כיצד לבחור משרד חקירות

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

בחירת משרד חקירות פרטיות נכון, עשויה לחולל את כל ההבדל בין תיקים נחקרים שמסתיימים על צידם הטוב, לבין כאלו שמסתיימים עם תוצאות לא מספקות. משרד חקירות פרטי מומלץ במרכז או במקומות אחרים בארץ, תמיד יספק לכם פגישת ייעוץ בה ייקבע גם תהליך העבודה והמחיר. במאמר הזה נסקור כיצד לבחור משרד חקירות.

כשאתם בוחרים חוקרים פרטיים שיהיו ממונים על החקירה שאתם מבקשים להוציא לפועל, אתם חייבים לקחת בחשבון מספר דברים, ביניהם למשל נושא הניסיון של החוקר הפרטי שלכם. חוקר פרטי מומלץ תמיד יידע להכיל אתכם תוך מתן יחס אדיב והקשבה לכל פרט ופרט.

המקרים בהם אנשים זקוקים לסיוע של חוקרים פרטיים כאלו ואחרים, הם מקרים שבדרך כלל כוללים רגישויות שונות, כך שעל החוקר הפרטי תמיד לספק יחס אנושי ומכיל, אך יחד עם זאת, גם להיות תמיד ממוקד בפרטים שהלקוחות מספרים לו. לעיתים, פרטים מסוימים שעשויים להיראות שוליים ללקוח, בכלל יכולים להיות בעלי משקל עצום.

חוקר פרטי תמיד יידע להבחין בין העיקר לטפל, תוך שהוא ימקד אתכם במה שחשוב ויותיר מאחור את מה שפחות. לא נגזים ונאמר כי חוקר פרטי הוא פסיכולוג, אך לעיתים, עצם הפנייה לחוקר פרטי, עשויה להקל מאוד על אנשים ולעשות סדר בבלגן ש"הולך" להם בראש. במאמר הבא נעזור לכם להבין, כיצד לבחור משרד חקירות שיתאים לכם.

 

כיצד לבחור משרד חקירות

 

מידע לגבי עלות חוקר פרטי – עלות חקירות פרטיות 

עלותו של חוקר פרטי היא בהחלט דינאמית ומשתנה, היות ולפעמים אנשים שוכרים את השירות של חקירה פרטית עבור מקרה מסוים ונראה שתהליך העבודה ברור וידוע מראש, אך בפועל, המצב עשוי להיות אחר לגמרי.

חקירה פרטית בשטח, בדרך כלל עתידה להשתנות. אנשים הם דינאמיים ומשנים התנהגויות, מתמודדים עם בלתמי"ם (אירועים לא צפויים שגורמות לשינויים בלו"ז) ומבלבלים. בעקבות כך, כשמבצעים מעקבים בשטח, לעולם לא ניתן באמת לדעת איך ייראה המעקב.

 

מידע לגבי עלות חוקר פרטי – עלות חקירות פרטיות 

 

עלות חוקר פרטי עשויה להיות 300 ₪ לשעת מעקב במקרים מסוימים, אך קחו בחשבון כי זו לרוב תהיה הערכה כללית, וייתכנו שינויים כאלו ואחרים במהלך המעקב. קורה שפתאום החשוד נעלם לשעות ארוכות, קורה גם שהחשוד מגיע ליעד מסוים שמצריך הסוואה עמוקה יותר על ידי החוקר הפרטי וכדומה. במקרים מסוימים, עלות חוקרים פרטיים יכולה להגיע גם ל-600 ₪ לשעת מעקב.

כיצד לבחור משרד חקירות
כיצד לבחור משרד חקירות

כיצד לבחור משרד חקירות פרטיות – ניסיון הוא שם המשחק

לא משנה איזה שירות או מוצר אתם צריכים, תמיד כדאי לוודא המלצות. אם אתם מחפשים אחר שירות של חקירות פרטיות באזור המרכז, בדקו האם משרד החקירות אכן מתמחה במעקבים באזור המרכז.

אם אתם זקוקים לסיוע בתחום של חקירות פרטיות במגזר החרדי, חובה לוודא שאתם שוכרים משרד חקירות פרטיות שמכיר את הכללים והקודים באותו מגזר, וכן הלאה. כלומר, על החוקר הפרטי להיות בקיא ומאורע בכל שטח ותחום אותו הוא חוקר. אם הוא לא מכיר את השטח – עליו ללמוד אותו כיאות.

חקירות פרטיות מקבלות גוון ואופי שונים בכל מקרה וסיטואציה, כך שגם אם בחורתם בשירות חוקרים פרטיים שאינם ממוקצעים בתחום הספציפי אותו אתם חוקרים – היו סמוכים ובטוחים כי אם מדובר בשירות מקצועי, אז אנשי הצוות ילמדו את המקרה שלכם מ-א' ועד ת'.

 

כיצד לבחור משרד חקירות פרטיות - ניסיון הוא שם המשחק

 

לקוחות ממליצים על חקירות פרטיות

כשמדובר בשירותים ומוצרים כלליים, תמיד ניתן לברר ביקורות גולשים באינטרנט ובאתר החברה. אך כשמדובר בנושא של חקירות פרטיות, יהיה לכם קשה יותר לאתר גולשים שמגיבים בפומבי על גבי חקירות פרטיות שהם היו שותפים להם.

יחד עם זאת, לפעמים ניתן לבקש רשימת לקוחות ממליצים מחברת החקירות עצמה, תוך שהיא מוודאה עם הלקוחות כי אכן ניתן להעביר את שמם בתור לקוח ממליץ.

 

לקוחות ממליצים על חקירות פרטיות

 

זכרו, הניסיון משחק תפקיד משמעותי בכל הנושא של חקירה פרטית. כדאי לשכור משרד חקירות מומלץ, או לפחות כזה אשר משתמש בצוות של יוצאי משטרה, משרד הביטחון וכדומה. קבעו פגישת ייעוץ עוד היום אם אתם מרגישים נבגדים או מרומים.

אין טעם לחפש בגוגל: גבר בוגד סימנים , אישה בוגדת סימנים , סימנים לבגידה וכדומה. המידע באינטרנט לא תמיד מדויק, הואילו להיפגש עם חוקר פרטי עוד היום בכדי להתחיל בתהליך הסרת החששות.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

0 +
שנות ניסיון
% 0
דיסקרטיות וסודיות
0 +
מקרים שטופלו
7/ 0
זמינים עבורכם מסביב לשעון

רוצים שנחזור אליכם לייעוץ חינמי? השאירו פרטים

100% סודיות ודיסקרטיות - בהתחייבות!

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים