תפקידו של חוקר פרטי

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

אז מי הוא בעצם חוקר פרטי ומה הופך אותו למישהו שנחשב חוקר פרטי מומלץ ומקצועי? למה לא לפנות למשטרה? האם חוקרים פרטיים מהווים מענה הולם מספיק בשביל לאתר אנשים? בואו נדבר על זה. אגב, אפשר לדבר על זה גם בפגישת ייעוץ ללא התחייבות עם חוקר פרטי משלכם.

חוקר פרטי הוא אדם אשר למד את התחום ומוסמך לעסוק בסוגים שונים ומגוונים של חקירות פרטיות בארץ ובחו"ל. שימו לב, כשאתם תרים אחר השירות של חוקרים פרטיים, אתם חייבים לזכור כי חוקר פרטי לעולם לא יכול לעבוד לבד – כמו בסרטים.

חוקרים פרטיים חייבים להיות משויכים אל משרד חקירות פרטיות שייתן להם "חסות".

משרד חקירות פרטי עשוי לעסוק באיתורם של אנשים, איתור חייבים, מעקבים בארץ, מעקבים בחו"ל, מעקבים בתוך קהילות סגורות ועוד. בחלק מהמקרים, תפקידו של חוקר פרטי עשוי אף לעסוק בחקירות פליליות שאמורות להיות מנוהלות על ידי המשטרה, אך המשטרה, כידוע, מתמודדת עם בעיית כוח אדם.

חוקרים פרטיים יגבו ממכם תשלום על פי מורכבות תהליך החקירה. במקרים בהם יש צורך לחקור בשטח עם מספר בלשים, המחיר ישתנה. נוסף על כך, אם אתם מבקשים לעקוב אחר אדם בשעות הלילה, יש לקחת בחשבון כי המחיר יעלה בהתאם, היות ובלילה הרבה יותר קשה לעקוב אחרי אנשים. קשה להיטמע כהלכה, להשתלב בציבור וכדומה.

 

חקירות מורכבות ורגישות – חוקר פרטי מומלץ

המשטרה עמוסה ביותר, את זה כולנו יודעים. ככה שאם עשו לכם עוולה כזאת או אחרת, אתם מוזמנים לקבוע פגישת ייעוץ עם חוקר פרטי מומלץ ללא התחייבות, במהלכה תוכלו לדון במקרה שלכם. במקרים רבים, אנשים מעדיפים לפנות אל חוקרים פרטיים בכדי לקבל את היחס המגיע להם.

כשאנשים פונים אל חוקרים פרטיים, הם בדרך כלל כבר נקלעו לאיזשהו מצב ביש כזה או אחר, כך שיש לגלות את האמפתיה המתאימה, ולנסות ולהכיל עד כמה שניתן את הלקוחות.

במשטרה, בדרך כלל היחס האנושי לא יהיה דומה ליחס שתקבלו אצל משרד חקירות פרטיות מומלץ. יחד עם זאת, יתרון נוסף בפנייה אל משרד חקירות פרטי מומלץ ומקצועי, הוא כל הנושא של הדיסקרטיות.

חוקרים פרטיים תמיד יידעו כיצד לא לחשוף לא אתכם ולא את עצמם, כך שתוכלו ליהנות מחשאיות מוחלטת. זה תפקידו של חוקר פרטי – להגן עליכם עד כמה שהוא יכול ולא לחשוף את העובדה שביקשתם חקירה פרטית על אדם כזה או אחר.

 

משרד חקירות פרטיות מקצועי ועתיר ניסיון

משרדי חקירות פרטיות שרוכשים ניסיון רב שנים, בדרך כלל יגבו ממכם תשלום גבוה יותר, אך יש לכם סיבה. הסיבה, טמונה בכך שככל שהוותק עולה – כך עולה הסיכוי לסיים את החקירה מהר יותר. אם תשכרו חברת חקירות פרטיות חובבנית, יכול להיות שבהתחלה תידרשו לשלם פחות ותהיו מבסוטים, אך יש סיכוי כי החקירה תתמשך ותתמשך – דבר אשר יוביל לניפוח של עלויות החקירה.

חברת חקירות פרטית שמנוסה ורוכשת ניסיון רב שנים, היא חברה שתדע כיצד לסיים את תיק החקירה שלכם כמה שיותר מהר.

אם אתם תרים אחר שירות של מקצוענים ומאתרים אחד כזה, זכרו שאתם עשויים לקצר את התהליכים באופן משמעותי וניכר, כך שלפעמים אם שירות מסוים יקר יותר, יש סיבה מוצדקת לכך. אל תתפתו לשלם מחירים נמוכים לחוקר פרטי חובבן. יש תפקיד לחור פרטי ואינכם רוצים שייקח לו הרבה זמן לספק לכם תוצאות.

 

עלויות של חוקר פרטי – עלות חוקר פרטי מעקבים

עלות חוקר פרטי עשויה לנוע בין טווחים של כמה מאות שקלים לשעת מעקב. המורכבות של תיק החקירה, כמובן משפיעה גם היא על התמחור, אך באופן כללי שעת מעקב של חוקר פרטי עשויה לעלות בין 300 שקלים לשעה , לבין 600 שקלים לשעת מעקב על ידי חוקר פרטי מומלץ.

זכרו, אל תתפתו לשלם כמה שפחות, היות וייתכן מצב שאפילו תיחשפו והחקירה שלכם תיחשף – אם תשכרו חוקר פרטי שאינו מנוסה. מסקנה? תפקידו של חוקר פרטי מומלץ ומנוסה הוא ברור, הוא עשוי להוביל לקבלת תוצאות מהירה יותר, וגם יואיל לשמור על הדיסקרטיות שלכם. קבעו עוד היום פגישת ייעוץ בלתי מחייבת, תתחילו בתהליך הצפת האמת.

מחפשים לאחרונה בגוגל את הביטויים: גבר בוגד סימנים , אישה בוגדת סימנים , בגידה , בגידות בזוגיות , בגידה במערכת היחסים ושלל "אוצרות" לא נעימים? – אז מספיק! הגיע הזמן להוריד את המועקה מעל ליבכם, לבצע ניתוח להסרת העוולה שנגרמה לכם. שכרו בלש פרטי משלכם.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים
מידע נוסף בנושא