כמה עולה שירותי חברת חקירות?

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

בשנים האחרונות עולה הביקוש להשכרת חוקרים פרטיים בתחום הפרטי. הרבה אנשים מעוניינים לקחת את הכוח לידיים שלהם ולשפוך אור על תעלומות וחשדות שיש להם בחיים הפרטיים. כאשר אפשרות זו מעוגנת בחוק אין סיבה שהרבה אנשים יעדיפו את האופציה הזו מאשר לחיות חיים של ספקות. במאמר זה נראה כמה עולה שירותי חברת חקירות.

 

כמה עולה שירותי חברת חקירות

 

לרוב, תחום החקירות הפרטיות נוגע מתחלק לשני ערוצים עיקריים – התחום האישי והתחום העיסקי. כאשר מדובר על התחום העסקי לרוב החקירות נוגעות לנושאים כמו: בעילה בכספים, פגיעה באמון, חקירה לפני קבלה לעבודה, זיוף מסמכים וכדומה. כאשר מדובר על התחום האישי לרוב החקירות הן בנושאי משפחה ויחסים: חקירה סביב בגידה בקשר, לרבות בתוך הנישואים, חקירות רקע לפני חתונה, חקירות בנושאי מזונות וכדומה.

קיימים תחומים רבים ומגוונים כך שהרבה חוקרים מעדיפים להתמקצע בנושא מסוים. עם כך, התחום מתחלק גם לחוקרים פרטיים העובדים באופן עצמאי, ומשרדי חקירות המנוהלות כחברה שמעסיקה חוקרים פרטיים תחתיה. כל שירות מקבל תקנון מחירים משלו בהתאם לתיק ולשעות החקירה שהוא ידרוש. במאמר שלפניכם תקבלו סקירה על שירותם של חברות חקירות ובעיקר – כמה יעלה לכם לשכור חוקר פרטי דרך חברת חקירות ?

 

מהי עיסוקה של חברת חקירות?

חברת חקירות הינה חברה המעסיקה תחתיה חוקרים פרטיים מנוסים אשר עובדים לעיתים יחד ולעיתים באופן יחדני על תיקים שהחברה קולטת מלקוחות. ישנם כמה יתרונות וחסרונות לפנייה לחברת חקירות לאומת לחוקר פרטי העובד באופן עצמאי.

כאשר מדובר על חברת חקירות תוכלו לערוך סקירה יותר משמעותית על פעילותה ועברה של החברה, ובכך לוודא שמדובר בחוקרים אמינים ובחברה שניתן לסמוך עליה, מה שקשה יותר לעשות כאשר מדובר בחוקר שעובד באופן עצמאי. עוד יתרון משמעותי הוא, שמדובר בחברה שמעסיקה חוקרים חברים תחת נושאים שונים, כך שתוכלו להיות בטוחים שתמצאו מענה למקרה הספציפי שלכם.

 

מהי עיסוקה של חברת חקירות?

נקודת מגרעה מסוימת נעוצה בכך שמדובר לרוב על משרדים גדולים מאוד, ועולה החשש שהתיק שלכם לא יקבל את מלוא תשומת הלב. כאשר פונים לגוף גדול לעיתים היחס האישי מתפספס, מה שלרוב יובטח לכם במידה ותפנו לחוקר פרטי אשר מטפל לרוב במספר תיקים נמוך במגביל, לעיתים גם רק על אחד.

כיום תוכלו לקבל באינרנט מידע רב מאוד אודות חברות חקירות שונות בארץ, כך שתוכלו לקבל תמונה מספקת ולהתרשם מהיצע. בשנת 1972, חוקק חוק בישראל המעגן בתוכו סעיפים רבים הקשורים בחקירות פרטיות בארץ תחת השם – חוק חוקרים פרטיים ושירותי שמירה.

 

מהי עיסוקה של חברת חקירות?(1)

 

חוק זה מאשר חוקית את הפועלה של חקירה פרטית תחת אזרחים בישראל תוך שמירה על פרטיות הפרט בסעיפים המעוגנים בחוק. לכל אדם בארץ מותר לפנות לחוקר פרטי במידה והלקוח לא פנה ראשית למשרד חקירות אחר, ובנוסף שאין התיק נחקר על ידי המשטרה. התערבות בחקירה משטרית מהווה עבירה פלילית.

