חקירה פרטית לפני חתונה

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

לפני החתונה אנחנו בשיא, מאושרים ומלאים אהבה כלפי הצד השני. וחשוב מאוד שנשמור על כך! בכדי לוודא שאנו נכנסים לקשר בריא ויציב וללא כל הפתעות לא נעימות לאחר מכן כדאי יהיה לבדוק לעומק את רקע הצד השני טרם החתונה, כדי להיות בטוחים. הנושא אולי נראה לעיתים מיותר ו'הורס אווירה' אך אסור לטעות ולוותר עליו מאחר והוא יבטיח לכם חיי נישואים טובים, לכן חשוב לבצע חקירה פרטית לפני חתונה.

 

זה לא משהו שהיה דרוש בעבר? למה עכשיו?

כיום ישנה ההרגשה כי מאחר ומדובר בעולם פתוח עם המון מידע אותו חושפים אנשים בעצמם ברשתות החברתיות, אנו יודעים הכל אודות בן\בת הזוג העתידיים. אך לא ניתן לסמוך על כך – שכן ברשתות החברתיות אנו חשופים למידע שרוצים שנדע ולא למידע שלא יצטייר טוב בעיננו.

ובנוסף, כיום, בעידן ההיכרויות דרך אפליקציות ודרך הרשתות, נוצרות היכרויות ללא כל רקע אודות האדם שמולנו לעומת מה שהיה נהוג עד כה, קשר הנוצר עקב מסגרת משותפת\חבר משותף וכד'. עניין זה פותח פתח לניסיונות מרמה והתחזות של אנשים. ולכן, חשוב אף יותר מתמיד לחקור לעומק אודות בן\בת הזוג טרם נישואים.

זה לא משהו שהיה דרוש בעבר? למה עכשיו?

 

מה יכול להיות שנגלה?

בחקירה פרטית שלפני חתונה נוכל להיחשף לסוגי מידע נרחבים אודות בן\בת הזוג, להלן אופציות נפוצות:

  • חובות – חשיפה של חובות כספיים של הצד השני. חשוב לחשוף חובות אלו מאחר והם עלולים להפריע לקיום מערכת היחסים כזוג נשוי.
  • מערכות יחסים מקבילות – אלו יכולות לבוא לידי ביטוי בשתי דרכים: הראשונה, בגידה, והשנייה, נישואים בעוד שהצד אליו נישאים נחשב כבר כנשוי.
  • סכסוכים – חשיפה של עימותים וסכסוכים מסוכנים של בן\בת הזוג העתידים עם גורמים שונים.
  • התנהגויות חריגות – חשיפה של מקרי אלימות של הצד הנחקר, השתתפות בקטטות, מידע פלילי.

מה יכול להיות שנגלה?

 

זה האדם הקרוב אליי ביותר, למה שאבדוק?

בזמן ההתאהבות ובניית שורשי העתיד המשותף אנו לרוב נוטים לפעול מהרגש, כך, אנו חשים אהבה גדולה כלפי הצד השני והיא יוצרת את החשיבה שאנו מכירים אותו בצורה הטובה ביותר, כי אנו יודעים שמדובר בקשר ל'כל החיים' וכי האדם שמולנו לעולם לא ירצה לפעול שלא לטובתנו.

אך זוהי הסתמכות הבנויה על הרגש שלנו וכן על מה שהצד השני בחר לספר בלבד. ופעמים רבות – זה לא מספיק. לא פעם קרה כי זוגות גילו בתהליך גירושין אודות מידע רב וקריטי אותו הסתיר הצד השני עוד מתחילת הקשר. ולכן, רצוי לפנות לחוקר פרטי טרם החתונה אשר יוודא כי כל המידע הנחוץ מוצב לפניכם, טרם ההחלטה החשובה של בחירת פרטנר לחיים.

זה האדם הקרוב אליי ביותר, למה שאבדוק?

 

מי פונה ועל מי?

בחקירות פרטיות שלפני החתונה ישנם שני גורמים שיכולים לפנות: האדם אשר עומד להתחתן או קרוביו. כאשר האדם המתחתן עצמו פונה תהיה החקירה פשוטה ומהירה יותר שכן הוא חשוף להרבה יותר מידע ופרטים אודות בן\בת הזוג העתידים.

אך לעיתים דווקא קרוביו של העומד להינשא מחליטים לפנות בעקבות חששות או לחילופין בכדי להרגיש בטוחים בבחירה של הקרוב שלהם. לעיתים, במצבים אלו יבחרו הקרובים שלא לחשוף את העומד להינשא לקיום החקירה בכדי לא ליצור אי נעימויות עימו ועם בן\בת הזוג מצד אחד ומצד שני להיות בטוחים כי העומדים להינשא בחרו נכון.

חקירה פרטית לפני חתונה
חקירה פרטית לפני חתונה

העולם החרדי

חקירות מסוג זה נפוצות מאוד גם בעולם החרדי. בעת שידוכים, בהם בני הזוג יודעים מעט על הצד השני טרם החתונה וכלל המידע מועבר לפי מה שידוע כלפי חוץ, יהיה זה מאתגר לדעת האם אכן ניתן לסמוך ואם מדובר בשידוך מתאים.

כמו כן, חשוב לדעת כי מאחר ומדובר בקהילה, ברגע שישנו מידע חריג אודות משפחה או אדם מסוים – המידע יהיה נפוץ במהירות בקהילה ולכן משפחות רבות שומרות את סודותיהם קרוב כך שלא ניתן יהיה לדעת בקלות. ולכן, יהיה חשוב אף יותר לפנות לחוקר פרטי אשר יאסוף את כלל המידע האפשרי אודות בן\בת הזוג העתידיים וכן אודות משפחותיהם.

העולם החרדי

 

חקירה פרטית לפני חתונה – כיצד יסייע חוקר פרטי?

ראשית, החוקר הפרטי ינסה לקבל תמונת רקע כללית מהצד הפונה בכדי להבין במה מדובר מתוך הפרטים השטחיים הקיימים ואם ישנן חששות מיוחדות. לאחר מכן יפעל החוקר הפרטי באפיקיו על מנת לחקור ולקבל פרטים נוספים אודות האדם, זאת יבצע באמצעות אמצעים טכנולוגים תואמים, וכמובן מתוך הידע, הניסיון והמקצועיות שדורש התפקיד.

לאחר ביצוע החקירה יביא החוקר הפרטי דוח מסודר למבקש החקירה עם כלל ממצאיו, אשר באמצעותו יכול יהיה מבקש החקירה להחליט על המשך צעדיו. כמו כן חשוב לדעת כי בנושאים אלו חשוב להקפיד על חקירה באמצעים ודרכים חוקיים שכן מעקב לא חוקי יוביל להליכים משפטיים.

חקירה פרטית לפני חתונה - כיצד יסייע חוקר פרטי?

 

החשוב מכל – דיסקרטיות

נושא חשוב ביותר בחקירה מסוג זה הינו הדיסקרטיות. מאחר ובני הזוג עתידים להינשא, יהיה חשוב מאוד לא לחבל בתחושותיהם ולא ליצור בקרב הצד הנחקר את התחושה כי הוא נחקר. בנוסף, גם בעת פניה של קרובי משפחה ללא ידיעת הקרוב שעתיד להינשא, הדיסקרטיות תהיה חשובה שכן חשיפת רצון הקרובים לחקור יכולה ליצור סכסוכים ואי נעימויות עימו.

ביצוע חקירה מסוג זה באופן עצמאי תהיה מורכבת והסיכויים להיחשף יהיו גבוהים הן לאור היעדר המיומנות והידע שצבר חוקר פרטי במהלך השנים והן מאחר ומדובר במקורב אשר יהיה קל יותר לזהות אותו וכי הוא מנסה לחקור. לכן, חוקר פרטי יהיה האדם המתאים לחקירות אלו.

החשוב מכל – דיסקרטיות

 

לסיכום

על – אף שקל לחשוב כי בעידן של היום אנו יודעים הכל אודות בן\בת זוגנו, טרם הנישואים יהיה חשוב לבצע בדיקה בכדי לוודא שאין כל מידע שמוסתר מפנינו וישפיע בצורה משמעותית על קיום חיי נישואים עימו / עימה. ולכן, יהיה כדאי לפנות לחוקר פרטי אשר ידע בצורה מקצועית, מתוך ניסיון, ומיומנויות וכמובן דיסקרטיות רבה להביא לפניכם את כלל המידע הרלוונטי שתוכלו לוודא כי אתם עושים את הבחירה הנכונה.

לסיכום

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים