סיפור מקרה על חקירת סייבר

נכתב ע"י לקוח אנונימי

לפני מספר שנים הקמתי עסק מצליח בתחום השיווק. אני והשותף שלי השקענו שעות רבות בפיתוח וקידום העסק, במטרה להפוך אותו לאחד העסקים המובילים ביותר בתחום. עם הזמן העסק גדל והתפתח, דבר שהוביל לכמות גדולה של לקוחות. בשלב הזה הבנו שאנחנו צריכים לגייס עובדים, אבל לא רצינו לקחת סיכון ולגייס עובדים לא מוכשרים ולא מיומנים מספיק.

המטרה הייתה לפתוח סניף נוסף של העסק, לכן היינו זקוקים גם לאדם מיומן ומקצועי, שיוכל לנהל את הסניף הקיים ולספק לנו שקט נפשי. קיבלנו כמובן כמויות עצומות של קורות חיים, אך לא ידענו כיצד לבחור נכון בין המועמדים השונים. בשלב הזה פנינו לסיירת החוקרים הפרטיים בישראל, במטרה לבדוק את הרקע של המועמדים שנראו לנו הכי מתאימים למשימה. הדבר אפשר לנו לקבל מידע אמין ומדויק לגבי ההיסטוריה המקצועית של המועמדים.

בדיקת העבר של המועמדים כדי לקבל החלטה מושכלת

חוקר סייבר מיומן ומקצועי סייע לנו לבדוק את העבר של המועמדים, דבר שעזר לנו להחליט לגבי המועמד המתאים ביותר לניהול העסק. חקירת הרקע הייתה חיונית עבורנו, מאחר ולא רצינו לקחת סיכון עם מועמד שמשקר לגבי העבר שלו. הדבר היה חיוני במיוחד עבור משרת הניהול, מאחר ורצינו לבחור במועמד שיוכל לנהל את העסק שלנו בצורה היעילה והמקצועית ביותר, ללא שום חשש לגבי עבר לא נקי.

כמו כן, חוקר הסייבר סייע לנו לבצע חקירה כלכלית של המתחרים המרכזיים שלנו בשוק, על מנת שנוכל לקבל את ההחלטות הניהוליות האפקטיביות ביותר. החקירה הכלכלית אפשרה לנו להבין בצורה טובה יותר את המודל הכלכלי של המתחרים, דבר שסייע לנו לבנות תוכנית אסטרטגית מדויקת יותר. כמו כן, חוקר הסייבר סייע לנו להבין אילו הזדמנויות עסקיות עומדות בפנינו, בזכות המידע החשוב והחיוני שהוא השיג עבורנו.

החוקר הפרטי סייע בפתיחה של סניף נוסף

בזכות חוקר הסייבר הצלחנו לפתוח סניף נוסף של העסק, דבר שכמובן הגדיל את המחזור העסקי ואפשר לנו להמשיך לגדול ולהתרחב. היום אנחנו שוקלים את האפשרות להתפשט לחו"ל, דבר שכמובן מצריך מידע מהימן לגבי המתחרים הצפויים לנו בשוק. אנו ממשיכים להיעזר בשירותיו של חוקר הסייבר, במטרה להבין מהן האופציות הטובות ביותר עבור העסק שלנו. ללא עזרתו לא היינו מצליחים להתנהל בצורה כל כך מקצועית וכל כך יעילה, לכן אני רוצה באופן אישי להודות לו על השירות האמין והדיסקרטי שלו.

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל סייעו לנו לבנות את העסק שלנו ולבסס אותו בשוק התחרותי של עולם השיווק. ללא עזרתו של חוקר הסייבר לא היינו משיגים את המידע הנחוץ לגבי המתחרים שלנו, דבר שללא ספק היה מוביל להחלטות עסקיות פחות נבונות. חוקר הסייבר סייע לנו הן בהשגת מידע כלכלי שעזר לנו להמשיך לגדול ולהתפתח, והן בחקירות רקע יסודיות של העובדים שלנו.

אני ממליץ בחום על סיירת החוקרים הפרטיים בישראל ומציע לכל עסק להיעזר בשירות המקצועי, האמין והדיסקרטי שלהם, במטרה לבצע החלטות נבונות ומושכלות יותר!

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים