האם כדאי להזמין חוקר פרטי בחשד לבגידה?

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

אין ספק שהשגת חוקר פרטי בחשד לבגידה הינה דרך יעילה מאוד להגעת האמת המבוקשת. מדובר אם כן במצבים רגישים מאוד שהאדם המבקש חוקר פרטי דורש לדעת פרטי אמת שהוא חושד במקורבים שלו ולכן המצב מורכב ואף קשה עד מאוד במצבים מסוימים. ישנן סכנות מסוימות בהכנסת חוקר פרטי לחייכם הפרטיים אך אין ספק שחיים תחת צל הספק קשים אף הם בצורה מובהקת.

לרוב, אנשים פונים חוקר פרטי כאשר הם מנסים להשיג את האמת בעצמם ולא מצליחים להגיע אליה בכוחות עצמאיים בגלל המורכבות של המקרה וכן כי לעיתים באמת מסתירים מאיתנו דברים. אין ספק שמירב הפעמים כאשר אנחנו חושדים באדם קרוב יש איזושהי צל של אמת תחת חשדינו השאלה מה באמת מוסתר שם.

כאשר עולה השאלה האם כדאי להזמין חוקר פרטי בחשד לבגידה אין ספק שיש לשים על השולחן את כל החסרונות וכן גם את היתרונות במקרה כזה. עבור השוואה כזו, מומלץ לכם להוסיף לקרוא את המאמר ולגלות את כל הפרים אודות חוקרים פרטיים בחשד לבגידה.

 

לבגידה

 

במה יכול לעזור לכם חוקר פרטי בחשד לבגידה?

ישנו מספר רב של משרדי חקירות פרטיות בארץ המתעסקים הרבה בחשדות בגידה וחוסר אמון בתחום העבודה. כאשר שיעור הבגידות בתוך הנישואים בארץ עומד על מעל ל – 80% בגידות מצד הגבר או האישה בתוך הנישואים, אין ספק שסף החשדות עולה בהתאם. נראה שתחום זה תופס תאוצה ומגיעים בני או בנות זוג רבים למשרדי החקירות בדרישה לקבל את האמת המוחלטת, האם בן או בת הזוג שלהם בוגדים בהם.

 

במה יכול לעזור לכם חוקר פרטי בחשד לבגידה?

 

חוקר פרטי יכול לעזור לכם בכך, חוקר פרטי יביא לכם את האמת המוחלטת האם מתקיימת בגידה או לא. חוקר פרטי יעזור לכם לעשות סדר בתוך החשדות שלכם ולהביא את האמת אל האור. יש לזכור ולא לשכוח שהאמת עלולה להיות מאוד לא נעימה ואין ספק שתצטרכו להתמודד איתה. כאשר אתם מבקשים לעצמכם חוקר פרטי שיגלה את האמת את חורצים את הגורל של הקשר שלכם לכאן או לכאן ויש להבין זאת.

רוב בני או בנות הזוג המגיעים לבקש תחילת חקירה, מגיעים לאחר שהם ניסו בעצמם לערוך סוג של חקירה ולא הגיעו לתשובות מהימנות לדעתם. חשוב לזכור שאתם תיהיו חלק בלתי נפרד מהחקירה גם פעיל וגם נוכח מכיוון שאתם אחד מהדמויות המרכזיות בחייו של הנחקר ויכולים לשמש ככלי נהדר לקבלת מידע נוסף.

האם כדאי להזמין חוקר פרטי בחשד לבגידה?
האם כדאי להזמין חוקר פרטי בחשד לבגידה?

סכנות בהזמנת חוקר פרטי בחשד לבגידה בחייכם

ישנם שיקולים רבים שיש לקחת לפני שמחליטים האם כדאי להזמין חוקר פרטי בחשד לבגידה. כפי שצוין, ישנם צדדים חיוביים וגם שליליים בבחירה כזו וחשוב להכיר את כל הצדדים. אין ספק שזוהי דרך נוחה להשגת המידע אך לאו דווקא קלה. לפניכם כמה נושאים שחשוב לשים עליהם את הדעת לפני שמזמינים חוקר פרטי בחשד לבגידה. ואולי כך תקבלו תשובה לשאלה האם כדאי להזמין חוקר פרטי בחשד לבגידה:

  • כניסה לפרטיות שלכם: כאשר אתם מזמינים חוקר שיכנס לתוך החיים הפרטיים של בן או בת זוגכם, אתם מזמינים חוקר שיכנס גם בתוך חייכם שלכם. מן הסתם, בן או בת הזוג שלכם הינו דמות מרכזית ובלתי נפרד מהחיים שלכם ולכן במידה וזימנתם חוקר פרטי שיכנס לתוך חייו ויבדוק את פעולותיו, יכנסו ויבדקו גם את שלכם בכדי לקבל תמונה מלאה של מסגרת החיים של הנחקר.
  • מידע שלא תכננתם לדעת: במהלך חקירות כאלה, לרוב עולה מידע שלא ציפינו לחפש אפילו. אתם אמנם יצאתם למסע לבדוק האם בן או בת הזוג בוגדים בכם אך על הדרך יכול להיות שתגלו סודות נוספים הקשורים לחייו של הפרטנר שלכם וייתכן וזה יהיה מצער ולא נעים בנוסף. חשוב שתתכוננו לחשיפת מידע נוסף מעבר לחיים הרומנטיים המקבילים שעלול לקיים בן או בת הזוג שלכם. מקרים כאלה קורים הרבה במהלך חקירות כאלו. לרוב, זוגות שמסתירים אחד מהשנייה קיום רומנים, מסתירים גם דברים נוספים הקשורים לעסקים וכדומה.
  • אתם גם תהיו שותפים לחקירה: מעבר לכך שהחקירה תכנס גם לחיים הפרטיים שלכם, גם אתם תקחו לרוב חלק פעיל כחוקרים. בגלל שאתם דמות מרכזית וקרובה מאוד לנחקר יש לכם גישה נוחה להרבה תחומים פרטיים של הנחקר וכן גישה אליו באופן אישי. הקירבה הזו קריטית להשגת מידע רלוונטי.
  • הפסקה באמצע של החקירה: שיעור הפסקות החקירות באמצע בגלל קושי נפשי לשאת אותן הוא יחסית גדול. ישנם זוגות רבים שלא מצליחים להחזיק את כל החקירה בגלל הקושי הנפשי שזה דורש. מדובר בהליך מעורב ריגשית מאוד ועמוס ולכן יש להערך לכך.

 

סכנות בהזמנת חוקר פרטי בחשד לבגידה בחייכם

ובכן, מה מומלץ לכם לעשות?

לאחר שנפרסו לפניכם מספר נושאים שיש לשים אליהם לב לפני שאתם לוקחים חוקר פרטי חשוב לציין איך לוקחים החלטה מכאן. אין ספק שבמידה ואתם חיים בתוך מערכת יחסית מורכבת אשר שמה אתם בסימני שאלה – חוקר פרטי עשוי לעזור לכם לעשות סדר. במידה וניסיתם יועצי זוגיות או מגשרים ואף אחד לא עזר ואתם חייבים לדעת את האמת, זוהי אופציה קיימת אשר יכולה לעזור לכם.

המלצה חשובה שכדאי לכם לקחת, הינה לערוך חיפוש מעמיק אודות חוקרים שונים ולא להתפשר על משרד חקירות שיעשה את העבודה בצורה בנונית. אם כבר לקחתם החלטה להכניס חוקר פרטי לחייכם חשוב לשים לב שהוא יעשה את העבודה בצורה מהימנה ובהירה ויעזור לכם בתהליך.

 

ובכן, מה מומלץ לכם לעשות?

 

ישנם המלצות באינטרנט אודות משרדי חקירות, חשוב לערוך השוואה ולוודא שאתם לוקחים את החוקר שיהיה טוב ביותר עבורכם. אל תתפשרו ועשו את ההחלטה הנכונה בשבילכם.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים