכם להגיע לחקר האמת ולהשיב לעצמכם את השקט הנפשי, היכנסו עוד היום לאתר בכתובת https://www.hokerprati.co.il השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי וסיוע, ללא התחייבות.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים
מידע נוסף בנושא