כמה עולה שירותי חברת חקירות?
כמה עולה שירותי חברת חקירות?

תחומי העבודה העיקריים של חברת חקירות

בסופו של יום, חברת חקירות וחוקרים פרטיים מציעים את אותו השירות – חשיפת האמת לפי בקשתכם בעזרת מכשור, יכולות תחקיר ויעילות רבה. שירותי חברת חקירות פועלים לרוב בעזרת מכשור מתקדם המאפשר יעילות רבה ודיסקרטיות מובטחת במהלך החקירה. ישנו מכשור הקשור בתצפיות, האזנות וכדומה. תחומי העבודה העיקריים של חברת חקירות:

מעקבים לא כל החקירות דורשות מעקבים פיזיים אחר גורמים בחקירה, אך הרבה פעמים מדובר במהלך יעיל מאוד המאפשר השגת מידע בצורה יעילה. המעקבים נעשים לרוב בעזרת מיכשור מתוחכם המאפשר חשאיות ויעילות רבה כאשר לא רוצים להיתפס. מעקבים הינם דבר חוקי כאשר הוא פועל תחת סעיפים החוק של חקירות פרטיות בישראל.
תצפיות תצפיות הינן כלי חשוב בהרבה מהחקירות. מדובר על הליך קצר יותר של מעקב. במהלך תצפית, החוקר מתבונן בסצינות מחייו של הנחקר הרלוונטיות לתיק ובכך מסיק מסקנות, מצלם תמונות ומוכיח דברים היעידו לפסיקת המקרה. חשוב מאוד לשמור על דיסקרטיות מוחלטת במהלך תצפיות ובמיוחד שהנחקר לא יבחין בהן ולא יזהה רצף של תצפיות בו ואז יוכל להשפיע על התיעוד.
חקר עבר הרבה מהחוקרים משתמשים בכלי זה בכדי לקבל תמונת רקע על הנחקר. כמעט כל חקירה מתחילה בחקר עבר של הנחקר, מעצם כך שרוצים להכיר אותו כמה שיותר ולבנות תמונה מהינה אודות פעולותיו. בעזרת הבנת העבר יהיה קל יותר להבין את הווה פעולותיו ואולי גם לצפות את פעולותיו בעתיד. חקר זה נעשה בעזרת חיטוט ברשתות חברתיות, בדיקה אינטרנטית מכיפה אודותיו ואודות אנשים קרובים אליו, בדיקה על עבר פלילי, סביבת מגורים וכדומה. כל אלה משרתים מאוד את החוקרים בעת ביצוע עבודתם.
חדירה למגע הכוונה בחדירה למגע היא יצירת קשר ישיר עם הנחקר בעזרת שחקנים או חוקרים בעצמם בכדי לחלוב מידע או להוכיח טענות. פעולה זו היא ללא ספק ערמומית מאוד ולא הרבה פעמים בוחרים חוקרים פרטיים להשתמש בה ובמיוחד לא משרדי חקירות גדולים מחשד להסתבכות. אך הרבה פעמים פעולה זו מאפשרת הוצאת מידע בצורה מהימנה ואפקטיבית עד מאוד.

 

כמה עולה שירותי חברת חקירות?

ישנו טווח מחירים גדול מאוד בשוק המאפשר בחירה של חברה לפי מה שתוכלו להרשות לעצמכם. שירות חברת חקירות יכול לעלות לכם בטווח רחב של סכומים. חשוב לערוך השוואה ולא להתפשר כאשר מדובר על הזמנת חוקר פרטי לחייכם האישיים. לפניכם מחירון של כמה מהשירותים העיקריים המציאות חברות החקירות:

  1. חקירה כללית רגילה: מחירה יעמוד על כ – 2,000 – 4,500 ₪ לחקירה.
  2. חקירה מורכבת: חקירה מורכבת תעלה לכם כ – 4,500 – 7,000 ₪ לחקירה.
  3. תוספת סיכון יוסיף לכם 25% – 50% למחיר מחירון.
  4. איתור מטרידנים: איתור כזה יעלה לכם כ – 1,000 – 1,500 ₪.
  5. איתור של כתובת מגורים: איתור פשוט של כתובת מגורים יעלה לכם כ – 200 – 500 ₪

 

כמה עולה שירותי חברת חקירות?

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים