חוקר פרטי כלכלי

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

אינטראקציות שונות עם בני אדם מביאות עימן גם שיתופי פעולה, חיבורים וחלוקות של כספים. אלו לא תמיד יהיו פעולות פשוטות ולפעמים צד אחד יחזיק באינטרס מסוים שיגרום לכך שכספים ורכוש מסוימים יהיו נסתרים מהצד השני. וכך למעשה, היות אלו לא ידועים לכלל, נוצר מצב בו הם לא נחלקים בין הצדדים כפי שאמורים היו להתחלק. לכן, במקרים אלו יהיה נכון לפנות לחוקר פרטי כלכלי אשר ידע להביא את כלל המידע הנחוץ לקבלת ההחלטות הנכונות וההוגנות ביותר בין הצדדים.

 

זה בעצם כסף

חקירות כלכליות במהותן עוסקות באיתור כספים ורכוש בעל ערך אשר צד מסוים מעוניין להסתירם בכדי לא לחלוק אותם עם הצד השני, הסתרה זו נעשית בדרכים שונות אשר לעיתים קשות לאיתור. אלו באים לידי ביטוי במגוון תחומים אותם ניתן לחלק ל – 4 תחומים מרכזיים:

  1. גירושין – בעת גירושין פרט לשינוי הסטטוס ולחלוקת המשמורת על הילדים, מתרחשת גם חלוקה של הכסף והרכוש אשר היה בבעלות הצדדים בהיותם בזוגיות. עם זאת, לא ניתן לחלק כסף ורכוש אשר קיומם לא ידוע ולכן פעמים רבות אנשים אשר בני זוגם לא היו מעורבים עד הסוף בכלל העסקים והרכוש שלהם, נוטים לנסות להסתיר אותם ובכך להימנע מחלוקתם. במקרים אלו חוקר פרטי יעלה על פני השטח את כלל הכספים והרכוש של הצד השני ויסייע בקיום חלוקה הוגנת.
  2. ירושה – לעיתים אנשים מבוגרים בוחרים להוריש סכומי כסף או רכוש לאנשים מסוימים שאינם היורשים החוקיים. ולכך בוחרים לפעמיים שלא לשתף את היורשים החוקיים ומסתירים אותם. במקרים אלו לפעמיים היורשים החוקיים יעלו את החשש כי קיימת העברה סמויה זו וירצו לברר האם נעשתה כחוק. החוקר הפרטי יעלה את כלל המידע הרלוונטי על פני השטח בכדי לוודא שאכן נעשתה חלוקה נכונה וחוקית.
  3. עסקאות הממזגות עסקים וחברות – פעולה כזו הינה צעד גדול ומשמעותי עבור כל עסק וחברה, ולכן טרם ההחלטה יהיה נכון לברר באמצעות חוקר פרטי את כל המידע אודות הצד השני בכדי לקחת בחשבון את כלל השיקולים הנחוצים.
  4. חובות – פעמים רבות אנשים טוענים כי אין בידם הכסף אותו צריכים להעביר על פי חוק לצד השני. חוקר פרטי יחקור וימצא את כל אשר ברשותו של הצד בעל החוב וכך ניתן יהיה לעקל אותם לטובת מימוש החוב.

 

זה בעצם כסף

 

 מי פונה אל חוקר פרטי כלכלי?

חקירות כלכליות הינן נפוצות ביותר שכן כסף מהווה עניין מהותי בכל תחומי החיים. לכן, חקירות כלכליות יתבצעו מול אנשים פרטים במקרים של גירושין, יתבצעו מול חברות – במקרים של מיזוג או חלוקה, מול עורכי דין במקרי חובות ועוד. חוקר פרטי מיומן ידע לסייע לכל אחד מגורמים אלו בהתאם למקרה הספציפי.

חוקר פרטי כלכלי
חוקר פרטי כלכלי

לא בטוחים?

לרוב בתמימות יחשבו רבים כי אין כל סיבה לבצע חקירה מסוג זה לאור ההוגנות שהייתה לקשר הנישואין עד כה, ההגונות של המוריש, רצון למיזוג טוב ביחסים טובים בין החברות, מחשבה כי הצד השני לא ירצה להסתיר ולהחביא מאחר ואם אנו לא מסתירים מדוע שהצד השני יסתיר?

ועוד. פרט לכך, ישנו הפחד כי במידה ויתברר לצד השני כי אכן נעשתה בדיקה המוודאת כי לא קיים מידע מוסתר, היחסים ישתנו והמצב ישתנה לרעה. כן חשוב מאוד לעשות בדיקה זאת בכדי לוודא כי הכל מתנהל כשורה, אנו לא יכולים לדעת בוודאות את כל כוונותיהן של אנשים אחרים ולכן בדיקה תהיה הכרחית אך יהיה חשוב ביותר לפעול בדיסקרטיות הגבוהה ביותר.

 

לא בטוחים?

 

פרט לכך, לטובת שמירה על דיוק בעבודה תוך שמירה על דיסקרטיות יהיה נכון לא לפעול עצמאית ולפנות לחוקר פרטי מיומן ומקצועי אשר ידע לפעול ללא כל ידיעה של הצד השני.

 

הבחירה חשובה

במצבים אלו הבחירה בחוקר פרטי חשובה ביותר. בירור קיום כספים ורכוש מוסתרים אינם קלים לפענוח בצורה עצמאית. שכן פרט לכך באופן עצמאי יוכלו לבוא לידי ביטוי בצורה שתיתפס כ'חיטוט' אשר עלולה להזיק לסיטואציה יותר מאשר לסייע לה. חוקר פרטי הינו בעל האמצעים הטכנולוגים הדרושים לחקירה מסוג זה וכן בעל מקצועיות וניסיון בתחום שיתרמו רבות לקבלת המידע הדרוש.

פרט לכך חשוב יהיה לפעול בצורה חוקית לקבלת המידע וחוקר פרטי בקיא בחוק ומודע לדרכים השונות החוקיות לקבלת מידע זה וכן ידע להימנע מהסתבכות עם החוק. פרט לכך, כמובן שהוכחות אלו יהיו צריכות להיות קבילות בבית המשפט, וחוקר פרטי ידע להביא את הראיות המתאימות ביותר להיות קבילות.

 

הבחירה חשובה

 

גישה בינלאומית

פרט להיות חוקר פרטי בעל ניסיון, מקצועיות ואמצעים טכנולוגים לחקירות מסוג זה, חוקרים פרטים גם בעלי קשרים וכישורים לפעולה של חקירה כזו גם מחוץ לשטחי המדינה בעת שמתגלה כי הצד השני מסתיר כסף ורכוש גם בחו"ל. במקרים רבים לא ניתן לדעת מראש כי אכן אלו קיימים בחו"ל ולכן כדאי מראש לפנות לחוקר פרטי שידע להתמודד עם הגילויים והשינויים שתביא עימה החקירה גם בחו"ל.

 

גישה בינלאומית

 

לסיכום

חקירות כלכליות נועדו לסייע בעת חשד בקרב צד אחד כי הצד השני מסתיר מפניו מידע חשוב אודות כספים, רכוש ונכסים אשר בבעלותו. אי הידיעה תביא לאי חלוקה וכן הפסד רב של הצד ממנו הוסתר המידע. ולכן, כדאי לפנות לחוקר פרטי מקצועי ואמין אשר יוודא בעבורכם כי אין כל כסף או רכוש שאינכם מודעים אליהם ובמידה ואכן יגלה כי קיימים כאלו, ידע לתת את ההוכחות הנדרשות בכדי לדרוש חלוקה במקצועיות ובדיסקרטיות המרבית שלא תהרוס את היחסים. כמו כן, במקרים אחרים ידע החוקר הפרטי להביא מידע נחוץ טרם מיזוג לטובת קבלות החלטות נכונות או יסייע במקרה של חובות להחזרת הכסף לאדם לו החובה.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

0 +
שנות ניסיון
% 0
דיסקרטיות וסודיות
0 +
מקרים שטופלו
7/ 0
זמינים עבורכם מסביב לשעון

רוצים שנחזור אליכם לייעוץ חינמי? השאירו פרטים

100% סודיות ודיסקרטיות - בהתחייבות!

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים