חוקר פלילי ברהט

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

☑️ חוקר פלילי ברהט ימצא עבורך את הפתרון.

☑️ זמינות מיידית לחקירה.

☑️ מעקבים ואיתורים מקצועיים ואיכותיים.

☑️ דיסקרטיות מלאה בחקירה.

☑️ שירותי חקירה ובילוש במחירים אטרקטיביים!

☑️ ייעוץ ראשוני עם חוקר פלילי – ללא עלות.

לשיחת ייעוץ עם חוקר פלילי ברהט:

077-803-9724 📞

 

פעמים רבות, חוקרים פרטיים עובדים יחד עם עורכי דין פליליים ועם אזרחים שאינם עורכי דין ומסייעים להם בעזרת ביצוע חקירה פלילית. חוקר פלילי ברהט יבצע חקירות פליליות באופן יסודי ומקצועי, יאסוף ראיות קריטיות וחיוניות וישתמש במגוון רחב של אמצעים על מנת לשמור על הצדק ולמנוע הפללה של חפים מפשע. חוקר פלילי ברהט יטפל בכל מקרה שבו יש חשד לביצוע פעולה פלילית כלשהי כגון: גניבה, אונס, הטרדה, אלימות, סחיטה ועוד.

חוקר פלילי ברהט

 

מהי חקירה פלילית?

חקירה פלילית הינה הליך מורכב של בירור עובדות ואיסוף ראיות הנוגעות לעבירה פלילית מסוימת כגון: זיוף מסמכים, חשיפת ריגול עסקי, גניבה, מעילה, רצח ועוד. את החקירה הפלילית יבצע חוקר פלילי ברהט שיעבוד בצורה מקצועית ויגייס את כל האמצעים החוקיים הנגישים לו על מנת להביא אינפורמציה מועילה ללקוח. החקירה מתבצעת באופן סמוי ודיסקרטי ומטרתה למנוע הפללה, לאתר עבריינים או לאסוף ראיות על מנת לנצח במשפט פלילי.

מהי חקירה פלילית?

 

מתי נפנה לחוקר פלילי ברהט?

קיימים מקרים רבים בהם נדרשת עבודה מקצועית של חוקר פלילי ברהט לרבות:

  • במקרים רבים, פונים לחוקר פלילי ברהט טרם הגשת התלונה למשטרה על מנת לאמת ולאסוף עובדות נוספות.
  • איסוף ראיות עבור מקרים שהמשטרה דחתה או לא הסכימה לחקור.
  • ביצוע חקירה פלילית באופן דיסקרטי על מנת למנוע פגיעה בנחקר, במשפחתו או בעסק שלו.
  • במקרים שונים של הונאה וגניבה בעסק.

 

במקרים מסוימים, קטינים עומדים במרכז חקירה פלילית. לחוקר הפלילי אסור לחקור את הקטין אלא רק לאסוף נגדו ראיות מפלילות בצורה סמויה.

מתי נפנה לחוקר פלילי ברהט?

 

כיצד יש לבחור חוקר פלילי ברהט?

ישנה חשיבות רבה לבחירה של החוקר הפלילי שיסייע לכם לאסוף מידע עבור החקירה הפלילית שלכם. חקירות פליליות הן עניין מורכב ורגיש ולכן יש להשקיע מחשבה רבה בבחירת חוקר פלילי ברהט. בחירה לא נכונה ומחושבת עלולה לגרום לכם להסתבכות פלילית רצינית ולבזבוז כסף מיותר. מומלץ לבצע את הבחירה על פי התהליך המופרט כדלקמן:

ראשית, יש לוודא שלחוקר הפלילי יש רישיון לעסוק בתחום ושהוא בקיא בחוקים הרלוונטיים. בדיקה זו הינה בדיקה חשובה מאוד שתשפיע על תוצאות החקירה. שנית, יש לחפש המלצות על דרך העבודה של החוקר הפלילי, ולברר האם הוא אדם אמין ומקצועי. מומלץ לבחור בחוקר פלילי שעבד בעבר במשטרה משום שעובדה זו עשויה להקנות לו יתרון וניסיון שאין לחוקרים פליליים אחרים.

לאחר מכן, עליכם לקבוע פגישה עם החוקר הפרטי. במהלך הפגישה יש ליצור אמון בין החוקר ללקוח ולברר האם הוא אדם אמין ששווה לסמוך עליו. בנוסף, במהלך הפגישה יש לבקש מהחוקר הצעת מחיר ולהתרשם מרצינותו ומקצועיותו.

לאחר שבחרתם חוקר פלילי ברהט שמתאים לכם ולצרכים שלכם, עליכם לספר לו את המקרה הפלילי שלכם בצורה מפורטת. עליכם לספר כל פרט ופרט בסיפור משום שכל פרט עשוי לסייע לחוקר בהמשך החקירה הפלילית.

כיצד יש לבחור חוקר פלילי ברהט?

 

חקירת גניבה בעזרת חוקר פלילי ברהט

חוקר פלילי ברהט יסייע לכם בביצוע חקירה פלילית שתטפל בסוגי הגניבות השונים לרבות: גניבה על ידי עוזרת בית, פריצה לבית, גניבה על ידי עובד בחברה, פריצה לעסק, גניבת ציוד, גניבה מהקופה בעסק, גניבת קניין רוחני ועוד. החוקרים הפרטיים יסייעו לכם למצוא את הגנב, יחזיר לכם את הרכוש ויאסוף הוכחות וראיות לגניבה. עם סיום החקירה הפלילית, מומלץ להתקין אמצעי אבטחה והגנה שונים שיימנעו גניבות עתידיות בעסק או בבית.

חקירת גניבה בעזרת חוקר פלילי ברהט

 

חקירת אונס והטרדה מינית בעזרת חוקר פלילי ברהט

פעמים רבות, קורבנות אונס או הטרדה מינית בוחרים לפנות לחוקר פלילי ברהט בבקשה לסיוע באיסוף ראיות והוכחות לקיום העבירה הפלילית. חקירות אונס והטרדות מיניות הן חקירות רגישות ועדינות שדורשות התנהלות דיסקרטית מוחלטת במהלך כל החקירה.

הקורבן ייאלץ לסייע ולשתף את החוקר הפרטי בפרטים, לעבור בדיקות שעלולות להיות לא נעימות ולספק ראיות שיסייעו לחוקר הפלילי בפתירת המקרה. החוקר יפעל בדרכים רבות על מנת להשיג את המידע ולהעניש את העבריינים.

חוקרים פרטיים יסייעו גם לאדם שהואשם באונס או בהטרדה מינית. ישנם מקרים רבים של האשמות שווא שמטרתן לנקום באדם מסוים או לסחוט אותו. במקרים אלו, החוקר הפרטי יסייע לאדם שהופלל ויאסוף ראיות והוכחות על מנת להוכיח את חפותו.

חקירת אונס והטרדה מינית בעזרת חוקר פלילי ברהט

 

איסוף ראיות בעזרת חוקר פלילי

ניתן להיעזר בחוקר פלילי ברהט על מנת לאסוף ראיות שיוכיחו במשפט את החפות של אדם מסוים. החוקר הפרטי ישתמש באמצעיים טכנולוגים רבים ויפעל בשיטות שונות שיספקו לו את הראיות הנחוצות. חשוב להדגיש שהחוקר הפלילי חייב לפעול בהתאם לחוק בישראל במהלך החקירה הפלילית. לפיכך, יש לבחור בחוקר פלילי שבקיא בדיני ראיות ומכיר את הפרטים בחוק.

איסוף ראיות בצורה לא חוקית לא יועילו ללקוח ואף יזיקו לו. ראיות לא חוקיות לא ישמשו את הלקוח בבית המשפט ויסבכו אותו מבחינה פלילית. לפיכך, יש להיזהר מאוד כאשר אוספים ראיות בעזרת חוקר פלילי ולוודא שהאיסוף מתבצע בצורה חוקית בלבד.

איסוף ראיות בעזרת חוקר פלילי

 

מעקב אחר עדים

אין לבצע מעקבים אחרי עדים מטעם התביעה. פעולה זו עלולה להיחשב כשיבוש הליכי חקירה ולפגוע בנאשם. לפיכך, אין להשתמש בחוקרים פליליים על מנת לבצע מעקבים אחר עדים מטעם התביעה. אך, מומלץ להיעזר בחוקר פלילי ברהט על מנת לגבש עדי שיסנגרו על הנאשם במשפט. בעזרת העדים הללו, תפתיעו את התובע ותגבשו קו הגנה שיסייע לכם להפריך או להפחית את החשדות הנוגעים לכם.

מעקב אחר עדים

 

עריכת חקירות כלכליות בעזרת חוקר פלילי ברהט

כאשר מתבצעות עבירות פליליות מסוימות בנושאים פיננסיים כגון: מעילה, הונאת נדל"ן, לקיחת שוחד, הסתרת רכוש ועוד, ניתן לפנות לחוקר פלילי מנוסה ומקצועי שיבצע חקירה כלכלית מעמיקה ויאסוף ראיות שיועילו לו בהוכחת חפותו המוחלטת. החקירות הכלכליות הללו ישמשו ככלי ראייתי יעיל וחיוני שיסייע באופן משמעותי לנאשמים בעבירות. יש לבצע את החקירות הללו בדיסקרטיות מוחלטת.

עריכת חקירות כלכליות בעזרת חוקר פלילי ברהט

 

סוגי חקירות פליליות

  • עבירות מין במשפחה: ניתן להיעזר בחוקר פרטי ברהט על מנת להוכיח עבירות מין במשפחה ולדאוג להפסקתה.
  • הטרדה מינית ואונס: ניתן להיעזר בחוקר פרטי על מנת להוכיח הטרדה או אונס במקומות שונים לרבות: מקומות עבודה ומקומות ציבוריים.
  • גניבה.
  • אלימות: ניתן להיעזר בחוקר פלילי על מנת לתעד, להוכיח ולהפסיק אלימות מסוימת.
  • סחיטה.

סוגי חקירות פליליות

 

ענף החקירות הפרטיות

בשנים האחרונות ענף החקירות התקדם והתפתח. כיום, אנשים רבים בוחרים לפנות לחוקרים פרטיים על מנת לקבל מידע ואינפורמציה שמסייע להם בדרכים רבות. את העבודה המיוחדת שהחוקרים הפרטיים מבצעים, לא ניתן לבצע ללא ההכשרה, הניסיון, המיומנות והאמצעים שהם רכשו במהלך שנות עבודתם כחוקרים פרטיים.

במהלך החקירה החוקרים הפרטיים ישתמשו בטכניקות שונות כגון ביצוע מעקבים, תשאול ודיבוב, התקנת מצלמות נסתרות, שימוש במכונת אמת ועוד. הטכניקות הללו יסייעו לחוקרים הפרטיים בגילוי האמת ובאיסוף המידע הנחוץ ללקוח. עלות השירות של חוקר פרטי תלויה במשתנים רבים לרבות סוג החקירה, מספר שעות העבודה, מספר החוקרים שמשקיעים בחקירה, גודל משרד החקירות ועוד.

חוקרים פרטיים יבצעו חקירות פרטיות בנושאים שונים לרבות:

  • חקירות עסקיות
  • חקירות אישות
  • איתור נעדרים
  • מניעת הידרדרות ילדים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

0 +
שנות ניסיון
% 0
דיסקרטיות וסודיות
0 +
מקרים שטופלו
7/ 0
זמינים עבורכם מסביב לשעון

רוצים שנחזור אליכם לייעוץ חינמי? השאירו פרטים

100% סודיות ודיסקרטיות - בהתחייבות!

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים