איזה מידע פיננסי כדאי לוודא לפני יצירת שותפות עם אדם אחר

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

העולם הפיננסי המודרני דורש מכל אדם להתמודד עם אתגרים ותחרות עזה. היום יצרן ישראלי מתחרה באופן ישיר עם יצרנים מארצות הברית, אסיה ואירופה, וחייב להיות יעיל ואפקטיבי יותר מהם.

הדרך להשיג את היעילות הזו היא לעיתים על ידי השקעה כספית משמעותית. הדרך לגייס את הסכום הדרוש היא על ידי הסכם שותפות עסקית. במאמר זה נפרט מהם הדברים שיש לבדוק מראש.

 

מהן היכולות ומהו הרכוש שהשותף מביא לשולחן?

יזמים עסקיים רבים שואפים לעיתים לאחד כוחות כדי להביא את המיזם שלהם לפסגה. השותפות מאפשרת הגדלת נפח העבודה תוך זמן קצר, גיוס הון נוסף, והגדלת טווח הביטחון הפיננסי המאפשר להמשיך להחזיק את העסק בעתות משבר.

עורך דין הוצאה לפועל ימצא את עצמו פעמים רבות עוסק במניעת הזמנת שירותי הוצאה לפועל עבור עסקים, שבעליהם היה גאה מכדי להתאחד ולוותר על חלק מהשליטה.

לפני יצירת השותפות, חשוב מאוד לברר מהם הדברים אשר השותף מביא אל השולחן. בחלק מהמקרים, הרכוש של השותף הוא התרומה המרכזית שלו. רכוש זה יכול להיות כסף נזיל בכמות משמעותית, ציוד מכני כבד, או נכס נדל"ן יוקרתי כמו חנות במיקום נחשק, מתחם באזור תעשיה או דוכן בשוק.

מעבר לכך, חשוב לבדוק מהן היכולות אשר מספק השותף החדש. השותף לא חייב להיות דומה לכם מבחינת סל היכולות והכישורים שלו, אבל עליו להיות מוכשר די הצורך כדי לתרום להנעת העסק קדימה.

 

היסטוריה במיזמים קודמים

לפני יצירת השותפות והכניסה למיזם משותף, חשוב מאוד לברר על יכולות הניהול של השותף המיועד. לרוב, ניתן בעזרת חיפוש אינטרנטי פשוט להגיע לרוב המידע הנוגע למיזמים קודמים. הבעיה נוצרת כאשר אדם לומד כיצד להסתיר את כישלונותיו ולהבליט את הישגיו.

כדי להשיג את המידע הדרוש לכם ולאתר מיזמים כושלים בעברו של השותף, יתכן ותזדקקו לעזרה של חוקר מקצועי. חוקר זה יהיה אדם בעל היכולות והידע הנדרשים לעקוף מנגנוני הסתרת מידע נפוצים, וכך יסייע לכם לחשוף את המידע שהשותף רצה להסתיר.

 

כוונות ומטרות לעתיד

הכניסה לשותפות אמנם יכולה לבצר את מעמדו של בית העסק שלכם, אך היא בשום פנים ואופן לא ערובה להצלחה. עסקים רבים אשר נוצרו כתוצאה משיתוף פעולה, נחלו גם כישלונות צורבים, וזאת דווקא בגלל השותפות.

כאשר שני אנשים שונים מנהלים עסק, לכל אחד מהם יש את החזון שלו לגבי העתיד, את העובדים אותם הוא מעריך יותר, ואת המטרות האישיות שלו. הבדלים אלו יכולים בהחלט להוביל למריבות של ממש בהנהלה, ולכך שכל אחד מהשותפים ינסה למשוך לצד שלו.

מאבקים אלו יובילו להפחתת יעילות העבודה בחברה המשותפת, ויגבירו את הסיכון לאסון כלכלי. לכן, לפני כניסה לשותפות, חשוב לברר ולבדוק שהמטרות של שני הצדדים ברורות, מובנות, מתואמות ומקובלות.

 

מידע פיננסי בגרפים

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים
מידע נוסף בנושא