חוקר פרטי לאחר גירושין

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

אנשים רבים נוטים לחשוב כי הליך הגירושין מסתיים מייד עם קבלת פסיקת בית המשפט ובהתאם מסתיימת גם עבודת החוקר הפרטי. אך לא כך הדבר, הגירושין אומנם קבעו את החלוקות השונות, אך לאלו יש השפעה גם בטווח הארוך אשר שומרת את בני הזוג בקשר. בעקבות מצבים מסויימים רצוי ואף מומלץ לפנות אל חוקר פרטי לאחר גירושין.

השפעה זו יכולה לבוא לידי ביטוי בשתי דרכים, האחת, פסיקת הדין המקבעת את אורח החיים של בני הזוג לאחר הגירושים ושני הצדדים ממשיכים בחייהם. ואילו השנייה, מתרחשת בעת שפסק הדין מתערער, כאשר אחד הצדדים חש כי לא נעשה עימו הצדק או לחילופין כי חלו שינויים מאז קביעתו. במקרים אלו הצד החושד יוכל להפיג את חששותיו בפניה לחוקר פרטי.

 

איך זה קורה?

כאמור, החלטת בית המשפט אמורה להיות קבועה ומוחלטת. אך לעיתים, אחד הצדדים מרגיש כי ישנו הצורך בשינוי ההחלטה. אלו נובעים לרוב משתי סיבות עיקריות. האחת הינה שינויים שונים שחלו בחייהם של בני הזוג שמשפיעים על ההחלטות שנלקחו בהתאם למצב הקודם.

ואילו השנייה הינה חשד להפרת ההסכם של אחד הצדדים. לרוב יהיה זה המקרה השני אשר יצריך הוכחות שונות המאמתות את החשד עד לכדי שינוי החלטת בית המשפט. ולכן, יהיה נכון בשלב זה לפנות לחוקר פרטי אשר יזהה את ההפרה וידע בדיסקרטיות ובמקצועיות להביא את ההוכחות הדרושות לכך אל בית המשפט.

 

פירוט הסיבה : שינויים שחלו בחיי צד אחד או שני הצדדים

כחלק מהיות בני הזוג ממשיכים בחייהם, הם יכולים להחליט החלטות שונות כל אחד על חייו אשר ישפיעו על המשך החלוקה וההסכמות של בני המשפט. אלו ישפיעו לרוב בעת שישנם ילדים. כך לדוגמה אם אחד הצדדים מחליט לעבור לגור בחו"ל ומבקש לקחת עימו את הילדים או לחילופין לתת משמורת מלאה לצד האחר.

שינוי נוסף יכול להיות שינויים בשכר של הצד משלם המזונות אשר מקשים עליו לשלם אותם. בסיבות מסוגים אלו בפעמים רבות יסתדר הזוג ויחליט כיצד להמשיך לפעול אך ישנן גם פעמים רבות אחרות בהן בני הזוג לא מגיעים להסכמה, בפעמים אלו יוכלו הצדדים לפנות לחוקר פרטי בכדי לברר לעומק האם השינויים האלו מתבקשים והאם מדובר בצעדים נצרכים או שאלו פעולה שביצע הצד השני לטובת קבלת תנאים אישיים טובים יותר מאלו שהתקבלו בפסק הדין.

לאלו, במקרים בהם מעורבים ילדים, ניתן להוסיף גם שינויים בתא המשפחתי אשר נוגעים אליהם ועלולים לסכן אותם. כך, במקרה של חשש שהילדים חווים אלימות או התעללות כלשהיא כאשר נמצאים במשמורת של הצד השני, יהיה חשוב ואף דחוף ביותר לפנות לחוקר פרטי אשר ידע לבדוק את העניין ולספק את התשובות הדרושות בהקדם האפשרי.

חוקר פרטי לאחר גירושין
חוקר פרטי לאחר גירושין

פירוט הסיבה :  חשד להפרת ההסכם

הסכם גירושין כאמור הינו פסק דין ולכן הפרתו היא בהתאם להפרת פסק דין. הפרה זו תאפשר פניה של הצד המציג ומוכיח את העבירה של הצד שני לפעולות כנגד המפר. אלו יבואו לידי ביטוי בהליכים של הוצאה לפועל, צו עיכוב יציאה מהארץ, פקודות מאסר, עיקולים ועוד.

ההפרה יכולה להיות במגוון סוגיות הנוגעות להסכם הגירושים: בעניין חלוקת כספים – הסתרה של רכוש בעת קבלת פסק הדין לטובת אי חלוקתו אשר מתגלה לאחריו, בעניין המשמורת על הילדים – אי עמידה בהסכמים שנעשו, בעניין המזונות – איחור בתשלומים או אי תשלום כלל ועוד.

ולכן, יהיה נכון לפנות במקרים אלו לחוקר פרטי אשר ידע לחשוף את ההוכחות הנדרשות אשר יהיו קבילות בבית המשפט להוכיח את הפרת פסק הדין על ידי הצד השני.

 

מדוע חוקר פרטי?

חוקר פרטי ידע לתת מענה מקצועי לסוגיות אלו. ניתן לסווג את המענה לשניים, הראשון, כמובן הניסיון, המקצועיות, האמצעים הדרושים, והדיסקרטיות שחשובה מאוד בעניינים אלו.

והשני, היותו החוקר הפרטי כפועל מתוקף תפקידו כאשר אינו מעורב רגשית, שכן האדם החושד בזוגו לשעבר לעיתים יטה לפעול ממניעים רגשיים שונים כדוגמת עצב, עלבון, כעס, נקמה ואלו עלולים להזיק לתוצאות החקירה. ולכן, חוקר כגורם חיצוני מיומן ידע לתת את המענה הטוב ביותר לסוגיה.

 

מתי יש לפנות אל חוקר פרטי לאחר גירושין?

נראה כי ההסכם הוא קבוע שבהתאם יישאר בצורה זו לתמיד ולכן אין כל סיבה למהר לשנותו בהינתן שינויים בחיינו או של בן הזוג לשעבר. אך אין זה נכון לחשוב כך. לכל שינוי יכולות להיות השלכות רבות על חיי שני הצדדים, ולכן יהיה נכון לפתור אותן מהר ככל הניתן.

במידה ומדובר בשינוי בו הצד השני אינו מעודכן על כך או שמדובר בשינוי שאינו תואם את ההסכם או שאינו כחוק, יהיה נחוץ לפנות לחוקר פרטי ישירות כאשר עולה חשד ראשוני. עניין זה מקבל דגש נוסף, כאשר מעורבים ילדים – יהיה חשוב לפעול לטובתם במהירות האפשרית וכל חשד קטן יהיה סיבה חזקה לפניה ובירור האם הכל פועל כשורה.

 

אז מה חשוב לדעת?

תהליך הגירושין למעשה נגמר בפסק הדין שניתן אך אין זה אומר שלא צריך להיות ערניים לגבי ההחלטות ולהתפתחויות השונות. כל התפתחות או גילוי של עניין נוסף יכולים להפוך לחלוטין את כל מה שהוחלט וכן כל הפרת פסק הדין תביא להליכים שונים וקשים. אלו יבואו לידי ביטוי הן בשינויים בעקבות התפתחות חיי כל אחד מבני הזוג והן בהפרת הסכם הגירושין.

במקרים אלו, של חשד כי הצד השני אינו פועל כפי שסוכם, יהיה נכון לפנות לחוקר פרטי. החוקר ידע לפעול במיומנות ומתוך ניסיון בשימוש באמצעים שברשותו בכדי להציג את ההוכחות הנדרשות בפני בית המשפט ביעילות ובמקצועיות. כמו כן חשוב ביותר לתת משמעות לזמן, שכן לשינויים שמתרחשים בניגוד למה שסוכם יש משמעות והשלכות מרובות.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים