הכל על בלש פרטי

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

מי מאיתנו לא נתקל לפעמים בסיטואציות שבהן הוא לא מרגיש לגמרי בטוח ולמעשה, מרגיש שמשהו קורה מאחורי הגב שלו? האמת היא שמדהים לראות כיצד אפילו כאשר אנחנו בטוחים בדברים מסוימים בחיים שלנו, אנשים עדיין יכולים להפתיע אותנו. כך קורה, לא פעם, שאדם שבטוח באשתו ובזוגיות שלו לא מבין איך יכול להיות שהיא בוגדת בו? או אדם שמנהל עסק וסומך בעיניים עצומות על העובדים שלו בסוף מגלה שהם גונבים ממנו.

האמת היא, שלכל אחד מאיתנו יש אינטרסים אחרים ויש לא מעט כוחות שמניעים אותנו. לכן זה לא מפתיע לגלות שאנשים כן גונבים, מועלים באמון ובוגדים. השאלה היא מה ניתן לעשות ובעיקר, איך אפשר לגלות את האמת? אם, לדוגמא, בעל עסק רק חושד באחד מהעובדים שלו בגניבה, מה יש באפשרותו לעשות כדי לשפוך אור על המציאות? האמת היא שהכתובת הכי טובה הרבה פעמים היא בלש פרטי, שכן איש מקצוע כזה יכול לסייע בצורה מקצועית ורצינית.

חוֹקֵר
חוֹקֵר

מה עושה הבלש בפועל?

זה מאוד תלוי לאיזה בלש פרטי פונים, אך בפועל ניתן לראות שהוא יכול להיות אמון על גילוי וחשיפת האמת. זה אומר שהוא יוכל לעקוב אחרי האדם שאתם מעוניינים לבדוק לגביו דבר מה, רק חשוב להבהיר שעליו לנהוג בהתאם לחוק. כלומר, בלש פרטי שלא יכבד את החוק ויבצע פעולות מוגזמות כדי לנסות לחשוף את האמת עלול לסכן את עצמו ואת הלקוח שלו. לכן זה לא משנה אם אתם פונים לאיש מקצוע כזה בגלל חשד לבגידה מצד בן הזוג או בגלל כל סיבה אחרת, כי מה שבטוח זה שרק בלש מקצועי יוכל לעזור לכם ועליכם לבחור איש מקצוע שעובד בצורה חוקית. כמובן שכדי להיות בלש פרטי בישראל צריך ללמוד את התחום וגם להיות חלק מקבוצת הבלשים שעובדים כחוק ועם כל האישורים הנדרשים.

מה כדאי לברר לפני שבוחרים בלש פרטי?

האמת היא שיש לא מעט בלשים שאליהם תוכלו לפנות לצורך קבלת שירות ולכן טבעי שתרגישו מעט מבולבלים. איך ניתן יהיה לבחור איש מקצוע מתוך כל כך הרבה אופציות? ואיך אפשר לדעת, לגבי בלש מסוים, האם הוא יצליח לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר? אם יש לכם דילמות, דעו שאתם לא לבד. למעשה, כל אדם שרוצה לפנות אל בלש פרטי היה רוצה להעסיק את איש המקצוע הטוב ביותר ולכולנו יש התלבטות איך לבחור את המומחים. לכן אנחנו מציעים לכם לברר, לפני הכול, האם מדובר על בלש פרטי שעובד לבד או שיש לו משרד גדול של חקירות? האם הוא מעסיק עובדים אחרים או שאת כל המשימות הוא מבצע לבד? כמו כן, אם אתם יכולים לקרוא חוות דעת אודות הבלש, זה בהחלט מומלץ. בסופו של דבר, אין חכם כבעל ניסיון ולכן, אם אתם יכולים ללמוד אודות השירות שמחכה לכם מאנשים אחרים שכבר קיבלו שירות מאותו בלש, למה שלא תעשו זאת? בנוסף, בהחלט כדאי גם לבדוק לאיזו הוצאה כלכלית אתם נכנסים, כי למרות הרצון הטבעי לבחור את איש המקצוע הידוע והמוביל ביותר, לא תמיד חובה להסכים לשלם מחירים מופקעים. לכן יש טעם לברר, לרדת לפרטים ולראות שאתם מפקידים את המשימה בידי מישהו שבאמת יחזור אליכם עם תוצאות. להיות לקוחות של בלש פרטי רציני ומקצועי זו הבחירה הנכונה כי מהר מאוד תוכלו להבין באיזו סיטואציה אתם נמצאים, האם גונבים מכם והאם אדם אהוב ויקר בוגד בכם.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים
מידע נוסף בנושא