האם מאזינים לי לנייד?

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

אם אי פעם שאלתם את עצמכם "האם מאזינים לי לנייד?", לא בטוח שאתם מדמיינים. כמו שחכמים פעם אמרו: זה שאתה פרנואיד, לא אומר שלא רודפים אחריך. חוקרים פרטיים יגידו לכם מאוד מהר – אם אתם מדמיינים או לא. במקרים רבים, יש אפילו ריגול תעשייתי. מעניין, בואו נדבר על זה קצת.

חוקרים פרטיים עוסקים במגוון מאוד רחב של חקירות פרטיות, כך שגם ניתן לשכור חוקר פרטי שיבדוק האם מאזינים לכם לנייד.

במקרים רבים, אנשים משתמשים באמצעי האזנות סתר, למרות שאמצעים אלו בכלל לא חוקיים. על פי החוק, אסור להאזין ואסור לבצע האזנות סתר מכל סוג, כך שאם אתם חושדים שמאזינים לכם בנייד, מומלץ לטפל בזה כמה שיותר מהר, היות ואם אתם צודקים – תוכלו לנקוט באמצעים המשפטיים כנגד מי שמאזין לכם.

חוקר פרטי מומלץ יידע כיצד לפעול כמה שיותר מהר בכדי לוודא שיש או אין האזנות אצלכם בנייד, וזה מתבצע דרך אמצעים טכנולוגיים שונים שנועדו לאיתור האזנות סתר.

במקרים בהם אתם מגלים כי אכן מאזינים לכם לנייד, החוקר הפרטי יספק לכם עדויות חותכות – איתן תוכלו להגיע גם לבתי המשפט השונים. אל תמתינו, חוקר פרטי במרכז יספק לכם שירות גם אם מענכם ממוקם בדרום או בצפון, תאמו פגישת ייעוץ ותחילת עבודה.

 

האם מאזינים לי לנייד? איך זה יכול בכלל לקרות?

אנחנו חיים בעידן מאוד מרגש ואינפורמטיבי, הכול נמצא לרשותנו והכול זמין. יחד עם זאת, העידן האינטרנטי מלווה גם בלא מעט סיכונים, תוכנות זדוניות, פריצות למחשבים וניידים, מתקפות והשתלטות סייבר עוינות ועוד רבות. כל הזמן, כל שניה וכל דקה, קיימים אנשים אשר עוסקים במלאכת פריצות סייבר כאלו ואחרות.

בחלק רב מהמקרים, ניסיונות ההשתלטות על  אמצעים דיגיטאליים כאלו או אחרים – הן ניסיונות השתלטות רנדומאליים. כלומר, ה-האקר (פורץ הסייבר), לא מכוון "לפגוע" במכשיר נייד מסוים, אלא שולח את זרועותיו הדיגיטאליות ומנסה לפרוץ למכשירים ניידים, תוך שהוא מקווה ליפול על משהו עסיסי.

האם מאזינים לי לנייד?
האם מאזינים לי לנייד?

במקרים אחרים, מדובר בהשתלטות עוינת על מכשירים ניידים שכוללים האזנות סתר, ומקרים אלו הרבה פעמים מזוהים עם תחרויות עסקיות בין חברות וארגונים גדולים. ריגול תעשייתי הוא לא בדיחה, והוא עשוי לעלות לאנשים בלא פחות מפעל חייהם.

מקרים של ריגול תעשיית עשויים לגרום לאנשים לאבד את כל מה שהם עבדו עבורו עד היום, כך שאם אתם חושדים כי מאזינים לכם, אולי יש סיבה לכך, ומומלץ עוד היום לשכור משרד חקירות פרטיות שיבצע בדיקה. משרד חקירות פרטי יספק לכם את התשובה הכי מהימנה ובזמן קצר מאוד.

 

תוכנות ריגול על הנייד – היכן "נדבקים"?

במקרים מסוימים, קורה אפילו שחודר אל תוך הארגון מרגל תעשייתי. המרגל מחזק את שורשיו בחברה שלכם ועם הזמן, מצליח גם להכניס תוכנות זדוניות על ידי שליחת קבצים, העלאות של קבצים למערכות הארגון ועוד.

מכשירים ניידים נדבקים בתוכנות ריגול גם באופן רנדומאלי, כך שלא חייב להיות מדובר בנושא של ריגול תעשייתי או מרגל בתוך החברה שלכם. לפעמים, ללא כוונה מיוחדת, אנחנו לוחצים על כל מיני לינקים וכל מיני אתרים מפוקפקים בלי להתכוון, מה שעשוי להוביל להתלבשות של תוכנה זדונית על הטלפון הנייד.

תוכנות ריגול על הנייד – היכן "נדבקים"?

במקרים בהם נדרש הסיוע של חוקר פרטי בתחום זה, דווקא הרבה פעמים מתגלה כי מדובר בריגול תעשייתי מכוונן ומכוון מטרה. אם עוברת לכם בראש NON STOP המחשבה של "האם מאזינים לי לנייד?", ואתם גם מנהלים חברה גדולה או ארגון, מומלץ לבצע בדיקה עם משרד חקירות פרטיות, ולו רק בשביל להסיר את החששות. אין טעם שתלכו לישון מוטרדים בלילה.

שימו לב, גם אם אתם לא חושדים שמאזינים לכם, אך אתם כן מנהלים חברות גדולות ו\או ארגונים, מומלץ מדי פעם לבצע את הבדיקות השונות לגילוי האזנות סתר.

ככה, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים ואל תרגישו כל חשש. כמעין פעולת מנע שוטפת, מנהלי ארגונים רבים וגדולים, בוחרים לבצע בדיקות תקופתיות שבשגרה – עבור גילוי האזנות סתר. מה שנקרא, להקדים תרופה למכה ולא לחכות שהאסון יכה בכם, אלא להיות תמיד עם ידכם על העליונה בכל סיטואציה ומקרה.

תוכנות ריגול על הנייד – היכן "נדבקים"?

 

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

0 +
שנות ניסיון
% 0
דיסקרטיות וסודיות
0 +
מקרים שטופלו
7/ 0
זמינים עבורכם מסביב לשעון

רוצים שנחזור אליכם לייעוץ חינמי? השאירו פרטים

100% סודיות ודיסקרטיות - בהתחייבות!

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים