כיצד בוחרים בלש פרטי?

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

לאחרונה שמת לב שאשתך לא מתנהגת בצורה רגילה? משהו לא כתמול שלשום ואתה מתחיל לחשוד שאולי יש גבר אחר, או אישה, בחייה? אם כך, ברור מדוע קשה לך לישון בלילות ומדוע אתה לא יכול להשלים עם המצב. מצד שני, איך תוכיח שזה מה שקורה? ואיך תוכל לקבל את התשובות שלהן אתה זקוק כדי לעבור הלאה או כדי לקבל החלטה חשובה לגבי החיים שלך? אין ויכוח על כך שאתה יכול לצאת למעקב אינסופי אחרי אשתך, אך מצד שני, טבעי גם שלא תרצה לעשות את זה.

לעקוב אחרי מישהו שאתה אוהב זו תחושה מאוד לא נעימה ולכן, אם אתה יכול להיעזר באיש מקצוע רציני, למה שלא תעשה זאת? כמובן שהאדם שאליו אתה צריך לפנות הוא בלש פרטי, כי אם יש מישהו שיידע להתמודד עם הסיטואציה הזאת ולשפוך אור על הדברים, הוא בלש פרטי מקצועי. מה שכן, כדאי שתדע שבין אם אתה גר בחיפה, בתל אביב או בערים אחרות בארץ, יש כנראה באזור שלך לא מעט בלשים שאליהם תוכל להתקשר. לכן יש טעם לעצור לרגע ולראות באיזה איש מקצוע אתה בוחר, כי אם יש משהו בטוח, זה שלא כל הבלשים ייתנו לך בדיוק את אותו השירות.

חוֹקֵר
חוֹקֵר

בלש מקצועי שאפשר לסמוך עליו

כל מי שרוצה לפנות לקבלת שירותיו של בלש פרטי רוצה בסך הכול לדעת שהוא בחר איש מקצוע רציני שאפשר לסמוך עליו. השאלה היא איך מקבלים את ההחלטה הזאת ולכן, אם יש לך דילמה בין כמה בלשים טובים, כדאי יהיה לבדוק מה הניסיון של כל אחד מהם. בסופו של דבר אין תחליף לניסיון רב שנים.

ולכן, אם חשבת לרגע לפנות אל בשל שהתחיל לעבוד בתחום הזה רק לא מזמן, עדיף שתוותר. תמיד מומלץ יהיה לבחור בלש מקצועי עם יותר שנות ניסיון בתחום ובנוסף, כדאי גם לברר האם יש לו משרד גדול עם הרבה עובדים. אם כל זה לא מספיק, חשוב מאוד לבדוק את ההמלצות ואת חוות הדעת שאתה יכול למצוא אודות הבלש באינטרנט. בימינו אתה יכול למצוא לא מעט המלצות אונליין לא רק אודות מסעדות טובות או בתי מלון, אלא גם אודות בלשים פרטיים. שווה להשקיע ולראות כמה חוות דעת כאלה, כי בצורה כזאת תוכל לדעת שאתה במקום הנכון וכי אתה בוחר אדם רציני שיוביל לתוצאות.

כמה זה יכול לעלות לך?

עוד דבר שבוודאי מעסיק אותך אם אתה רוצה לפנות אל בלש פרטי, זו השאלה כמה תשלם. האם אתה באמת מוכן לשלם כל סכום שידרשו ממך? התשובה היא כמעט תמיד לא, ובצדק. לא תמיד חובה לשלם מחירים מופקעים ולכן, כאשר אתה מחפש לך בלש פרטי, כדאי יהיה לבדוק גם כמה הוא דורש. מה הוא מציע לך, מה כולל השירות, האם הוא עובד עם כל האישורים הנדרשים והאם המחיר שלו סביר ביחס למתחרים שלו? בנוסף לכל אלה, אנחנו רוצים גם להזכיר לך שבהחלט עלול להיות שלא לגמרי תאהב את מה שהבלש יספר לך בתום החקירה.

עלול מאוד להיות שהחשדות שלך נכונים וכי אשתך האהובה מנהלת רומן. לכן, עוד דבר שאתה צריך לקחת בחשבון כאשר אתה פונה אל בלש פרטי, זה שבסוף החקירה שלו תדע את האמת, וזה לא תמיד כל כך פשוט. מצד שני, להישאר בחוסר ידיעה זו תחושה בלתי נסבלת ולכן ברור מדוע בסופו של דבר רוב האנשים יפנו אל בלש פרטי מקצועי ומוביל.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים
מידע נוסף בנושא