מצלמת ריגול שאתם חייבים לראות

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

אם אתם עוסקים בתחום החקירות הפרטיות או שאתם סתם אנשים פרטיים שמעוניינים לעקוב אחרי מישהו מסויים אז הטרנד של גאדג'טים בתחום הריגול יכול להיות מושלם עבורכם. מצלמת ריגול או אביזרים משלימים בתחום החקירות הפרטיות והריגול אחר אנשים, יכול להיות מושלם עבורכם. קיימים אביזרים טכנולוגיים מגוונים ומשוכללים המיועדים בדיוק למטרה זו של ריגול אחר אנשים באמצעים טכנולוגיים מתוחכמים כדי שהאנשים שאתם מרגלים אחריהם לא יהיו מודעים לכך שאתם עוקבים אחריהם. זו למעשה המהות של עבודת הריגול והמעקב הפרטי, להשתמש בגאדג'טים מתוחכמים כדי למנוע איתור של המעקב, בצורה חכמה ושימושית במיוחד, כדי לקבל תוצאות אפקטיביות בעקבות הריגול המקצועי.

 

איפה לרכוש אביזרים חכמים לריגול?

אחד האתרים המומלצים לרכישת אביזרים מתוחכמים וגאדג'טים בתחום הריגול והמעקב אחר אנשים הוא התר של גאדג'ט שופ. האתר מציע מצלמת ריגול וכן גאדג'טים מגוונים כדי להקל את עבודת המעקב ולבצע אותה הצורה חכמה ויעילה במיוחד. אז אלו אפשרויות קיימו בתחום הריגול והמעקב אחר אנשים? אחת האפשרויות היא גאדג'ט חכם של מקליט קול, היכול להקליט קול למשל 20 שעות. הוא מגיע בצורה של מחזיק מפתחות כדי לא לעורר חשד. עוד אופציה היא מצלמה נסתרת שנהיתן להחביא אותה בנגן ויעילה כמצלמת ריגול אפקטיבית או מצלמה נסתרת שניתן לשים אותה בגלאי נפח. כמו כן תוכלו לרכוש מצלמת ריגול וספורט קומפקטית ומקצועית במיוחד,ף אופציה נוספת ומקצועית למכשירי ריגול מתקדמים במיוחד.

 

אלו אפשרויות קיימות לאביזרי ריגול?

עוד אפשרויות לאביזרי ריגול הם מצלמה נסתרת במנורה, אידיאלי כמצלמת ריגול אפקטיבית שלא ניתן למצוא אותה בקלות, כי היא מוחבאת בתוך מנורה, אביזר רגיל לחלוטין. עוד אפשרויות לאביזרי מעקב הם דיסק און קי מקליט קול שניתן להקליט באמצעותו שיחות. תוכלו לרכוש גם מכשיר האזנה סמוי לרכב, אידאלי למעקב אחר אנשים, וכן מכשיר האזנה עם סים בכבל USB. תוכלו לרכוש גם טייפ מנהלים מקצועי היכול להקליט שיחות או מיקרו מצלמה נסתרת היכולה להוות מצלמת ריגול איכותית, האידאלית למעקב וריגול אחר אנשים, שנרצה לעקוב אחריהם. עוד מצלמת ריגול מעניינת היא מצלמת כפתור, זעירה וקטנה, המולבשת על החולצה, ולא רואים אותה כלפי חוץ.

עוד אפשרות מעניינת היא מצלמה נסתרת בתוך שעון שולחני או בשלט של רכב, יכולה להוות מצלמת ריגול שאף אחד לא ירגיש בנוכחותה. בעידן המודרני אפשרויות הריגול השתכללו יותר מאי פעם ומאפשרים לבצע מעקבים על ידי טרנדים חכמים וטכנולוגיים מתקדמים במיוחד, המקשים על מלאכת האיתור וזיהוי המעקב. גאדג'טים מגוונים מאפשרים לבצע מעקב חכם על ידי מצלמת ריגול ואביזרי ריגול אחרים, ובכך לשכלל ולייעל את מלאכת הריגול אחר אנשים. מצלמת ריגול מאפשרות מעקב חכם ונסתר מהעין אחר אנשים פוטנציאליים, במעקב מתוחכם ומקצועי, הנגיש לשימושיהם של חברות לחקירות פרטיות וכן לאנשים פרטיים המעוניינים לבצע מעקב משלהם.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים
מידע נוסף בנושא