חוקר פרטי ברהט

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

☑️ חוקר פרטי ברהט – מעקב וחקירה איכותית.

☑️ ייעוץ ראשוני עם חוקר פרטי מנוסה, ללא עלות.

☑️ ניסיון רחב מלא בהצלחות.

☑️ עובדים עם הציוד החדיש ביותר בשוק.

☑️ מחירים אטרקטיביים – שירות מנצח!

☑️ התאמת הפתרון הטוב ביותר עבורך.

לשיחת ייעוץ עם חוקר פרטי שנותן שירות ברהט:

077-803-9724 📞

 

כמעט כולנו גדלנו וצפינו בסרטי מתח עם חוקרים פרטיים. דמות החוקר הפרטי בסרטי הילדות שלנו הייתה דמות מסתורית, חכמה, אינטליגנטית ויצירתית. ילדים רבים חולמים בילדותם להיות כמו הגיבורים בסרטים, לפתור תעלומות ולרגל אחרי אנשים. חלומם של הילדים לא רחוק כל כך מן המציאות. כיום, אנו נעזר בחוקר פרטי ברהט על מנת לקבל אינפורמציה בתחומים רבים ומגוונים כגון: חקירות אישות, חקירות נעדרים, ענייני עסקים, חקירות כלכליות, תשאול ודיבוב, חקירות סיעודיות ועוד. בשנים האחרונות, תחום החקירות הפרטיות נהפך לתחום משגשג, מוצלח ומבוקש מאוד. אנשים רבים פונים לחוקרים פרטיים על מנת לפתור בעיות אישיות ולקבל אינפורמציה באופן דיסקרטי ושקט.

 

כיצד לבחור חוקר פרטי ברהט?

אם בחרתם להיעזר בחוקר פרטי ברהט שיסייע לכם לקבל את האינפורמציה שאתם זקוקים לה, עליכם להתחיל את התהליך בבחירת חוקר פרטי. בחירת חוקר פרטי הינה תהליך מורכב שיש לבצע בצורה מחושבת ויעילה. להלן מספר פקטורים מרכזיים שישפיעו על בחירת חוקר פרטי ברהט:

  • בחירת תקציב: טרם תחילת תהליך בחירת החוקר הפרטי, עליכם לקבוע תקציב שמתאים להוצאה זו. מחיר של חקירה פרטית תלוי בדברים רבים אך לרוב מחיר שעת עבודה של חוקר פרטי מומלץ נע בין 300 – 600 שקלים.
  • הרקע של החוקר: מומלץ לבחור בחוקר פרטי בעל רקע ועבר מרשים בתחומים שונים כגון: עריכת דין, שירות צבאי ועבודה בשירותי הביטחון. חוקר עם רקע מרשים הוא בעל יתרון על חוקרים פרטיים אחרים, משום שהרקע מעיד על מקצועיות ואמינות.
  • ניסיון והמלצות: כאשר בוחרים חוקר פרטי ברהט יש להתייעץ עם חברים ומכרים ולחפש המלצות וחוות דעת על עבודת החוקר. כך תוכלו לברר על דרכי העבודה של החוקר ועל היעילות שלו. בנוסף, ודאו שהחוקר מנוסה בתחום החקירות הפרטיות ושהוא טיפל בעבר במקרים דומים למקרה שלכם.
  • פרטים נוספים: מומלץ להיפגש עם חוקר פרטי ברהט לפגישה ראשונית ולוודא שיש בניכם חיבור וקשר טוב ושהוא מדבר ברצינות, רוגע וקור רוח.
כיצד לבחור חוקר פרטי
כיצד לבחור חוקר פרטי


מחירון חוקר פרטי:

נושא החקירה הערות מחיר ₪
בדיקת אמצעי ריגול איתור מכשירי האזנה על מכשירים או ברכב נעה 1200-7000
פגישת יעוץ עם חוקר פרטים בין שעה לשעתיים 300-600
עקב של חוקר פרטי שעה 400-700
איתור מען אדם בודד 200-500
איתור מספר טלפון מספר אחד 400-1000
מסירה משפטית ניירתדיגיטלי 200-500
מסירה משפטית כולל מעקב ואיתור מעקב יסודי 1000
בדיקת פוליגרף לאדם 800-2000
חקיקה כלכלים בסיסית 1600-4000

 

מה זה חוקר פרטי ובאילו תחומים הוא עוסק?

