סימני הבגידה אצל גבר

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

בעידן המודרני שאנחנו חיים בו כיום נראה שסימן ההתחדשות  ממלא את כלל תחומי חיינו. כיום, הכול מתחדש מהר, הטכנולוגיה מפיצה את כולנו בתחושת מהירות והספקים – מה שמחלל גם למערכות היחסים. נתוני הבגידות בתוך הנישואים רק עולים ועולים ועומדים כיום על כ – 80% המעידים שבגדו בתוך הקשר שלהם, או אינם שוללים בגידה בעתיד. במאמר זה נסקור את סימני הבגידה אצל גבר.

כאשר אלה הם הנתונים אין ספק שסף החשדנות בתוך הקשר רק גובר ומכביד ומקשה מאוד. קשה מאוד לחיות בתחושה של אי בהירות וחשד מה שמוביל זוגות רבים לפנות לחוקרים פרטיים בכדי לגלות האם בן או בנות זוגם בוגדים בהם.

מדובר בהליך מורכב וקשה גם נפשית אשר יש לא להקל בו ראש לפני שיוצאים למסע חקירות כזה. ובכן, לפני שאתם מחליטים לקחת חוקר פרטי עבור בן הזוג שלכם, חשוב שתכירו לעומק את סימני הבגידה אצל גבר ותוכלו להחליט האם כדאי לכם לזמן חוקר פרטי.

 

מהם מאפייני הבגידה ?

אין ספק שכאשר מדברים על בגידות נוגעים בתחום רגיש מאוד עם פוטנציאל לרגישות ובעייתיות. כאשר אתם קוראים מידע זה הקפידו לקרוא ברגישות והתייחסו למצבכם בתשומת לב. ישנן דרכים רבות לגשר על מצבי בגידה בין בני זוג, בניהן טיפולים זוגיים או מגשרים.

חשוב מאוד לשים לב שאתם לא מהססים ובודקים את האופציות בשביל ליצור עבורכם מערכת יחסים בריאה ומאוזנת. חשש לבגידה בתוך קשר זהו קושי גדול מאוד הנפער בתוך האמון בין השניים ועלול להוביל להתנהגויות בעייתיות ולא צפויות וכמו כן לקשיים רבים. להיות בן הזוג שנבגד או חושד שבוגדים בו זוהי תחושה קשה מאוד.

 

מהם מאפייני הבגידה ?

 

לעיתים עולות אצל בני הזוג התלבטות האם לקחת צעדים ולקחת חוקר פרטי בשביל לגלות האם בן הזוג בוגד ועולות שאלות מוסריות בנושא, אך לרוב תחושת הקושי לחיות בצל הספק והחשדנות גובר ומקשה עד מאוד.

סימני הבגידה אצל גבר
סימני הבגידה אצל גבר

חשוב לציין שכמובן שגם אחוזי הנשים הבוגדות הוא גבוה ואף קרוב להשתוות לנתוני הגברים, אך במאמר הבא נדון בסימני הבגידה אצל גבר. בעידן שבו אנו חיים בו כיום, במאה ה – 21, הטכנולוגיה לא מפסיקה להתקדם במהירות שיא ותחושת החדשנות נוכחת בכל תחומי חיינו.

סימני הבגידה אצל גבר(2)

 

מגמה זו זולגת גם לתחום היחסים, כאשר בתוך קשרי נישואים מואסים הרבה מהזוגות אחד מהשני ורוצים להתחדש, או כמו כן לחוות דברים חדשים. כתוצאה מכך מתפתחים לא מעט קשרים בסוגים שונים, אשר פותחים את הקשר להיות קשר פתוח או לא מונוגמי.

אין ספק שאופציות אלה לעיתים פותרות את בעיית הבגידות ומהוות הוצאת קיטור מסוימת לבעיה זו. בכל אופן, אין זה אופציה שנוחה לכולם, ורוב האנשים נותרים במערכות מונוגמיות שלעיתים מביאות בגידות ויש להתמודד עם כך. יצירת קשר בתוך מערכת היחסים וחברות הדדית עשויה לפתור את מגמת הבגידות.

