חוקר גירושין בבת ים

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

☑️ חוקר גירושין בבת ים ימצא עבורך את הפתרון.

☑️ זמינות מיידית לחקירה.

☑️ הכנת ראיות לבית המשפט.

☑️ דיסקרטיות מלאה בחקירה.

☑️ שירותי חקירה ובילוש במחירים אטרקטיביים!

☑️ ייעוץ ראשוני עם חוקר גירושין – חינם.

לשיחת ייעוץ עם חוקר גירושין בבת ים:

077-803-9724 📞

 

זוגיות ונישואין הם עניינים מורכבים שעלולים להתעורר בהם בעיות רבות. קיימים זוגות רבים שנקלעים למריבות ותככים במהלך שנות הנישואים. המריבות הללו עלולות לגרום לפירוק הקשר הזוגי ולהתחלה של הליכי גירושין. נכון לסקר שנערך בשנת 2019, כמות המתגרשים בארץ ישראל היא כ27% מכלל המתחתנים.

פעמים רבות, הליכי הגירושין מתבצעים בצורה לא טובה המלווה בכעס, מריבות, שקרים ועוגמת נפש. במקרים הללו, בני הזוג משתמשים בכל האמצעים שלהם על מנת לקבל את הזכויות הטבעיות שלהם. אחד מהאמצעים הללו הוא העסקת חוקר גירושין בבת ים שיאסוף ראיות מהשטח שיסייעו לבן הזוג לנצח בתיק הגירושין ולקבל את מבוקשו.

 

מהן המטרות של הליך הגירושין?

הסיבה המרכזית לכך שהליך הגירושין הוא הליך מורכב שכולל כעסים ומריבות היא שדברים רבים תלויים בו. במשך התהליך בני הזוג יחתמו על סעיפים רבים שישפיעו על המשך חייהם לאחר הגירושין לרבות:

  • כסף: חלוקת הרכוש בין בני הזוג וסכום המזונות עבור האישה והילדים.
  • ילדים: החלטה על המשמורות של הילדים.
  • ביטחון: מניעת אלימות כלפי אחד מבני הזוג והילדים.

 

מדוע נדרש חוקר פרטי עבור הליך הגירושין

הליכי גירושים רבים שמעורבים בהם החלטות גורליות על כסף, רכוש ומשמורות יתקדמו בצורה קשה ואמוציונלית שתכלול חילוקי דעות רבים. בהליכי גירושין, שני הצדדים ינצלו את כל האמצעים הנגישים להם על מנת לנצח בתיק ולקבל את מבוקשם. הדבר החשוב ביותר שיסייע לכם לנצח בתיק הוא איסוף ההוכחות והמידע.

על מנת לבצע את איסוף המידע בצורה מקצועית, מומלץ להיעזר בחוקר גירושין בבת ים שיבצע מעקבים אחר בן הזוג, ישתמש באמצעים טכנולוגיים שונים ויעשה כל שביכולתו על מנת להשיג את המידע הנחוץ ללקוח שלו. החוקר יסייע לכם באיסוף הראיות ויגלה את האמת וכך ימנע מכם נזקים רבים.

 

כיצד בוחרים חוקר גירושין בבת ים?

תהליך בחירת חוקר גירושין בבת ים אינו תהליך פשוט. ישנה חשיבות רבה לבחירת חוקר גירושין שיתייחס למקרה שלכם ברגישות וברצינות המתאימה ושישקיע את מירב מאמציו על מנת לגלות עבורכם את המידע. לפיכך, כאשר אתם בוחרים חוקר גירושין עליכם להתחשב במספר פרמטרים:

ראשית, ודאו שלחוקר הפרטי יש רישיון מקורי ממשרד המשפטים שמאשר לו לעסוק כחוקר פרטי ולעבוד במשרד חקירות. מומלץ לוודא שהחוקר עובד בדרכים חוקיות בלבד ושהוא בקיא בדיני ראיות. כך, תוכלו לוודא שהראיות שיגיעו אליכם יהיו חוקיות וקבילות בבית המשפט.

לאחר מכן, חפשו המלצות וחוות דעת על החוקר הפרטי, וודאו שהוא מנוסה בתחום ושהוא שימש כחוקר פרטי עבור תיקי גירושין בעבר. חוקר מנוסה יבצע את החקירה במיומנות ומקצועיות וישיג לכם ראיות אמינות במהירות. לבסוף, יש לקבוע פגישה עם החוקר הפרטי, להתרשם מצורת עבודתו, לקבל ממנו הצעת מחיר עבור החקירה ולהתחיל באיסוף הראיות.

 

חקירה כלכלית

ניתן להיעזר בחוקר גירושין בבת ים על מנת לבצע חקירה כלכלית אחר בן זוגכם. על פי החוק בישראל, הרכוש שבני הזוג אספו במהלך חייהם יחד יחולק בצורה שווה עם סיום הנישואין. פעמים רבות בהליכי גירושין, אחד מהצדדים מחליט להסתיר חלק מרכושו בעזרת דרכים רבות וכך להגדיל את חלקו ברכוש.

במקרים כאלו החלוקה אינה שוויונית ולכן יש להזמין חוקר גירושין שיבצע חקירה כלכלית מעמיקה. במהלך החקירה החור יבדוק את המשאבים הפיננסיים של בן הזוג ויברר האם בוצעו ניסיונות להסתיר או להעלים משאבים מסוימים. גילוי נכסים מוסתרים עשוי לפעול לרעת הצד המסתיר ולהגדיל את הרכוש שיקבל הלקוח.

 

חקירת בגידה בעזרת חוקר גירושין בבת ים

פעמים רבות, בני זוג מחליטים להתגרש בשל חוסר נאמנות של אחד מבני הזוג. הוכחת אי נאמנות היא הוכחה משמעותית ביותר בהליכי גירושין והיא עשויה לסייע לבן הזוג הנבגד בדרכים הבאות: הכרחת בן הזוג הבוגד במתן גט, גבר לא חייב לשלם מזונות לאישה בוגדת, הקטנת הרכוש של בן הזוג הבוגד ועוד.

על מנת להשיג הוכחות לחוסר נאמנות ובגידה, יש לפנות לחוקר גירושין בבת ים. החוקר הפרטי יאסוף ראיות בעזרת מעקבים, צילום סמוי וציוד האזנה. החוקר ישתמש באמצעיים חוקיים בלבד שיסייעו לו להשיג הוכחות לבגידה במהירות ויעילות. במקרים של בגידה, יש לבחור חוקר פרטי שיתייחס למקרה ברגישות והעדינות הראויה. החוקר הפרטי ייזהר לא לפגוע ברגשות ובפרטיות של בני הזוג וישמור על דיסקרטיות מוחלטת במהלך כל החקירה.

 

איסוף הוכחות לאלימות והזנחה בעזרת חוקר גירושין בבת ים

במקרים מצערים במיוחד, בני זוג בוחרים להתגרש בגלל אלימות או הזנחה של אחד מבני הזוג כלפי בן הזוג השני או כלפי הילדים. במצבים אלו, בן הזוג הנפגע יעשה הכל על מנת לדאוג לביטחון שלו ושל הילדים.

לפיכך, בן הזוג יפנה לעורך דין מוסמך ומקצועי שיטפל במקרה בעדינות ויוודא שבית המשפט מרחיק את הצד הפוגע מהנפגעים. על מנת לבצע זאת, יש להיעזר בחוקר גירושין בבת ים שימצא הוכחות, ראיות ועדויות להתעללות ולאלימות של בן הזוג. הוכחות אלו יסייעו בשמירה על הביטחון והשקט בחייו של בן הזוג הנפגע.

 

תכונות חשובות אצל חוקר גירושין בבת ים

כאשר אנו נעזרים בחוקר גירושין בבת ים עלינו לוודא שהוא האדם המתאים למשימה. לפיכך, אנו נבדוק שהחוקר הפרטי עומד בתנאים הבאים:

  • מוסריות ואמינות: חוקר גירושין יבצע את העבודה שלו בצורה מוסרית בלי לפגוע בפרטיות הלקוח, ובפרטיות של אנשים אחרים.
  • הקשבה ורגישות: על החוקר לגלות רגישות ולהבין את המצב העדין והמיוחד של הליך הגירושין.
  • רצינות ומקצועיות.

 

יתרונות בשכירת חוקר גירושין

קיימים יתרונות רבים לשכירת חוקר גירושין בבת ים. ראשית, חוקר פרטי יבצע את העבודה בצורה מקצועית ואיכותית תוך שמירה על דיסקרטיות מוחלטת. בנוסף, החוקר הפרטי יפעל בדרכים ערמומיות על מנת להשיג מידע וראיות שלא ניתן להשיג באופן עצמאי. בנוסף, החוקר הפרטי ישתמש במגוון רחב של אמצעיים טכנולוגיים משודרגים, מתקדמים ויעילים.

יחד עם זאת, קיימים מספר חסרונות בודדים בשכירת חוקר פרטי כגון: עלות השירות והחשיפה לפרטים דיסקרטיים ואינטימיים.

 

מהי עלות השירות?

עלות השירות של חוקר גירושין בבת ים משתנה על פי דרישות החקירה, אופי התיק, צרכי הלקוח, מספר שעות העבודה, מספר החוקרים שמשקיעים בחקירה ועוד. בניגוד לדעה הרווחת, שירותי חוקרים פרטיים אינם יקרים במיוחד ומתאימים לכלל הציבור ברחב.

משרדי חקירות רבים יגבו מחיר נוסף על מעקב בשבתות ועל הגעה לבתי משפט. כאשר אתם בוחרים בחוקר פרטי, תקבלו הצעת מחיר שמותאמת לחקירה שלכם. מומלץ לא להתפתות ולבחור במחירים זולים מאוד משום שהם עלולים להביא להסתבכות פלילית או לחקירה כושלת.

 

סוגי חקירות פרטיות נוספות

  • חקירות עסקיות: אנשים רבים נעזרים בחוקרים פרטיים על מנת לבצע חקירות עסקיות שמספקות להן מידע לגבי אחת מהסוגיות הבאות: מידע כלכלי ואישי לגבי מתחרים בשוק, מידע לגבי הנאמנות של העובדים בעסק, מידע לגבי מועמדים לעבודה, מידע שיווקי ועוד.
  • איתור רכבים: ניתן לפנות לחוקר פרטי על מנת להשיג מידע לגבי רכב גנוב או אבוד. החוקר הפרטי יסייע לכם במציאה וישיג עבורכם מידע לגבי הגנב.
  • איתור נעדרים.
  • חקירת דמי מפתח.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

0 +
שנות ניסיון
% 0
דיסקרטיות וסודיות
0 +
מקרים שטופלו
7/ 0
זמינים עבורכם מסביב לשעון

רוצים שנחזור אליכם לייעוץ חינמי? השאירו פרטים

100% סודיות ודיסקרטיות - בהתחייבות!

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים