איך לבחור חוקר פרטי ובמה להתמקד?

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

חוקר פרטי הוא אדם אשר למד את התחום של חקירות פרטיות, אך אינו יכול לפעול על דעת עצמו וכעצמאי בתחום. בכדי לפעול בתור חוקר פרטי, על החוקר להיות משויך וחלק משירות של משרד חקירות פרטיות מוסמך. אז איך לבחור חוקר פרטי?

בדרך כלל, כשאנחנו מחפשים מוצרים או שירותים מסוימים באינטרנט, אפשר לעבור על ביקורות של גולשים על המוצרים, חוות דעת של אנשים על שירותים כאלו או אחרים ועוד. כשמדובר בניסיון איתור של חוקר פרטי מומלץ באינטרנט, התמונה קצת שונה, מפני שאנשים לא ממהרים לחשוף את עצמם בתור משתפי פעולה בחקירות פרטיות, או בתור מבקשי שירות של חקירה פרטית.

היות ומדובר בתחום דיסקרטי וחשאי, לפעמים ניתן לקבל רשימת לקוחות ממליצים מהחוקר הפרטי, שניתנת באישור הלקוחות עצמם. מעבר לכך, תמיד מומלץ לוודא שאתם שוכרים משרד חקירות פרטיות שרוכש ניסיון רב שנים, מכיל צוות מקצוענים של יוצאי מסגרות צבאיות ומשטרתיות, משרד חקירות שיהיה אדיב אליכם ועוד.

נושא היחס והשירות אותו תקבלו ממשרדי החקירות, הוא מהותי, מכיוון ומדובר במקרים שמצריכים הכלה של הלקוחות. אנשים מגיעים מבולבלים, טרודים, כעוסים, זועמים וכן הלאה, כך שדבר ראשון – יש לעשות סדר בעניינים.

 

חוקר פרטי הוא לא פסיכולוג – אך כן יעשה לכם סדר  

כשאנשים מבקשים את שירותיו של חוקר פרטי, הם לפעמים מתחילים את התהליך בעודם נמצאים במצב לא נעים כלשהוא.

לרוב, מדובר במקרים של ריגול תעשייתי, בגידה בזוגיות, בדיקות אמינות לעובדים, בדיקות מהימנות בחברה, איתור האזנות סתר ועוד. מקרים אלו גורמים לאנשים להיות טרודים ביותר, ובמהלך פגישת הייעוץ עם החוקר הפרטי, אתם תוכלו במהרה להבין מה חשוב פחות ומה חשוב יותר.

משרד חקירות פרטיות תמיד יידע לסדר לכם את התמונה בראש, כדי שתוכלו ללכת הביתה בתחושה שהמקרה שלכם כרגע נמצא בידיים מקצועיות ביותר. ההמלצה היא: ברגע שאתם יוצאים מפגישת ייעוץ אצל משרד חקירות מומלץ, לנסות ולהניח למקרה לדעוך קצת מהמחשבות שלכם. נסו לא להיות עסוקים אם הבעל בוגד או האישה בוגדת, נסו להמשיך לחיות את חייכם.

לפעמים, חלק מהתהליך של פנייה לשירותי חקירות פרטיות, הוא הניסיון להמשיך הלאה עם החיים. אנשים רבים בוחרים לפנות אל חוקרים פרטיים בכדי לסיים פרקים מסוימים בחייהם, להניח להם ולהמשיך הלאה. התחילו בתהליך עוד היום, קבעו פגישת ייעוץ עם משרד חקירות פרטיות במרכז שיהיה מומלץ ומקצועי.

 

עלות חוקר פרטי שעת מעקב

בחינת המחירים תעזור לכם עם השאלה "איך לבחור חוקר פרטי?". מחירים של חוקרים פרטיים משתנים, מכיוון ואופי החקירות משתנה גם כן. באופן כללי ומבלי לקבוע כלל גורף, אפשר לציין ששעת מעקב של חוקר פרטי מתחילה בערך ב-300 ₪.

יחד עם זאת, שעת מעקב חוקר פרטי על חשוד, יכולה גם להגיע ל-600 ₪ ומעלה. הדברים דינאמיים ומשתנים, היות ולפעמים המעקבים מורכבים הרבה יותר ומאתגרים. למשל בלילה, החוקר יצטרך להסוות עצמו בדרכים אחרות בדרך כלל, וזאת משום שבלילה קשה מאוד להיטמע בציבור.

במקרים מסוימים, יוצאים אל השטח מספר חוקרים פרטיים שיוצרים הסוואות בשיתוף. ככל שהחקירה הפרטית שלכם תצריך יותר כוח אדם, כך המחיר ישתנה בהתאם. במקרים רבים, משרדי חקירות פרטיות משתמשים בשלל אמצעים טכנולוגיים בכדי לאתר מידע בעל חשיבות.

את איתור המידע, לפעמים ניתן לבצע מהמשרד עצמו ודרך תוכנות ייעודיות של חקירות פרטיות, כך שלא תצטרכו לשלם על שעות מעקב. במקרים אחרים, קיים צורך לשלב טכניקות שונות וכן תצטרכו להוסיף תשלום על שעות מעקב – לאחר איתור מידע.

זכרו, בין אתם תרים אחר חברת חקירות שתבצע איתור אנשים בארץ או בחו"ל, או שמא אתם זקוקים לשירות חברת חקירות בכל תחום אחר, הואילו לשכור אך ורק צוות מקצוענים אמיתי, היות וזה עשי לקצר לכם תהליכים, לייעל זמנים ולספק תוצאות טובות ומהירות יותר.

קבעו פגישת ייעוץ עם משרד חקירות פרטיות במרכז או בכל מקום אחר בארץ, הייעוץ אותו תקבלו, יהיה ייעוץ עבור תהליכי עבודה שמתרחשים בשטחים שונים בארץ ובאזורים מגוונים.

אם אתם שוכרים חוקר פרטי במרכז הארץ והוא חוקר פרטי מומלץ בתחום, אין סיבה שהוא לא יהיה מסוגל לעבוד גם באזורים גאוגרפיים אחרים. במקרים מסוימים, יהיה עליו ללמוד את האזור או את הקהילה – בהם מתבצעת החקירה (כמו למשל חקירות במגזר החרדי).

 

חוקר כסף עם מקטרת
חוקר כסף עם מקטרת
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים
מידע נוסף בנושא