אדם שהוסמך על ידי משרד המשפטים וקיבל רישיון מטעם המדינה לערוך חקירות פרטיות יכול לשמש כחוקר פרטי ברהט ובכל עיר אחרת.

במסגרת תפקידו, על החוקר הפרטי להשתמש באמצעים חוקיים שונים על מנת לספק ללקוחותיו אינפורמציה ומידע מסוים. החוקר הפרטי צריך לבחור האם לבצע את עבודתו באופן עצמאי מול לקוחות פרטיים, או לשמש כחוקר במשרד חקירות מומלץ.

מה זה חוקר פרטי ובאילו תחומים הוא עוסק
מה זה חוקר פרטי ובאילו תחומים הוא עוסק

חוקרים פרטיים מבצעים חקירות במגוון תחומים לרבות:

חקירות כלכליות

חקירה שמטרתה להעריך את היכולת הכלכלית של מושא החקירה. לרוב מתבצעת ללא ידיעתו.

 

חקירות אישות

חקירות אישות הן חקירות בענייני זוגיות, גילוי בגידות וחוקר גירושין. חקירות אלו הינן חקירות רגישות ועדינות יותר מחקירות אחרות משום שמעורבים בהן הרבה רגשות, חשדות ושקרים. לפיכך עליכם לפנות לחוקר פרטי ברהט ולוודא שהוא מבין את המקרה ומתייחס אליו ברגישות המתאימה.

 

חקירות משפטיות

מתבצעות על מנת להשיג ראיות שיסייעו ללקוח לנצח במשפט.

 

כיצד נגלה בגידה בעזרת חוקר פרטי ברהט?

לעיתים תכופות מתעוררים קשיים בזוגיות שגורמים לאחד מבני הזוג לבגוד בשני. ניתן לזהות מקרה כזה על פי התנהגות לא רגילה של בן הזוג, היעדרויות תכופות מהבית, התרחקות מהמשפחה וניהול שיחות מסתוריות. אם אתם חושדים שבן זוגכם בוגד בכם מומלץ לפנות לחוקר פרטי ברהט.

בעזרת חוקר פרטי מוסמך ניתן לאמת או לבטל את החשדות ולקבל מידע נוסף על ההתנהגות המוזרה של בן הזוג. החוקר הפרטי יתייחס למקרה בעדינות הדרושה ויבצע את עבודתו באופן דיסקרטי ויעיל.

כיצד נגלה בגידה בעזרת חוקר פרטי
כיצד נגלה בגידה בעזרת חוקר פרטי

 

גילוי סכנות של בני נוער בעזרת חוקר פרטי ברהט

בשנים האחרונות, בני נוער נחשפים לצרות וסכנות רבות מבעבר. אנו שומעים בתקשורת לעיתים תכופות על מקרים מזעזעים כגון אונס והתעללות מינית בבני נוער, הידרדרות של נער כתוצאה מהתמכרות לסמים ולאלכוהול ועוד.

אם אתם חוששים לביטחון ילדכם, ואתם מעוניינים למנוע ממנו להידרדר ולהסתבך פנו לחוקר פרטי ברהט שיטפל בעניין באופן מקצועי, דיסקרטי ומהיר.

גילוי סכנות של בני נוער בעזרת חוקר פרטי
גילוי סכנות של בני נוער בעזרת חוקר פרטי

 

התכוננות לתיק גירושין בעזרת חוקר פרטי ברהט

פעמים רבות הליכי גירושין מתנהלים בצורה מלוכלכת נקמנית ופוגענית. בני זוג רבים משקרים לגבי נושאים רבים במשך הליכי הגירושין וכך פוגעים ונוקמים בצד השני. כאשר אנו רוצים למנוע הפללה שתפגע בנו ובזכויותינו, עלינו לפנות לחוקר פרטי ולאסוף בעזרתו הוכחות שישמשו כראיות בבית המשפט, ימנעו הפללה ויעזרו לצד שלנו לנצח בתיק.

התכוננות לתיק גירושין בעזרת חוקר פרטי
התכוננות לתיק גירושין בעזרת חוקר פרטי

 

כיצד נסיר ספקות טרם חתונה בעזרת חוקר פרטי ברהט?

חתונה היא עניין מרגש ומשמח אך עם זאת היא עלולה להלחיץ ולהעלות חששות רבים אצל החתן, הכלה וקרובי המשפחה. ישנם הורים שבוחרים לפנות לחוקר פרטי מומלץ ברהט ולהסיר את הספקות הללו. החוקר הפרטי מבצע חקירה מעמיקה על נסיבות החתונה ועל העבר של בן הזוג. כך ההורים מונעים נישואי אינטרס, בגידה במהלך הנישואין ושקרים לגבי העבר.

 

כיצד חוקר פרטי ברהט יסייע לכם בעולם העסקים?

עולם העסקים הוא עולם קשוח שדורש שימוש באסטרטגיות רבות, וכן באינטליגנציה, חוכמה ויצירתיות רבה. חוקרים פרטיים מסייעים באופן משמעותי בעולם העסקים. ניתן להיעזר בחוקר פרטי ברהט על מנת לגלות על הרקע הכללי של השוק אליו העסק נכנס. החוקר יספק לכם אינפורמציה על המתחרים הגדולים בתחום ועל המוצרים המובילים בשוק.

יתר על כן, ניתן להיעזר בחוקר פרטי על מנת לגייס עובדים. החוקר הפרטי יבצע חקירת רקע על המועמדים, יבדוק את יושרו ויאסוף פרטים על תפקידו הקודם. בנוסף, ניתן להיעזר בחוקר פרטי ברהט על מנת לבצע חקירות רקע בתחום השיווק ולהבין מה הציבור חושב על מוצרים מסוימים.

 

מתי יש צורך לבצע חקירות כלכליות?

אנשים רבים נעזרים בחוקרים פרטיים על מנת לבצע חקירות כלכליות חיוניות. לרוב, חקירות אלו מתבצעות ללא ידיעה של מושא החקירה. ניתן לבצע חקירה כלכלית על מנת לאתר חייבים, כלומר על מנת לאתר את האדם שאליו הועברו נכסים של אדם שני על מנת לטשטש את היכולות הכלכליות של האדם השני.

החקירה מתבצעת על מנת לספק מידע שיסייע בתיק גירושין, לקבל מידע אמין על עסק שפשט את הרגל או לחקור יכולת כלכלית של שותף לעסק. אם אתם מעוניינים לבצע חקירה כלכלית, פנו לחוקר פרטי ברהט והסבירו לו את פרטי המקרה.

 

ציוד עזר לחקירה

חוקר פרטי ברהט ישתמש במגוון רחב של טכניקות ואמצעים טכנולוגיים שיסייעו לו לאסוף את המידע הדרוש. אמצעים אלו כוללים בין השאר מכשירי ציתות, מצלמות נסתרות, מכשיר GPS ועוד. מכשירים אלו הינם כלים חשובים וחיוניים עבור ביצוע מעקבים באופן יעיל, מהיר ומקצועי. בעזרתם ניתן להשיג הוכחות חותכות ומידע חד משמעי.

 

כיצד מוסמכים להיות חוקרים פרטיים?

חוקרים פרטיים עוברים קורס אינטנסיבי שמסמיך אותם לשמש כחוקרים פרטיים מקצועיים.

במהלך הקורס החוקרים לומדים על טכניקות ופסיכולוגיה של חקירה, על שימוש בציוד טכנולוגי עבור חקירה, על אתיקה מקצועית, על ביצוע תשאול ועוד.

לאחר הקורס, על התלמידים לעבוד שלוש שנים במשרד חקירות ולעבור בחינה חיצונית של משרד המשפטים. לאחר ביצוע כל השלבים המפורטים לעיל, החוקרים הפרטיים מקבלים רישיון שמסמיך אותם לשמש כחוקרים מקצועיים.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

0 +
שנות ניסיון
% 0
דיסקרטיות וסודיות
0 +
מקרים שטופלו
7/ 0
זמינים עבורכם מסביב לשעון

רוצים שנחזור אליכם לייעוץ חינמי? השאירו פרטים

100% סודיות ודיסקרטיות - בהתחייבות!

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים