הוגש נגדכם כתב אישום פלילי – הנה מה שעליכם לעשות

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

הגשה של כתב אישום היא אירוע שיכול להכניס כל אדם ללחץ. עבור רוב האנשים לא מדובר על דבר שבשגרה, והעובדה שהמדינה מאשימה אותם בעבירה יכולה להכניס אותם ללחץ רב. זו הסיבה שאם אתם נמצאים במצב הזה, עליכם להבין שבהחלט ניתן לצאת ממנו כאשר ידכם על העליונה, אם רק יודעים איך לעבוד. כאן ניתן לכם כמה הנחיות למקרה שבו אתם נאשמים.

 

כתב אישום

כתב אישום הוא למעשה הצהרה של המדינה בה היא מפרטת את האישום שמוטל עליכם. מול כתב האישום הזה אתם צריכים להגן על עצמכם, ובית המשפט הוא זה שיקבע בסופו של דבר האם אתם זכאים או אשמים בדין. כאן https://www.alonerez.co.il תוכלו לראות מידע רב בנושא כתבי אישום פליליים והדרך להתמודד איתם, אבל בינתיים, הנה כמה דברים שכדאי לעשות בתור התחלה.

 

הבנת כתב האישום

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להבין מה בדיוק האישום שרובץ נגדכם. לא משנה האם כתב האישום הוגש נגדכם בהפתעה או שידעתם בדיוק לקראת מה אתם הולכים, חשוב לקרוא את כתב האישום, להבין במה בדיוק המדינה מאשימה אתכם, וכמובן את פרטי המקרה בגינו אתם עומדים לדין. רק אחרי שעשיתם הזה עליכם לגשת לצעד הבא שהוא כנראה החשוב מכולם.

 

מציאת עורך דין מומחה

עורך דין הוא מקצוע שכולל הרבה מאוד התמחויות, וגם בתוך עולם הדין הפלילי יש התמחויות שונות. הדרך היחידה שלכם לצאת זכאים מבית המשפט היא להיות מלווים בעורך דין מומחה בתחום שבו אתם נאשמים. זו הסיבה שלפני שאתם מוצאים עור דין עליכם להבין מה בדיוק האישום שרובץ נגדכם.

 

גיבוש תוכנית הגנה

אחרי שמצאתם עורך דין שמומחה בתחום בו אתם נאשמים, תשבו יחד עם עורך הדין שלכם ותגבשו תוכנית הגנה מסודרת. המטרה של התוכנית היא להסביר לבית המשפט מדוע מה שמוצג בכתב האישום לא נכון, ומה ההסבר שלכם לכל הטענות שהתביעה מעלה נגדכם. כתב ההגנה שלכם צריך להיות יצוק היטב לאור העובדה שהתביעה לא תוותר בקלות על האישום נגדכם.

 

ערעור במקרה הצורך

ההחלטה של בית המשפט, גם אם היא לטובת התביעה היא לא סוף פסוק, ותמיד עומדת לפניכם האפשרות לערער על פסק הדין. ההכנה לערעור היא דבר מורכב לאור העובדה שהיא דורשת מאיתנו לגבש הגנה טובה יותר, אך חשוב לזכור שגם לאחר הרשעה בערכאה ראשונה, יש סיכוי לא מבוטל שערכאה גבוהה יותר תוציא אתכם זכאים.

 

לסיכום

הגשה של כתב אישום היא דבר שיכול להכניס ללחץ כל אזרח נורמטיבי. זו הסיבה שאם אתם נמצאים במצב הזה הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא למצוא עורך דין פלילי שמומחה בתחום שבו אתם נאשמים. יחד עם עורך הדין תגבשו כתב הגנה שבו תפריכו את הראיות שיש לתביעה, וכמובן תתכוננו לערעור במקרה הצורך.

עורך דין מומחה

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים
מידע נוסף בנושא