בגידות במקום העבודה

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

תפיסה מוכרת לכולנו היא תפיסת ה – "לי זה לא יקרה", תפיסה אשר בתחומי חיים רבים גורמת לנו להיות פחות זעירים. אך גישה זו אינה נכונה כי כולנו בסופו של דבר בני אדם. ולכן, יש להיות ערניים, לשים לב לסימנים מחשידים ולפנות לחוקר פרטי כאשר יש חשד לבגידות במקום העבודה. איך נגלה? מה כדאי לעשות? הכל בטקסט הבא:

 

מתי לחשוד?

השאלה הראשונה שעולה הינה כיצד אנו אמורים לזהות בגידה? במיוחד כאשר בן\בת הזוג ככל הנראה ינסו להסתיר זאת ככל הניתן. ולכן, לפניכם רשימת סימנים שצריכים לעורר בכם את החשד:

  • ענייני כספים לא ברורים – משיכות רבות של כסף מזומן, חיובים לא מוכרים וחריגים בכרטיס האשראי וכד'.
  • שיחות טלפון– שיחות שנראות אישיות אך ממספרים לא מוכרים, הימנעות ממענה לשיחות ליד בן\בת הזוג. ולחילופין ניסיוניות ליצירת קשר עם הצד הנחשד אך ללא מענה באופן תדיר.
  • חשדנות לפרטיות – הצבת סיסמאות במכשירים כדוגמת המחשב האישי, הטלפון.
  • טיפוח חריג – שינוי בהרגלי הטיפוח, כדוגמת רכישת בשמים והרשמה לחדר כושר.
  • 'שכיחת' טבעת הנישואים בבית.
  • הגעה מאוחרת הביתה – בתירוצים של עבודה, פגישה עם חברים רחוקים.
  • רגשות אשם – אשר כתוצאה מהן ניתנות המון מתנות, ישנו יחס שונה.
  • ריחות לא מוכרים – של בשמים שלא קיימים בבית הזוג.

 

כמובן שלא ניתן לקבוע כי קיומו של אחד מאלו בהכרח מעיד על בגידה, אך אכן במידה וישנו שילוב בין כמה מהם, יהיה נכון לפנות לחוקר פרטי בכדי לבדוק את העניין.

מתי לחשוד

 

מה מיוחד במקום העבודה?

בגידות במקום העבודה הינן בגידות מעט שונות מבגידות רגילות, זאת מאחר ו'כחלק מהעבודה' נוצרות הזדמנויות רבות לבגידה אשר 'מכוסות' בתירוץ העבודה. בנוסף, עצם הפגישה יום אחר יום עם אותו אדם, עלולה ליצור בקרב השניים רגשות שונים אשר יפתחו לאורך זמן ויניבו קשר ארוך טווח, דבר אשר פחות יקרה בפגישה בבר.

בנוסף, יהיה קשה מאוד להסיק שאכן מתרחשת בגידה במקום העבודה שכן זהו לא מקום בילוי אליו ניתן ללכת במשותף, והגעה תכופה למקום עבודתם של בני הזוג תעורר חשד בקרבם. ולכן, בהינתן חשד בבן\בת הזוג כי בוגד\ת במקום העבודה חשוב מאוד לפנות לגורם מקצועי, חוקר פרטי לענייני בגידות, על מנת שידע לחוקר לעומק את העניין ולסיים את הבגידה המתמשכת.

מה מיוחד במקום העבודה

 

לא להניח לחשדות

בבגידה במקום העבודה, מעבר לתירוץ בני הזוג החשודים בבגידה כי הם 'עובדים', גם לנו יש תירוץ לעצמנו, זהו מקום העבודה של בני הזוג, הם נמצאים שם בכדי לעבוד ולהרוויח את שכרם וככל הנראה הם עסוקים בכך מאוד. ולכן, עולה הנטייה להזניח את החשדות, אך אין זו בהכרח פעולה נכונה, כי מהרגע שעולה החשד, העניין לא יעזוב אתכם באמת עד להגעה לאמת.

ובנוסף, כאמור, בגידות בעבודה לרוב הינן בגידות מתמשכות, כך שככל שתמתינו עם הפניה לחוקר פרטי, כך מתפתח יותר ויותר הרומן בין השניים.

בגידות במקום העבודה
בגידות במקום העבודה

מה עושים אם חושדים?

במידה וחושדים, כדאי ואף רצוי לפנות לחוקר פרטי מקצועי ומיומן בחקירת בגידות. חוקר פרטי ידע לחקור את המקרה לעומקו, הן במקום העבודה עצמו והן במקומות אחרים בו מתקיים הקשר, וייתן לכם תשובה ברורה האם מתקיימת בגידה.

בנוסף, החוקר הפרטי יציג בפניכם ראיות חותכות אשר נאספות בדרך חוקית וקבילה אותן תוכלו להציג בבית המשפט במידה ותחליטו להתרגש לאחר חשיפת הבגידה. הגעה לבית משפט עם ראיות על בגידה תוכל לשנות לחלוטין את תוצאות המשפט והזכויות שיקבל כל צד, כמובן לטובת הצד הנבגד.

מה עושים אם חושדים?

 

למה חשוב להעזר בחוקר פרטי בבגידות במקום העבודה?

בבחירת חוקר פרטי לחקירת בגידות במקום העבודה, חשוב לבחור בחוקר פרטי בעל התכונות הבאות:

  • דיסקרטיות – חוקר פרטי לענייני בגידות חייב לבצע את עבודתו בדיסקרטיות מוחלטת, מאחר וחשיפת קיום החקירה עלולה לשבש את מציאת הראיות.
  • מקצועיות – מקצועיות מכילה את הידע הנדרש לפעולות שונות בחקירה וכן את הבקיאות בחוק על מנת לבצע חקירה חוקית. מקצועיות או העדר מקצועיות יביאו להצלחה או לכישלון החקירה בהתאמה.
  • ניסיון – 'אין חכם כבעל הניסיון', חוקר פרטי בעל ניסיון ידע לבצע את החקירה ללא טעויות כלל, שכן כל טעות קטנה בחקירות מסוג זה עלולה לעלות ביצירת מצבים לא נעימים בין בני הזוג וכן להטעות את תוצאות החקירה לחלוטין.
  • רגישות – חקירות בגידה אינן חקירות רגילות, זאת מאחר והחוקר הפרטי פועל מול אדם אשר נמצא במצב רגשי פגיע, חשד כי בן\בת הזוג בוגדים מעלה תחושות קשות בקרב הצד החושד, וחוקר פרטי טוב יהיה חוקר אשר ידע מצד אחד לפעול ברגישות כלפי הצד החושד ומצד שני לפעול באסרטיביות להשגת הראיות המתאימות.

למה חשוב להעזר בחוקר פרטי בבגידות במקום העבודה

 

למה לא לבד?

אנשים רבים חושבים כי פניה לחוקר פרטי יכולה להיות 'בזבוז כסף', הן מתוך חשיבה כי הם יכולים לחקור זאת לבד והן מתוך חשיבה כי ככל הנראה לא באמת מתקיימת בגידה ולכן מדובר בבזבוז משאבים. אך לא יהיה נכון לחשוב כך.

בעניין הראשון, חקירה שנעשית לבד תכיל כמובן גם את הפן הרגשי, פן אשר יכול לשבש ביותר את כלל החקירה וההגעה לראיות, כמו כן, גם יהיה קשה לבצע את המעקב כאשר החשוד\ה עלולים לזהות את פעולותיכם כך שהמעקב לבסוף יבוא על חשבון הדיסקרטיות אשר חשובה מאוד להגעה לאמת. ובעניין השני, לרוב, כאשר יש חשדות, יש להן סיבה, ולכן ישנו סיכוי גבוהה כי אכן תתגלה בגידה, ובמידה ולא, כסף שווה גם שקט נפשי.

למה לא לבד?

 

לסיכום

בגידות במקום העבודה הינן מקרה שכיח לאור הקלות שמלווה תירוץ העבודה, ולכן, יש להיות ערניים ולשים לב לסימנים מחשידים. במקרה ואכן מתעוררים כמה חשדות וישנם כמה מהסימנים, יהיה נכון לפנות לחוקר או משרד חקירות פרטיות אשר ידעו במקצועיות, מתוך ניסיון, ברגישות ובדיסקרטיות להביא לידכם ראיות המציגות האם החשדות שלכם נכונים או לא, במידה וכן אלו יהיו גם רבי משקל במידה וישנו צורך בהליך גירושין.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים