חוקר ביטוח בשרון

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

☑️ חוקר ביטוח בשרון בעל ניסיון רב שנים.

☑️ זמינות מיידית לחקירה.

☑️ הכנת תיק החקירה מקצה לקצה.

☑️ חוקר ביטוח בעל רישיון והסמכה.

☑️ מתן פתרונות בתביעות ביטוח.

☑️ ייעוץ ראשוני עם חוקר ביטוח – חינם.

לשיחת ייעוץ עם חוקר ביטוח בשרון:

077-803-9724 📞

 

פעמים רבות חברות ביטוח שולחות חוקרים פרטיים על מנת להקשות על הצלחת התביעה של המבוטחים. חוקר ביטוח בשרון יפנה אל הנפגע או אל משפחתו וישתמש בכל אמצעיו ותחבולותיו על מנת להשיג ראיות שיסייעו לחברת הביטוח לפעול נגד התביעה. בעזרת עבודת החוקר הפרטי חברות הביטוח מגלות הונאות ביטוח וחוסכות כסף רב.

 

מהו חוקר ביטוח בשרון?

חוקר ביטוח בשרון הינו אדם שהוסמך לעבוד כחוקר פרטי ומציע את שירותיו לחברות הביטוח. חברת הביטוח תיעזר בחוקר הפרטי על מנת לאסוף ראיות ולגלות את האמת על המבוטחים. החוקרים הפרטיים ישתמשו במגוון רחב של טכניקות שיסייעו להם לגלות את האמת ולסייע לחברת הביטוח.

במהלך החקירה, החוקרים יפגשו עם התובעים, יתנהלו בצורה אמפטית וחברותית, יגרמו לתובע לחוש ביטחון ולשתף איתם פעולה וינסו להשיג כמה שיותר מידע. חוקרי ביטוח הם חוקרים מנוסים ומקצועיים שמכירים שיטות רבות שמסיעות להם להשיג מידע מהנפגע.

ישנם חוקים ברורים הנוגעים לחוקרי ביטוח ולדרך התנהלות החקירה שלהם. כאשר נפגשים עם חוקר ביטוח, יש לוודא שהוא מבצע את עבודתו רק באמצעים חוקיים המתאימים לאתיקה של העוסקים בתחום החקירה והבילוש.

 

כיצד חוקר ביטוח בשרון יכין תיק חקירה?

חוקר ביטוח בשרון יכין תיק חקירה ויאסוף מידע רב טרם הפגישה האישית עם הנפגע. מידע זה יסייע לחוקר הביטוח להגיע מוכן לפגישה עם הנתבע וללמוד על הרקע של הנתבע. במהלך הפגישה החוקר ישתמש במידע שאסף ויתשאל את הנפגע בשאלות שהכין מראש.

להלן מספר אמצעים שישמשו חוקר ביטוח במהלך איסוף המידע על הנפגע:

  • רשתות חברתיות: חוקרי ביטוח ישתמשו ברשתות חברתיות כגון פייסבוק ואינסטגרם על מנת להשיג מידע ופרטים שישללו את הטענות של הנפגעים בתביעה.
  • אינטרנט: טרם הפגישה עם הנפגע, חוקרי הביטוח ישיגו מידע עליו בעזרת האינטרנט. מידע זה יסייע לחוקרים במהלך הפגישה וייתן להם מושג מי האדם איתו הם נפגשים.
  • חקירת עדים לפגיעה: פעמים רבות חוקרי ביטוח יתשאלו עדים לתאונה על מנת להשיג מידע נוסף ופרטים אחרים לגבי התאונה. כך, החורים יבררו שלא מדובר בהונאה ורמאות ושהנפגעים מספרים דברי אמת.
  • חקירת מכרים של הנפגע: במקרים מסוימים, חוקרי הביטוח יחקרו מכרים וקרובי משפחה של הנפגע על מנת להבין מהם היכולות הפיזיות והמוטוריות שלו ולהעריך את גודל הפגיעה.

חוקר ביטוח בשרון

 

טיפים שיש לבצע טרם פגישה עם חוקר ביטוח בשרון

ניהול פגישה עם חוקר ביטוח בשרון עלול להיות עניין מלחיץ ומרתיע. אנשים רבים חוששים שחוקר הביטוח יגלה דברים לא נכונים וימנע מהם את הזכויות שלהם. לפיכך, מומלץ לבצע מספר דברים חשובים טרם הפגישה שיבטיחו שהפגישה תנהל בצורה טובה ויעילה.

ראשית, מומלץ לפנות לעורך דין מקצועי ומנוסה בתחום. יש להתייעץ עם העורך דין, לפרט בפניו את פרטי התביעה ולקיים את הפגישה עם החוקר יחד איתו. בנוסף, לפני החקירה מומלץ לדרוש מחברת הביטוח עותק מההודאה שתגישו לחוקר.

 

כיצד מתנהלת פגישה עם חוקר ביטוח בשרון?

כאשר אתם מנהלים תביעה נגד חברת הביטוח, חוקר ביטוח בשרון יגיע לביתכם בהפתעה ויתחיל בחקירה מוקלטת. בתחילת החקירה, חוקר הביטוח יסקור את גופכם וינסה לבדוק האם יש הבדלים בין הטענות בתביעה לבין המציאות. החוקר יבדוק את היכולות הפיזיות והמוטוריות שלכם בהתאם לסוג התביעה וינסה להבחין בהבדלים בין ההתנהלות במציאת לבין הדיווחים בתביעה.

לאחר מכן, החוקר ישאל שאלות כלליות על הפגיעה והתביעה ויבין כיצד נפגעתם ואיך זה השפיע עליכם. החוקר הפרטי יגיש דוח חקירה לחברת הביטוח שתחליט כיצד להתנהל ולהשתמש במידע שהחוקר אסף. במקרים נדירים, חברת הביטוח תחליט לבצע מעקב אחר הנפגע על מנת להוכיח שהוא משקר לגבי גודל הפגיעה.

 

טיפים לניהול פגישה עם חוקר ביטוח בשרון

חוקר ביטוח בשרון ישתמש במגוון רחב של שיטות ואמצעים על מנת להוציא מהנפגעים מידע. כאשר נפגשים עם חוקר ביטוח יש לבצע מספר פעולות חשובות:

  • ראשית, עליכם לבקש מחוקר הביטוח שיראה לכם רישיון חוקר פרטי. בקשה זו מהווה בדיקה חשובה מאוד שתמנע הונאות ורמאות.
  • אם אינכם בטוחים בתשובה כלשהי, מומלץ לענות בהיסוס ולהסביר לחוקר הפרטי שאתם לא זוכרים במקום לענות תשובה שאינה נכונה.
  • יש לשמור על ביטחון ורוגע במהלך כל הפגישה.
  • ודאו שהחוקר עומד בהגבלות של חוקרי ביטוח שיפורטו בהמשך.

 

הגבלות על חוקר ביטוח בשרון

קיימים איסורים רבים המגבילים חוקרי ביטוח במהלך עבודתם. להלן מספר חוקים חשובים שמשפיעים על אופן החקירה של חוקר ביטוח בשרון:

  • אסור לחוקר פרטי לפגוע בפרטיות של אדם ללא הסכמתו. איסור זה כולל: התחקות אחר אדם שעלולה להטרידו, צילום אדם ברשות היחיד ועוד.
  • קיים איסור קיום שיחה של חוקר פרטי עם קטין ללא נוכחות האפוטרופוס.
  • אם הנפגע מיוצג על ידי עורך דין, אסור לחברת הביטוח או לחוקר פרטי מטעמה ליצור קשר ישיר עם הנפגע.

 

חקירות סיעודיות

חברות ביטוח ישתמשו בחוקר ביטוח בשרון על מנת לבצע מעקבים ולהתחקות אחר מבוטחים שטענים שמצבם סיעודי. חוקר הביטוח יבצע מעקבים, ייפגש עם המבוטחים ויבצע בדיקת רקע על מנת לברר האם המבוטחים מבצעים כישורים מסוימים בכוחות עצמם כגון: הליכה, אכילה, שתייה, התלבשות, התרחצות, שליטה על סוגרים ועוד.

 

כיצד מקבלים רישיון על מנת לעבוד כחוקר ביטוח בשרון?

על מנת לעבוד כחוקר ביטוח יש לקבל רישיון ממשרד המשפטים המאשר לעבוד כחוקר פרטי. ראשית, יש ללמוד בקורסים מיוחדים עבור חוקרים פרטיים. בקורסים הללו לומדים טכניקות ושיטות עבודה מיוחדות של חוקרים פרטיים. לאחר מכן, יש להתמחות במשך שלוש שנים במשרד חקירות מוסמך או בשירות ציבורי כחוקר פרטי.

לאחר ההתמחות, יש לעבור בחינות מיוחדות בדיני ישראל ואתיקה מקצועית של חוקרים פרטיים. לאחר קיום הפעולות הללו, משרד המשפטים יבדוק האם האדם מתאים למקצוע ויוודא שהוא עומד בתנאים הבאים: מלאו לאדם 18 שנים והוא סיים 12 שנות לימוד, לאדם יש אזרחות ישראלית, אין לאדם עבר פלילי המונע ממנו לעסוק בתחום.

 

חקירות פרטיות

בשנים האחרונות תחום החקירות הפרטיות התקדם והתפתח. כיום, אנשים רבים משתמשים בחוקרים פרטיים על מנת לאסוף מידע עבור טיפול בצרכים האישיים והעסקיים שלהם. החוקרים הפרטיים משתמשים באמצעים שונים, מבצעים מעקבים ומתשאלים עדים על מנת להשיג את המידע הנחוץ עבור הלקוחות שלהם.

כיום קיימים ברחבי הארץ משרדי חקירות רבים שעוסקים בתחומים שונים הנוגעים לחקירה פרטית. במשרדי החקירות הללו עובדים חוקרים פרטיים מקצועיים שקיבלו רישיון ממשרד המשפטים שמאשר להם לעסוק בתחום.

כאשר בוחרים משרד חקירות, יש לשים לב למספר דגשים חשובים לרבות: ניסיון, המלצות, מחיר, מוסריות, גודל המשרד, אופי הצוות ועוד.

 

סוגי חקירות פרטיות נוספות

ניתן להיעזר בחוקרים פרטיים על מנת לטפל בחקירות פרטיות אחרות כגון:

  • חקירת בגידות: חוקרים פרטיים יסייעו לכם לאמת או לשלול חשדות בבגידה. החוקרים יבצעו מעקבים אחר בן זוגכם, יבחנו את התנהגותו ויתעדו את מעשיו בעזרת צילום סמוי.
  • מעקב אחר עובדים: ניתן להשתמש בחוקרים פרטיים על מנת לעקוב אחר עובדים ומועמדים לעבודה ולבדוק שהם אנשים אמינים ונאמנים.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

0 +
שנות ניסיון
% 0
דיסקרטיות וסודיות
0 +
מקרים שטופלו
7/ 0
זמינים עבורכם מסביב לשעון

רוצים שנחזור אליכם לייעוץ חינמי? השאירו פרטים

100% סודיות ודיסקרטיות - בהתחייבות!

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים
מידע נוסף בנושא