כמה משלמים לחוקר פרטי

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

בשנים האחרונות עולה הביקוש להשכרת שירותיו של חוקר פרטי בנושאים אזרחיים או פרטיים. אין ספק שעלייה זו הופכת את כל התחום להיות הרבה יותר נגיש ומוכר, גם מבחינה עלויות השכרת חוקר פרטי וכן גם מבחינת היעילות של חקירות מסוגים כאלו. אז כמה משלמים לחוקר פרטי?

כיום, חוקרים פרטיים לרוב מתעסקים בנושאים הקשורים למשפחהגירושים, חקירות עבר וכדומה, בנוסף, הרבה חקירות מזומנות לעניינים הקשורים במקומות עבודה – בעילות כספים, זיוף מסמכים וכדומה.

 

כמה משלמים לחוקר פרטי

 

לעיתים אין ברירה והאמת חייבת לצאת אל האור, גם אם ניסיתם את כל מה שניתן לעשות כדי לגלות את המאת בעצמכם, הרבה פעמים אין זה אפשרי ונצרכים לעזרה מגורם חיצוני ונטרלי שיודע כיצד לחלוב מידע ולהצליב עובדות בצורה מתוחכמת. נוסף על כך, מיכשור הריגול היום בשוק מפותח מאוד מה שמאפשר עבודה דיסקרטית, יעילה וזריזה עד מאוד.

במידה והשתכנעתם שהזמנת חוקר פרטי זוהי ההחלטה הנכונה עבורכם, הוסיפו לקרוא וגלו את כל הפרטים עודות הזמנת חוקר פרטי ובעיקר – כמה משלמים לחוקר פרטי.

 

מהם תחומי העיסוק של חוקרים פרטיים

כפי שנאמר, בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי במטרה להגיע אל האמת ולעשות זאת בצורה הכי יעילה ודיסקרטית. חוקר פרטי מעניק שירותים רבים של איסוף מידע לסוגיו גם לתחום הפרטי וגם לתחום העסקי.

חקירות בתחום המשפחה הן לרוב – חשד לבגידה, עיסוק סביב מזונות, בדיקות טרם חתונה, מעקבים בגל סיבות שונות, חקירות אינטרנט, מעקבים בזמני עבודה ושלל חקירות כלכליות וכדומה. בתחום העסקים החקירות לרוב בנושאי מעילה, שוחד, ביטוח, בדיקת נאותות, ריגול תעשייתי ומודיעין עסקי וכן הלאה. כפי שניתן לראות, הנושאים מרובים ומלאכה של החוקרים הפרטיים מגוונת ורחבת אופקים.

מהם תחומי העיסוק של חוקרים פרטיים

 

בגלל סיבה זאת, רבים החוקרים שבוחרים לעצמם נושאים מסויימים של עיסוק ובהם מתמקצעים. במידה ומדובר על משרד חקירות, לרוב מועסקים שם חוקרים פרטיים מתחומים שונים ככה מתאפשר מענה לכל הנושאים הרלוונטיים. כל פעולותיו של החוקר הפרטי מאוגנים בחוק תחת החוק – חוק חוקרים פרטיים ושירותי שמירה, משנת 1972.

בחוקר זה מפורטים סעיפים רבים הנוגעים לשמירה על הפרט אל מול חקירות אלה, ובנוסף גם עוגנים רבים המאפשרים חדירה לפרטיות במקרים מסוימים והאפשרות של מעקבים וחקירות בתחום האזרחי והפרטי גם כן.

 

מהם תחומי העיסוק של חוקרים פרטיים(1)

 

בנוסף, קיים חוק הקובע כי ניתן לפנות ולהיעזר בחוקר פרטי בתנאי שהלקוח לא פנה למשרד חקירות אחר שכבר החל לטפל באירוע, או במקרה של אירוע פלילי שהמשטרה עדיין חוקרת אותו, מכאן שהתערבות בחקירת משטרה מהווה עבירה על החוק.

כמה משלמים לחוקר פרטי
כמה משלמים לחוקר פרטי

כמה משלמים לחוקר פרטי?

כאשר עולה השאלה, כמה משלמים לחוקר פרטי עבור עבודתו חשוב להבין שהטווח הוא רחב. עם זאת, כל חקירה דורשת מכשור שונה, עבודת שטח שונה וכדומה. נציג לפניכם כמה מהמחירונים היותר נפוצים בשוק: חקירה אישית עומדת על סכום של כ – 2,500 – 3,000 ₪.

מעקב לגילוי בגידה עומד על כ – 400 ₪ לשעת מעקב. התקנת מצלמה סמויה עומד על סכום של כ – 1,500 – 4,5000 ₪. שעת ייעוץ עם חוקר פרטי – 350 – 500 ₪.

 

כמה משלמים לחוקר פרטי?

 

עבודתו של חוקר פרטי

עולה השאלה, כיצד מוודאים שחוקר פרטי שומר על דיסקרטיות ופועל לאינטרסים שלכם בלבד כאשר אתם משלמים לו עבור עבדתו. החוקר הפרטי זוכה לאמונו המלא של הלקוח שלו כאשר הוא נכנס לטפל בתיק שמוגש לפניו. אין ספק שכך או כך מדובר באירוע רגיש, במידה ואדם מבקש לחקור אדם קרוב לו בחייו, הנושא עלול להיות מורכב מהרבה סיבות ולכן יש על החוקר להתנהל ברגישות גבוהה.

החוקר הפרטי מחויב לשמור על דיסקרטיות ופרטיות הלקוחות שלו, מתבטאת בשמירה על סודיות המקרה ואי חשיפתו, אלא אם כן הלוקח נותן את הסכמתו או כאשר החוקר מחויב לעשות זאת בצו בית משפט. חשוב לזכור שדיסקרטיות הינה כרטיס הביקור של החוקר הפרטי, כל עבודתו מנוהלת סביב שמירה על סודיות ולכן אפשר לסמוך עליהם שהם עושים את העבודה בצורה מהימנה.

 

עבודתו של חוקר פרטי

 

נוסף על כן, האינטרס העסקי המרכזי שלהם הוא שהלקוח יצא מרוצה והתעלומה תיפתר ולכן זוהי עוד סיבה לתת אמון בחוקר הפרטי שלכם. משך החקירות הינו גמיש עד מאוד. כל חקירה היא שונה וייחודית ולכן זמנה משתנה ויכול לנוע על רצף רב מאוד.

ישנן חקירות שיכולות לקחת כמה ימים בודדים כמו חקירות מעקב מסוימות, כמו כן ישנן חקירות שיכולות לקחת שבועות. חוקר מקצועי ידע לתת צפי משוער לסיום החקירה וזאת לפי הנסיון שלו מתיקים קודמים. כמו כן, נבנית תוכנית פעולה מאוד מפורטת אשר מאפשרת גם צפייה משוערת של סיום החקירות וכן גם שקיפות כלפי הלקוח עבור כל הצעדים אותו מתכנן החוקר לבצע בשביל פתרון המקרה.

לחוקרים הפרטיים ישנם טקטיקות מרובות להשגת מידע בחקירות שלהם.

מכשור טכנולוגי כפי שנאמר, כיום בשוק קיים מכשור טכנולוגי מאוד מתקדם הקיים עבור החוקרים הפרטיים. ככול שהמכשור יותר מתקדם העבודה יותר יעילה ודיסקרטית אך יותר מכל האפשרות לעבוד עם מכשור מתקדם מאפשרת קיצור משמעותי עד מאוד של זמן החקירות. גם חוקרים פרטיים בארץ כיום עובדים עם מכשור מתקדם ויכולים להשיג תוצאות מרשימות מאוד בזמן קצר.
קשרים אישיים חוקר פרטי מנוסה ומקצועי מפתח יכולות ליצירת קשרים אישיים ברמה גבוהה מאוד. נושא זה מסתעף לשני פנים, מצד אחד – יצירת קשרים בשטח, כניסה פיזית של החוקר לתחום החיים הנחקר ויצירת קשרים עם הדמויות הפועלות בצורה מתוחכמת ובכך להשיג מידע רלוונטי. ישנם חוקרים המעדיפים להישאר אנונימיים מסיבות מובנות, אך חלק משתמשים ביכולות הבין אישיות שלהם בכדי להשיג מידע.
דרכי פעולה יצירתיות על החוקר לפתח יכולת חשיבה יצירתית בכדי להשיג מידע ולהצליבו בצורה מדויקת.
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים