חוקר סייבר באבן יהודה

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

☑️ חוקר סייבר באבן יהודה בעל ניסיון רב שנים.

☑️ זמינות מיידית לחקירה.

☑️ חקירות סייבר איכותיות ומקצועיות.

☑️ עובדים עם הטכנולוגיה החדישה ביותר בשוק.

☑️ מתן פתרונות בבעיות אבטחת מידע, פשעי מחשב ועוד.

☑️ ייעוץ ראשוני עם חוקר סייבר – חינם.

לשיחת ייעוץ עם חוקר סייבר באבן יהודה:

077-803-9724 📞

 

בשנים האחרונות, האלימות האינטרנטית, פשעי הסייבר, בריונות ברשת ועוד נהפכו לתופעות שכיחות הרבה יותר. על מנת למנוע את התופעות המסוכנות הללו אנו משתמשים בחקירות סייבר.

חוקר סייבר באבן יהודה יאתר את הפוגע בין אם הוא אדם עצמאי ובין אם הוא חלק מארגון פשע גדול. בעזרת החוקר הפרטי האנשים הנפגעים יוכלו להגיש תלונה ותביעה ולדאוג שהפושע יקבל את העונש המגיע לו. בנוסף, ניתן להיעזר בחוקר סייבר על מנת להשיג מידע חיוני מסוים שנמצא ברחבי הרשת.

חוקר הסייבר יבצע את העבודה בדיסקרטיות וישיג עבורכם מידע בלי שאף אדם אחר ידע על כך.

 

מה זה חוקר סייבר באבן יהודה?

חוקר סייבר באבן יהודה הינו אדם שדואג לאבטחת המידע. על חוקר הסייבר לזהות תוכנות זדוניות, לזהות בהן נקודות תרופה ולנצל אותן על מנת לאסוף מידע מקוד התוכנה. בעזרת הקוד חוקר סייבר ילמד על ההתנהגות ועל צורת העבודה של בוני הקוד. התפקיד של חוקר סייבר באבן יהודה משתנה על פי סוג הארגון שבו הוא עובד והצרכים שלו.

ארגונים מסוימים ידרשו מחוקר סייבר לבצע בדיקות חדירה, בעוד ארגונים אחרים יבקשו לפרק וירוסים לחלקי קוד ולהסיק מהם מסקנות. בנוסף ניתן להשתמש בחוקר סייבר באבן יהודה על מנת לאסוף מידע בעזרת אמצעים טכנולוגיים ואתרים ברשת.

 

כיצד נילחם בפשעי סייבר בעזרת חוקר סייבר באבן יהודה?

חוקר סייבר באבן יהודה יהיה אחראי על איתור פשעי סייבר. החוקר יאסוף נתונים חשובים, ישחזר את האירוע, ישרטט פרופיל התנהגותי של החשודים ועוד. בעזרת הפעולות הנ"ל החוקר יאתר את מבצע הפשע, יבחין אם הוא חלק מהארגון או אדם חיצוני ויחליט האם מדובר באדם פרטי או בארגון פשע גדול. לאחר הטיפול במתקפה, חוקר הסייבר יבדוק את המערכות, יחשוף התנהגות מקוונת חריגה וימנע פשעי סייבר נוספים.

 

מה דרוש על מנת להיות חוקר סייבר באבן יהודה?

חקר סייבר באבן יהודה צריך להכיר מוצרי אבטחת מידע, להיות אדם בעל כישורי למידה מהירים שעומד בדרישות התפקיד הבאות:

  • חוקר סייבר צריך להכיר באופן מעמיק את עולם התכנות.
  • חוקר סייבר צריך להיות אדם בעל ידע במערכות הפעלה.
  • חוקר סייבר צריך להיות בעל ידע והכרות עם Malware analytics.
  • יש להכיר כלי פריצה וסקירת חולשות מתקדמים.
  • מומלץ לעבור את שתי הסמכות אלו: CSMA, Reverse-Engineering Malware.

 

כמה מרוויחים בעבודה זו?

בחוץ לארץ הביקוש לחוקרי סייבר גבוה יותר ולכן גם השכר שהם מקבלים גדול יותר. השכר הממוצע של חוקר סייבר באבן יהודה תלוי בותק ובשנות הניסיון שלו בהתאם לכללים הבאים:

  • חוקר סיבר מתחיל: חוקר סייבר בשנתיים הראשונות מתחילת עבודתו ירוויח 16,000 – 20,000 שקלים בחודש בממוצע.
  • חוקר סייבר ממוצע: לאחר שנתיים של ותק והתנסות בעבודה, השכר החודשי של חוקר הסייבר יעלה וינוע בין 20,000 ל- 35,000 שקלים בממוצע.
  • חוקר סייבר מנוסה: שכר חודשי של חוקר סייבר מנוסה לאחר חמש שנים של ותק בתחום ינוע בין 35,000 ל- 45,000 שקלים.
  • חוקר סייבר בכיר: לאחר שחוקר הסייבר יתקדם לתפקידים בכירים בדרג הניהול, השכר החודשי שלו יעלה וינוע בין 45,000 ל- 60,000 שקלים. חוקרי סייבר בדרך כלל מגיעים לדרגות בכירות רק לאחר שבע או שמונה שנות ותק.

 

כיצד ניתן להתקדם מתפקיד של חוקר סייבר באבן יהודה?

חקירת סייבר הינה תפקיד ייחודי שפותח דלת להתקדמות בתחום הסייבר לתפקידים אחרים שיכללו ניהול, התמחות גבוהה יותר, אחריות גדולה יותר ועוד. ניתן להתקדם ולהתפתח מתחום זה גם לכיוונים אחרים וכך למצוא תפקידים שונים המתאימים ליכולות ולידע שלנו.

 

אפשרויות תעסוקה עבור חוקר סייבר באבן יהודה

חוקר סייבר באבן יהודה יכול לעסוק בתחומים שונים הקשורים לאבטחת מידע ולחקירה באמצעות הרשת. להלן מספר אפשרויות תעסוקה העומדות בפני חוקרי סייבר מקצועיים:

  • עבודה עצמאית: חוקר סייבר זה יעבוד כמקור חוץ על מנת לסייע לאנשים פרטיים ולארגונים גדולים. חוקר זה יסייע ללקוחותיו בתחום מסוים הקשור לסייבר לרבות: חקירות כלכליות, ביצוע חקירות רקע באמצעות הרשת, ייעוץ אבטחה ועוד.
  • עבודה כשכיר במגזר הפרטי עסקי: חוקרים אלו יעבדו בארגונים פרטיים ויתמקדו בתחום האבטחה. פעמים רבות החוקרים הללו יידרשו לבצע חקירות רקע על מועמדים ועובדים בארגון, חקירות כלכליות על מתחרים בשוק וחקירות שיווקיות על מוצרים והזדמנויות עסקיות.
  • עבודה במגזר הציבורי: חוקר סייבר יכול לעבוד במגזר הציבורי, ביחידת הסייבר של משטרת ישראל. היחידה עוסקת בחשיפת פשעי סייבר וכך מספקת ראיות לחקירות אחרות או חושפת פשעים מסוכנים. העבודה של יחידת הסייבר חשובה וחיונית מאוד עבור השמירה על הביטחון של אזרחי מדינת ישראל.

 

למי התפקיד מתאים?

חוקר סייבר צריך להיות אדם מיוחד מאוד בעל תכונות המתאימות לתפקיד. חוקר סייבר צריך להיות אדם חד מחשבה בעל חשיבה יצירתית. בנוסף, במהלך עבודתו חוקר סייבר באבן יהודה ייתקל באירועים מלחיצים רבים.

לכן, חשוב מאוד שחוקר סייבר יהיה אדם שקול ורגוע שידע לפעול בסבלנות ולהתמודד עם לחצים. בנוסף, על החוקר להתמצא בתחומים הטכנולוגיים השונים ולהכיר את החוק והאתיקה הנוגעת לתחום החקירות והבילוש.

 

מקרים בהם מומלץ לפנות לחוקר סייבר באבן יהודה

להלן רשימה חלקית המפרטת דוגמאות למקרים בהם מתעורר צורך לפנות לחוקר סייבר באבן יהודה:

  • חקירה כלכלית: ניתן לפנות לחוקר סייבר פרטי על מנת לבצע חקירה כלכלית ולאסוף מודיעין כלכלי הנוגע לארגונים שונים בארץ ובחו"ל, להזדמנויות עסקיות ולמתחרים בשוק.
  • חקירות רקע: ניתן לפנות לחוקר סייבר על מנת לאסוף מידע ברשת עבור חקירת רקע. בעלי עסקים רבים משתמשים בכלי זה כאשר הם מקבלים עובדים לעסק. כך, ניתן לוודא שהעובד לא מסתיר דבר מהמעסיק שלו ושהעבר שלו נקי.
  • בעיות אבטחה: כאשר אנו מעוניינים למנוע בעיות אבטחה, לטפל בפשעי סייבר או לשחזר מידע נפנה לחוקר סייבר באבן יהודה.

 

כיצד נבחר חוקר באבן יהודה לעזרה חד פעמית?

ראשית, מומלץ לוודא שחוקר הסייבר הינו אדם אמין, מקצועי ומנוסה. לכן, נבצע על החוקר בדיקת רקע, נחפש עליו המלצות וחוות דעת באינטרנט ונבין מהן דרכי העובדה שלו. לאחר מכן, נקבע פגישה ראשונית עם החוקר, נתרשם מצורת ההתנהגות שלו, משפת גופו ומאופן הדיבור שלו. לבסוף, נבקש הצעת מחיר עבור עזרה חד פעמית למקרה המדובר ונוודא שהיא מתאימה לתקציב שקבענו.

 

חקירות פרטיות

תחום החקירות הפרטיות התפתח והתקדם בשנים האחרונות. כיום קיימים ברחבי הארץ משרדי חקירות רבים העוסקים באיסוף מידע ועריכת חקירות עבור הלקוחות שלהם.

משרדי החקירות עוסקים בתחומים שונים כגון: חקירות אישות, חקירות עסקיות, חקירות סייבר, איתור נעדרים, איתור רכבים, איסוף ראיות למשפט ועוד. במשך החקירה החוקרים הפרטיים משתמשים באמצעים טכנולוגיים רבים לרבות: מצלמות סמויות, חיישני תנועה ומכשירי האזנה מתקדמים.

במשרדי החקירות עובדים חוקרים פרטיים שהוסמכו על ידי משרד המשפטים וקיבלו רישיון המאשר להם לעסוק כחוקרים פרטיים. רק בגיר ללא עבר פלילי שעבר 12 שנות לימוד והתמחה במשך שלוש שנים במשרד חקירות יכול לקבל רישיון זה.

כאשר בוחרים חוקרים פרטיים עבור איסוף מידע לתחומים מסוימים, יש לוודא שהם בעלי רישיון ממשרד המשפטים, שהם אנשים חביבים, שקולים ורציניים ושהם מבצעים את העבודה בצורה יעילה ומהירה.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

0 +
שנות ניסיון
% 0
דיסקרטיות וסודיות
0 +
מקרים שטופלו
7/ 0
זמינים עבורכם מסביב לשעון

רוצים שנחזור אליכם לייעוץ חינמי? השאירו פרטים

100% סודיות ודיסקרטיות - בהתחייבות!

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים