חוקר פרטי או משרד חקירות

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

כאשר עולה בחיינו נושא רגיש שאנחנו חייבים לדעת את האמת מאחוריו אין ספק שנחתור ונעשה כל שביכולתנו להגיע למידע הדרוש. כיום, רבים פונים לשירותיהם של חוקר פרטי או משרד חקירות בכדי לגלות את האמת ולעקוב אחר אנשים כשהם בעצמם לא יכולים לעשות זאת.

היכולת לפעול בחשאיות, מקצועיות של השגת מידע וכדומה מאפשרת לחשוף את האמת ביעילות ובזריזות רבה, מה שאנשים פרטיים בחייהם מתקשים לעשות. נוסף על כך, כאשר הנושא רגיש לנו אנחנו מתקשים להיות אובייקטיבים וצריכים לרוב אדם מבחוץ שיעשה את העבודה בצורה יסודית ואנחנו נקטוף את פירות ההצלחה.

תופעת השכרת חוקרים פרטיים עבור תעלומות כאלה ואחרות בחיים האזרחיים בארץ עולה ועולה. כאשר אחוזי מקרי הבגידות בנישואים רק עולים, זיופי מסמכים בעבודה, בעילות בכספים וכדומה גם כן נהיים דבר יום יומי על סדר היום – אין ספק שאנשים רבים נקלעים למבוי סתום ואין להם ברירה אלא לעקוב אחר אותם אנשים ולחשוף את האמת.

ישנם פלוסים ומינוסים לכאן או לכאן כאשר עולה השאלה האם לפנות לחוקר פרטי או משרד חקירות. אם גם אתם נקלעתם למצב לא נעים שבוא אתם צריכים לשלוח חוקר אחר אחד האנשים הקרובים שלכם כי אתם חייבים לדעת את האמת – הוסיפו לקרוא את המאמר שלפניכם וגלו את כל הפרטים אודות חוקרים פרטיים ומשרדי חקירות בארץ.

 

למה בכלל כדאי לשכור את שירותיהם של חוקר פרטי או למשרד חקירות

אין ספק שבהזמנת חוקר בכדי להיכנס לחייכם הפרטיים ולחשוף מידע, ישנה חדירה רצינית לפרטיות שלכם אך לעיתים אין ברירה וזהו הפתרון היחיד. במידה ונקלעתם לסיטואציה בה אתם מלאים בחשד כלפי אחד מהאנשים הקרובים לכם, אם זה בעבודה ואם בחייכם האישיים – לחיות זמן רב עם אותו ספק וחשדות זהו דבר בלתי נסבל וקשה מאוד.

האמת חייבת לצאת אל האור. גם אם אתם סומכים מאוד על אותו אדם ויש לכם קשר קרוב, אנשים לעיתים משקרים ומסלפים את האמת בכדי לקבל את האינטרסים שלהם ובמקרים כאלה פעולה של דרכי נועם לא תמיד עוזרת.

ביחד עם זאת, אין ספק שחשוב וכדאי לנסות לפתור עניינים בצורה של שיח, פנים מול פנים, או להיעזר עם מגשרים או מטפלים שונים – במידה וזה יעבוד תגידו לתוצאות של שלום בית או סולחה בעסק שלכם בצורה המיטבית ביותר.

בכל אופן, לעיתים אין ברירה – האמת צריכה לצאת אל האור, ולא ניתן לעשות זאת בדרכים של שלום, כך שהזמנת חוקר זוהי הדרך היעילה ביותר להוציא את המידע אותו אתם רוצים להשיג. חוקרים מנוסים ידעו לפעול בצורה יעילה, מהירה ואמינה ביותר בצורה כזו שלא מעורבת אינטרסים במקרה, וכך תוכלו להשיג את האמת אותה אתם מקשים לחשוף.

חשוב לזכור, שתהליך כזה גורר כניסה לחייכם הפרטיים גם כן מכיוון שאתם אחד האנשים הקרובים לאותו אדם הנחקר ככול הנראה, ויש לקחת זאת בחשבון גם כן.

חוקר פרטי או משרד חקירות
חוקר פרטי או משרד חקירות

חוקר פרטי אל מול משרד חקירות

במידה והשתכנעתם שהזמנת חוקר שיעזור לכם לפתור את התעלומה בחייכם ולשפוך קצת אור על המקרה שאותו אתם רוצים לחשוף – עולה השאלה, האם מומלץ להזמין חוקר פרטי או משרד חקירות. אין ספק שמדובר בהתלבטות חשובה. נראה שללא ספק אתם עומדים בפני אירוע מעט מורכב בחייכם ובמידה ואתם חושדים באדם קרוב, רמת הרגישות סביב המקרה עלולה לעלות.

מכיוון שאתם עומדים במצב מורכב גם ככה, ללא כל ספק מומלץ מאוד לשים לב שאתם עושים את ההחלטה הנכונה ופונים למשרד חקירות או לחוקר פרטי המתאים לכם ביותר, עומד בסטנדרטים ובתקציב שלכם.

 

חוקר פרטי

הזמנת חוקר פרטי משמעותה, פנייה לאדם פרטי הלמד והעמיק בתחום החקירות והוא באופן פרטי יערוך לכם את התחקיר אותו את מבקשים לבצע. כאשר אתם פונים לחוקר פרטי המחיר עלול להיות מאוד דימני מכיוון שמדובר באדם הפועל באופן עצמאי.

ייתכן שתמצאו מחיר משתלם מאוד ביחס ליחס האישי שתקבלו ולמקצועיות שתהיה לו אך עם זאת ייתכן שהמחיר יהיה מאוד גבוהה, ויותר ממשרד חקירות ואז תצטרכו לערוך השוואה בין איכות למחיר והרצון שלכם להתפשר. חוקרים פרטיים לרוב עובדים על תיק אחד גדול או כמה בודדים קטנים מה שמאפשר להם להיות מרוכזים מאוד במקרה שלכם ובכך להקדיש לכם את מלוא תשומת הלב.

ישנם חוקרים פרטיים המתעסקים בתחומים רבים ומגוונים ויכולים לאפשר שירות בהרבה נושאים, אך ישנם חוקרים המתמקצעים בתחום מסוים לדוגמה, רק חקירות גניבות זהות או חקירות בגידות במשפחה. בנושא זה מדובר על פלוס לחוקר פרטי אל מול משרד חקירות, מכיוון שתקבלו שירות מאדם המכיר לעומק את התחום אותו אתם מבקשים לחקור ובכך תגיעו לתוצאות טובות יותר.

 

משרד חקירות

כאשר מדובר על הזמנת שירות של משרד חקירות יש לחשוב על כך כמו פנייה למשרד עורכי דין גדול או לעורך דין פרטי. גם כאן קיימים פלוסים ומינוסים שיש עליכם לשקול. כאשר מדובר על משרד גדול, ישנו הייתרון של שם בשוק, ביקורות רבות וכן עסק חזק יותר כלכלית וייתכן שיהיו לו יותר כלים טכנולוגיים ומקצועיים לתת לכם.

כאשר מדובר על חקירה פרטית, אין ספק שאיכות הציוד מאוד רלוונטית. חוקרים כיום משתמשים בהאזנות, תצפיות, חקר עברו של הנחקר, חקר רשתות חברתיות וכדומה, ולכל אלה קיים מכשור מתאים הפותח למטרות חקירות. במשרד גדול לרוב קיים הציוד הנדרש והוא עומד בפני בקשות יותר מורכבות של חקירה.

עם זאת, מדובר על משרד גדול שפוגש הרבה תיקים, לעיתים המקרה שלכם לא יקבל את מלוא תשומת הלב והבמה שתרצו ועלולה להיווצר תחושה שנדחקתם הצידה.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים