האם העובד שלי גונב אותי?

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

לדאבוננו, גם זה קיים, ואנשים לפעמים נופלים לגניבות. כשאנחנו אומרים נופלים, אנחנו מתכוונים לשני הצדדים – הצד הגונב והצד הנעשק. במקרה לנו אנחנו מדברים על עובד שגונב ממעסיק. חוקר פרטי יגיד לכם בדיוק מה קורה בעסק שלכם, ויספק לכם תוצאות בזמן מהיר מאוד.

חוקרים פרטיים בדרך כלל מתמחים בנושא זה של גניבות בתוך החברה או העסק, היות ולצערנו, אלו מקרים נפוצים מאוד. רבים מאוד הם המקרים בהם חוקר פרטי נקרא לבדוק מקרים פוטנציאליים של גניבות בתוך החברה, מפני שלפעמים אנשים מרגישים כאילו הם לא גונבים באמת. נכון, זו נשמעת הנפצה, אך תחשבו על זה לרגע, כמה פעמים בחיים לכולנו עבר בראש משהו בסגנון של: "יאללה, אני אקח את העטים האלו, גם ככה זו חברה גדולה, מי ישמע כמה היא כבר תרגיש את זה".

אז קחו את המחשבה היחסית תמימה הזאת, ותכפילו אותה בכמה מונים כאשר מדובר במקרה של אנשים עם נטיות חזקות יותר לגניבה, ואפילו אנשים שעשויים לחוות ריגוש בזמן שהם גונבים.

אם אתם חושדים שהעובד שלכם גונב אתכם ואתם זקוקים לשירותיו של חוקר פרטי במרכז הארץ או בכל מקום אחר, תמיד תוודאו שמדובר בשירותי חוקר פרטי מומלץ ביותר, וכזה שיידע לזהות את הבעיה בארגון שלכם – ולעקור אותה מהשורש.

 

בזמן קצר מבינים מה קורה בתוך הארגון – יש גניבות או אין?

תציפו את האמת, תדעו מה קורה בתוך העסק שלכם, שכרו משרד חקירות פרטי לטובת העניין. משרד חקירות פרטיות תמיד יידע להשתמש באמצעים הטכנולוגיים הנכונים עבור הצפת האמת וגילוי השקר והגניבה – על ידי כל עובד כזה או אחר.

קיימים אמצעים שונים שניתן לאתר אצל חוקרים פרטיים עבור איתור מידע, אך במקרים בהם יש חשש לגניבה בתוך החברה, הרבה פעמים יהיה צורך ליצור הסוואות ולנסות להיטמע בתוך הארגון. לגבי מצלמות אבטחה, אם אין לכם בבית העסק מצלמות כאלו, אתם מבצעים טעות פטאלית, מפני שמצלמות אבטחה יוצרות הרתעה מעולה וגורמות לאנשים לשקול את צעדיהם שנית.

 

גניבה על ידי עובד שלי – נוכלות מורכבת – עידן דיגיטלי  

לא פעם, מדובר בכלל בגניבות שמתבצעות באמצעות מחשוב בתוך החברה. כשמדובר במעשי נוכלות מורכבים יותר מאשר גניבה פיזית של מוצרים או גניבה מהקופה של בית העסק, ניתן להשתמש בכל מיני תוכנות ואמצעים לניטור ואיתור מידע. יחד עם זאת, אפשר גם לשלב מעקבים יחד עם תהליך איתור המידע על הנחקר ו\או החשוד.

כשתבקשו סיוע משרד חקירות פרטיות לגניבות עובדים, תוכלו לדון במהלך פגישת הייעוץ עם החוקרים הפרטיים – באשר לתהליכי העבודה. אם יש צורך לעקוב אחרי העובדים שלכם, חוקר פרטי מומלץ יידע לשלב עבודת מעקב יחד עם פעולות טכנולוגיות ודיגיטליות, אם צריך לפענח סרטוני אבטחה, חוקר פרטי יעשה גם את זאת.

אתר דיגיטלי מומלץ – www.bufor.co.il

הכי חשוב, לשכור חוקרי פרטיים שבקיאים בתחום ויודעים לזהות ולהריח גניבות ממרחקים של קילומטרים. מחירים של חוקרים פרטיים בתחום זה – דינאמיים מאוד ומשתנים, אך תצטרכו להוסיף שעות מעקב עבור בדיקות העובדים שלכם, קחו בחשבון כי עלות חוקר פרטי לשעת מעקב יכולה גם להגיע ל-600 ₪.

במקרים מסוימים, עלות חוקרים פרטיים לשעת מעקב תהיה גם 300 ₪, כך שהכול תלוי במורכבות המקרה שיש לחקור. למשל, אם צריך להוציא אל השטח יותר מחוקר פרטי אחד שיתפקד על המעקב, כמובן שהעלות תשתנה בהתאם. דוגמה נוספת למקרים בהם עלות חקירה פרטית עשויה להשתנות, היא הדוגמה של חקירות ומעקבים ליליים.

 

למה יש לשים לב, כששוכרים חוקר פרטי מומלץ

כשאתם שוכרים חוקר פרטי לבדיקות העובדים ובדיקות גניבות בחברה, קחו בחשבון שאם יהיה צורך לעקוב אחרי העובדים שלכם במהלך שעות הלילה, העלות של החקירה תשתנה, מכיוון והחקירה הפרטית הופכת להיות הרבה יותר מורכבת ומאתגרת – כאשר מתרחשת בלילה. הרבה יותר קשה ליצור הסוואות, יותר קשה להיטמע בקהל וכדומה.

שימו לב כי מדובר בשירות של משרד חקירות פרטיות מומלץ , לא משנה היכן אתם ממוקמים.

לעיתים, גם אתם ממוקמים בחלקי פריפריה דרומיים או צפוניים מרוחקים, כדאי לשכור חוקר פרטי במרכז שיהיה מומלץ בתחום זה שאתם מנסים לחקור. גם אם צריך להגיע אל מרכז הארץ בשביל חוקר פרטי מומלץ ומקצועי, לפעמים ההשקעה הנוספת – תוביל לתוצאות מהירות יותר.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

0 +
שנות ניסיון
% 0
דיסקרטיות וסודיות
0 +
מקרים שטופלו
7/ 0
זמינים עבורכם מסביב לשעון

רוצים שנחזור אליכם לייעוץ חינמי? השאירו פרטים

100% סודיות ודיסקרטיות - בהתחייבות!

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים
מידע נוסף בנושא