חוקר פרטי לחשיפת בגידות

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

אתה מרגיש שאשתך בוגדת בך? את בטוחה שלבעלך יש מישהי אחרת? לא קל להתמודד עם בגידה ובעיקר עם חוסר הידיעה. זה נשמע לכם מוכר? תוהים מה לעשות בנידון? פנו עוד היום אל חוקר פרטי שיוכל לסייע לכם בנושא.

להיות מוכנים לקבל את האמת

כולנו מודעים היטב לעובדה שקיים כזה דבר חוקר פרטי ואין ספק שראינו איש מקצוע כזה בלא מעט סרטים. עם זאת, האם באמת חשבתם שיום אחד אולי גם אתם תזדקקו לשירותיו? והאם תהיתם מה ניתן לעשות בנידון? חשוב להבין, עוד לפני שאתם פונים אל משרד שהמומחיות שלו היא חקירות גירושין ובגידות, שמשהו כאן הולך לשנות לכם את החיים. אומנם יכול להיות שתגלו שאתם טועים ושבן הזוג שלכם לא בוגד בכם, אך רוב הסיכויים שזה לא מה שיקרה, כי "אין עשן בלי אש". לכן יש לעצור לרגע ולהתייחס גם לצד הרגשי של הדברים, כי בהחלט יכול להיות שהחוקר הפרטי ייתן גושפנקה למה שחשדתם כל הזמן. זה אומר כנראה שהחיים שלנו ישתנו, שלא תוכלו להמשיך לטמון את הראש בחול ושיהיה עליכם להגיב, כך שכדאי לוודא שאתם מוכנים, פחות או יותר, לכל מה שעתיד להגיע.

גבר בוגד

לאיזה משרד חקירות כדי להתקשר?

כמובן שאפשר להבין אתכם אם יש לכם דילמה גם לגבי בחירת אנשי המקצוע שמהם הייתם רוצים לקבל שירות. ההיגיון אומר שאם אתם כבר יוצאים לדרך ורוצים לקבל תשובה חד משמעית לגבי השאלה האם בוגדים בכם או לא, הרי שתרצו לפנות אל הטובים ביותר. זו הסיבה שבגללה כדאי לבדוק בשבע עיניים כל פרט אפשרי אודות משרד החקירות שאליו אתם מתקשרים, החל מהניסיון ועד הלקוחות הממליצים. אין צורך לדחוק בעצמכם ובהחלט יש לכם אפשרות לקחת את הזמן ולראות מאיזה משרד אתם יכולים לצפות לתוצאה אמינה ומהירה יותר.

מה עושים כשמגיעות תוצאות החקירה?

בהחלט עלול להיות שאחרי שהחוקר שלכם יסיים את משימתו, תגלו שבן הזוג באמת בוגד, שיש לו מאהב, מאהבת או רומן כלשהו מהצד. כעת עולה השאלה איך להתמודד עם בגידה, והאמת היא, שאין על כך תשובה אחת נכונה. לכל אחד מאיתנו יש אופי קצת שונה ולכן זה בפירוש טבעי שכל אחד יגיב לסיטואציה כזאת אחרת. אתם יכולים להתחיל לבדוק את הסטטיסטיקה ולראות כמה בני זוג נפרדו אחרי בגידה, אך האם זה אומר גם משהו על המקרה שלכם? כמובן שלא. לכן ההמלצה היא, עם קבלת תוצאות החקירה, לקחת את הזמן, לחשוב מה אתם באמת רוצים לעשות ובעיקר, איך אתם מרגישים. יכול להיות שבשלב הראשון פרידה נראית לכם כמו אסון, כי גירושין זה משהו שקורה לאחרים, אך כדאי לזכור שגירושין הם גם התחלה חדשה. לא פעם התחלות חדשות משנות לנו את החיים לטובה כך שכדאי לנשום, להירגע, לקחת את הזמן ולהחליט מה נכון לכם.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים
מידע נוסף בנושא