 

סימני הבגידה אצל גבר

בכדי לזהות סימני בגידה אצל גברים וגם אצל נשים, יש להבין ראשית את הסיבות הרגשיות שמובילות לבגידה. כפי שצוין, במאמר נדון רק בבגידות על ידי גברים אך אין ספק שגם נשים בוגדים בתוך הנישואים וכן גם במערכות יחסים בפרט.

גברים רבים חשים שהתא המשפחתי, הזוגיות ארוכת השנים וכן גם שגרת העבודה העמוסה שלהם חונקת אותם והם מדווחים על רגשות ירודים וכן צורך לפרוק את תחושותם הקשות.

 

סימני הבגידה אצל גבר

 

הרבה פעמים, כאשר זוגות מנהלים משקי בית משותפים נוצר מצב שהם מתנהלים כצוות המנהלת משרד קטן והרומנטיקה פורחת מהחלון. כשמצב כזה קורה גברים מוצאים את עצמם חושקים בנשים אחרות לצורכים רגישיים וכן מיניים בפרט.

עם השנים קשה לשמור על הרומנטיקה וההתאהבות הראשונית מזמן ירדה, ונדרש מאמץ משותף משני הצדדים בכדי לשמר את הקשר והלהט בתוך הנישואים. גברים מדווחים שהם לא מסופקים מהקשר שלהם עם בת הזוג ולכן מחפשים נשים אחרות למלא את החסך.

בנוסף, תחושת הבגידה הרבה פעמים מקנה להם חופש, תחושת סיכון וריגוש אשר מכניסים לחייהם רעננות והנאה שהם לא חוו זמן מה. כעת נציג לפניכם כמה מסימני הבגידה אצל גבר, שתוכלו לעקוב אחריהם בכדי לזהות האם הגבר שלכן בוגד בכן. חשוב מאוד להדגיש שמדובר בנושא רגיש מאוד ולכן קחו בערבון מוגבל את הכתוב לפניכם.

 

סימני הבגידה אצל גבר(1)

 

אין תחליף לייעוץ ריגשי או נפשי כאשר מדובר על קשיים בחיים הפרטיים שלנו ובפרט בתוך מערכות היחסים שלנו. בין היתר גם יצירת שיחה כנה עם בן הזוג היא ערכית וחשובה.

  • אובססיביות לנייד: הנייד הפרטי של כולנו הפך כבר ממזמן לקופסה קטנה המכילה הרבה מאוד מידע אישי ופרטי שלנו. אין ספק שכיום ישנן טכנולוגיות רבות לחסום ולשמור על מידע רגיש בנייד, אך שימו לב במידה ובן הזוג שלכן תפוס לנייד ומאוד צמוד אליו, ייתכן שיש לו מה להסתיר. גם שיחות ארוכות ולא צפויות בשעות מעט לא סבירות עשויות להעיד על ניהול רומן.
  • נסיעות לא שגרתיות: כולנו מכירים את הסצנה המוכרת מסרטים רומנטיים, כאשר בן הזוג מספר שהוא טס למקום מסוים לעבודה אך למעשה הוא טס עם המאהבת לארץ אחרת. מקרים כאלה קורים הרבה והם סימן קל לזהות בגידה. שימו לב אם מתנהלות נסיעות מחשידות בתכיפות רבה בחייו של הגבר שלכן.
  • ירידה בחשק: כאשר אנשים מקבלים את הסיפוק שלהם ממקום אחר כנראה שכאשר הם יהיו בבית החשק שלהם ירד, גם באופן מיני וגם ריגשי ורומנטי. שימו לב אם אתן חשות שהגבר שלכן פחות חושק כמו שהוא היה בעבר, ייתכן וזה סימן שהוא בוגד.
  • היעדרויות: במידה והגבר שלכן לא מבלה הרבה זמן בבית ומעדיף לבלות שעות נוספות בעבודה, או בנסיעות, ייתכן שהוא מסתיר משהו.

 

סימני הבגידה אצל גבר(3)

 

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים