פריצה לרכב עקב מחקר – האם זה חוקי

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

בדרך כלל כאשר אנשים מזמינים שירותי פריצה לרכב, זה קורה כי יש ברכב תקלה כלשהי. המפתח לא מגיב, איבדנו את המפתח או שננעל בו תינוק ואנחנו לא יכולים להגיע אליו. לעומת זאת, יש גם מקרים שבהם נרצה לפרוץ את הרכב עקב מחקר כלשהו, ונשאלת השאלה: האם זה מותר?

 

 למי מותר בפועל לפרוץ לרכב?

אם חשבתם לרגע שבגלל שבעידן המודרני כל אחד יוכל להשיג מאוד בקלות ציוד לפריצת רכבים זה גם אומר שכל אדם יוכל לבצע את העבודה הזאת מבחינה חוקית, כדאי שתדעו שהתשובה היא לא. רק פורץ רכבים מקצועי ומוסמך שיש לו תעודה ואישור לפעול בתחום הזה מטעם משטרת ישראל יוכל להגיע למקום ולפרוץ את הרכב. זה נכון בין אם מדובר על פריצה שצריך לבצע לצורך מחקר כלשהו ובין אם מדובר על פריצה שצריך לבצע בגלל כל סיבה אחרת. בנוסף, כאשר פורץ רכבים מגיע למקום שאליו הזמינו אותו, רגע לפני שהוא מתחיל את העבודה, הוא חייב לוודא שיש אישור לפרוץ את הרכב לטובת המחקר או לחילופין, שהאדם שהזמין את השירות הוא באמת הבעלים החוקיים של הרכב.

 

איך בוחרים היום פורץ רכבים מוצלח?

אין ספק שבין אם אתם זקוקים לשירותיו של פורץ רכבים עבור מחקר כלשהו ובין אם אתם פשוט לא יכולים להיכנס לרכב שלכם, כדאי יהיה לבדוק אל מי אתם פונים. מעבר לשאלת החוקיות והעבודה עם התעודות הנדרשות, יש משמעות גם לשאלות נוספות שכדאי לברר ולבדוק. למשל, עד כמה פורץ הרכבים שאליו אתם פונים מנוסה? עד כמה הוא מקצועי? והאם אנשים אחרים שנעזרו בשירות שלו ממליצים עליו בחום? לא אחת קורה שאנחנו לא רק זקוקים לשירותיו של פורץ המנעולים, אלא גם נרצה שהוא יגיע למקום כמה שיותר מהר. למשל, אם חלילה תינוק ננעל ברכב, כמובן שפונקציית הזמן משמעותית ביותר. לכן, כאשר אתם מחפשים לכם פורץ רכבים מקצועי, בדקו תוך כמה זמן הוא יוכל להגיע למקום שבו אתם נמצאים. שימו לב: יש לא מעט מנעולנים שמציעים זמינות 24/7 ולכן, אם מדובר על עניין דחוף ובהול, פנו רק אל אדם שתמיד מבטיח להיות זמין עבור הלקוחות שלו.

 

על איזה מחירים מדובר?

כמובן שכאשר מדברים על פריצת רכב, עקב מחקר או בגלל סיבה אחרת, נרצה אומנם לקבל שירות מוביל, אך נרצה גם לדעת על איזה עלויות מדובר. חשוב להבין שאם אתם זקוקים לשירות בדחיפות ובצורה בהולה, טבעי שתשלמו על כך יותר מאשר אם תוכלו לחכות שהמנעולן יגיע בשעה נוחה יותר. בנוסף, כמובן שאם תדברו עם כמה פורצי רכבים, כל אחד מהם ייתן לכם הצעת מחיר שונה כך שאם יש לכם זמן, רצוי להשוות מחירים וכך לבחור את המנעולן הנכון מבחינתכם.

רכב

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים
מידע נוסף בנושא