אביזרים לביצוע חקירה חשאית בתנאי שטח

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

בעת עריכת חקירה חשאית בתנאי שטח ישנם אתגרים רבים עליהם יש לתת את הדעת בנוסף לכלל אותם האתגרים המאפיינים כל חקירה חשאית אופיינית. אתגרים אלו כוללים הצורך להפעיל מכשיר משוכללים ללא אספקה סדירה של חשמל, התמודדות עם רעש ותנאים משתנים וצורך לאחסן מידע בשטח. הכתבה הבאה תסקור את הפתרונות השונים הקיימים כיום בשוק לאתגרים אלו.

 

שימוש במצלמות מוטמנות

כיום ניתן למצוא בשוק מצלמות קומפקטיות ועמידות במיוחד אותן ניתן להסתיר בשטח ולהפעיל ללא צורך בגישה לאינטרנט או בתשתית חשמל. מצלמות שכאלו פועלות על בסיס סוללה חזקה במיוחד אשר יכולה לספק להן שעות עבודה ארוכות ומופעלת באמצעות חיישני תנועה כך שלא תבזבזו זמן ואנרגיה על צילומים מיותרים. הצילומים שהמצלמה תתעד ישמרו על כרטיס SD כך שתוכלו לצפות בהם בקלות בעזרת מחשב או טלפון סלולרי חכם.

מצלמות שכאלו לעיתים יהיו מצוידות באמצעים מיוחדים כמו חיישני ראיית לילה, אפשרות לתכנת את המצלמה לפעול בשעה מסוימת, להתחבר אליה מרחוק על מנת לצלם בזמן אמת או לאסוף את המידע שצולם, ללא צורך להגיע לשטח.

 

שימוש ברחפנים

כאשר אתם רוצים לחקור שטח שהגישה אליו בעייתית או כלל לא אפשרית שימוש ברחפנים עשוי לספק לכם את הפתרון הנדרש. קיימים היום דגמי רחפנים רבים המספקים הפעלה קלה ונוחה וצילומים באיכות מעולה. עם זאת, חשוב לזכור שלא תמיד מדובר בפתרון דיסקרטי ועל כן אמצעי זה לא בהכרח יתאים לכל סיטואציה.

 

הקלטה בתנאי שטח

הטמנה של מכשירי הקלטה במקומות מקורים אינה עניין פשוט כלל. כדי להתגבר על בעיה זאת ניתן להשתמש במכשירי הקלטה בתנאי שטח. מקלטים שכאלו צריכים מצד אחד להיות איכותיים במיוחד שכן לעיתים ההקלטה תתבצע בתנאי רעש ומצד שני להיות דיסקרטיים במיוחד על מנת שיהיה אפשר להסוות אותם בקלות במגוון רחב של סביבות. מסיבה זאת מומלץ להשתמש במקליטים ייעודים שתוכננו במיוחד על מנת לתת מענה לצרכים הייחודיים של הקלטה דיסקרטית בשטח.

 

איתור מיקום

לא תמיד ניתן לדעת מראש היכן מושא הריגול שלכם נמצא ולאן פניו מועדות. כדי להתגבר על בעיה זאת ניתן להשתמש בשלל אמצעי איכון המבוססים על טכנולוגיות GPS ויאפשרו לכם לגלות את המיקום של אדם מסוים בזמן אמת או לקבל מידע מדויק לגבי המסלולים השונים שעשה אותו אדם לאורך תקופה מסוימת.

מכשירים אלו יכולים להתחבר ישירות לרכב של האדם שאתם עוקבים אחריו ולמעשה בכך לספק לכם תועלת כפולה שכן בנוסף למידע המרחבי שתקבלו תוכלו אף לצותת לכל מה שנאמר בתוך הרכב בזמן אמת או לאחר מעשה. מכשירים אלו פועלים על סוללה איכותית במיוחד ועל כן הם יכולים לפעול ברציפות עד 8 ימים מלאים.

במידה ואתם זקוקים לאיסוף מידע דיסקרטי בתנאי שטח בשוק קיימים מכשירים רבים אשר יאספו עבורכם הקלטות צילומים וכתובות, יאחסנו אותם בזיכרון נייד ויאפשרו לכם לקבל החלטה מושכת כיצד לפעול על בסיס נתונים מאומתים.

 

חקירה

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים
מידע נוסף בנושא