חוקר פרטי בהליכי גירושין

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

הליכי גירושין הינם הליכים מורכבים ביותר, מאחר ומשלבים רגש עם החלטות חשובות בעלות השלכות רבות השפעה על אורח החיים העתידי של כל אחד מבני הזוג ושל הילדים, במקרה וישנם. ההפרדה בין הרגש לבין ביצוע החלטות חשובות לרוב קשה עד לכדי בלתי אפשרית. ולכן, גורם חיצוני, כגון חוקר פרטי בהליכי גירושין, אשר יביא לפניכם את כלל המידע הדרוש לקבלת תמונה רחבה עבור החלטותיכם חשוב ביותר בתהליך. גורם זה הינו חוקר פרטי לענייני גירושין.

 

עם רגש לא מתעסקים

השלב הראשון ואולי החשוב ביותר הינו ההחלטה כי עלינו לפנות לחוקר פרטי בבקשה שיסייע לנו בתהליך המורכב של הגירושין. שלב זה יכול להיות קשה ביותר מאחר והיה קיים רגש גדול של אהבה בין השניים שלעיתים הפך לשנאה ולכן כל פעולה יכולה להחריף את היחסים, כך שפניה לחוקר פרטי לחקור את הצד השני, במידה ויתגלה לו כי מתקיימת, ככל הנראה תחריף  אף יותר את היחסים.

אך עם זאת, חשוב לדעת כי לקיחת ההחלטות לפי הרגש ותחושות שונות לגבי כנותו של הצד השני ולא על בסיס תמונה מלאה המבוססת על ראיות מאומתות – עלולה להחריף עוד יותר את המצב וללא כל תוצאות לטובתכם. בנוסף, חוקר פרטי מקצועי ידע לפעול בצורה אשר לא תחשיד את הצד השני ובכך תמנע את החשש מכך שהצד השני יחוש בעוינות מצידכם.

 

חוקר פרטי בהליכי גירושין – באילו תחומים?

כאמור מדובר בהחלטות בעלות השפעה על תחומי חיים רבים, להלן המשמעותיים ביותר ביניהם:

  1. משמרות על הילדים –  במידה וישנם ילדים קטינים מעורבים בקשר, קבלת החלטות נכונות ואיסוף המידע הרלוונטי כראיות לבית המשפט ולבית הדין הרבני יהיו רבות משקל על ההחלטה הסופית לגביהם.
  2. כסף ורכוש –  כל כסף או רכוש אשר לא ידוע כי קיים בקרב אחד הצדדים – אינו מחולק בין השניים. ולכן יהיה חשוב לקבל את כלל המידע אודות רכושו וכספו של הצד השני. לעיתים בוחר צד אחד להסתיר מהצד השני רכוש וכסף בכדי לשמור על בעלות מלאה עליהן ולכן יש להיות ערניים לכך ולחוקר את הסוגייה לעומקה.
  3. אלימות במשפחה –  במידה והתרחשה אלימות במשפחה יהיה חשוב ביותר להגיש ראיות מתאימות לבית המשפט וזו כמובן על מנת להגן על הצד הנפגע מבין בני הזוג ועל הילדים. הבאת הוכחות קבילות תוכל לשנות לחלוטין את חלוקת הזכויות בין הצדדים ובמידת הצורך להעמיד לדין את הצד הפוגע.
  4. בגידות – במצב של בגידה של אחד הצדדים, בהינתן ראיות המעידות על כך, יכולות הזכויות להיות שונות מאלו שהיו נקבעות בעת גירושין ללא הילה זו. ולכן, באם ישנו החשש כי אכן הייתה בגידה, רצוי יהיה להביא הוכחות על כך לבית המשפט ולבית הדין הרבני.
חוקר פרטי בהליכי גירושין
חוקר פרטי בהליכי גירושין

למה חוקר פרטי

לטובת החלטות מושכלות ישנו הצורך בתמונת מלאה מכל המידע האפשרי אודות הקשר ובן\בת הזוג. לעיתים יהיה קשה לקבל זאת מאחר ואיננו יודעים מה איננו יודעים. ולכן צריך יהיה לבצע חקירה. חקירה עצמאית מטעם אחד הצדדים או מקורבים אליו לרוב תהיה מעורבת בהמון רגש וכן ללא האמצעים והידע הדרוש על מנת לעשות זאת, אלו יחד יקשו מאוד על קבלת התוצאות.

ולכן יהיה נכון לפנות לחוקר פרטי אשר יהיה מנותק מרגש ובעל המיומנות, הניסיון, הידע והאמצעים הדרושים לביצוע חקירה מלאה עם תוצאות יעילות ומהימנות. חוקר פרטי ידע גם מתוקף מקצועיותו לבצע את החקירה בדיסקרטיות מלאה אשר תמנע מצבי אי נעימות אל מול הצד הנחקר.

 

הכל חייב להיות קביל

עניין חשוב נוסף הינו כי כל הוכחה וראיה המגיעה לבית המשפט ולבית הדין הרבני בעניין גירושין צריכה להיות קבילה אליהם, שכן הוכחות שלא יהיו כאלו לא יתקבלו. בכדי לדעת מהי הוכחה קבילה וכן כיצד ניתן להשיג כזו, יהיה נכון להתייעץ עם איש מקצוע – חוקר פרטי אשר מיומן ומנוסה ומתוך הידע שצבר בעבודתו ידע להציג את ראיות קבילות שנמצאו בדרכים חוקיות בלבד.

יתרה מזו, חשוב לדעת כי הצגת ראיות שנלקחו בדרך שאינה חוקית עלולה לסבך את שהשיג את ההוכחה ולכן על – מנת להציג ראיות מתאימות וכן לא להסתבך עם החוק יהיה נכון לפנות בכל הנושא לחוקר פרטי.

 

הכסף הוא הדאגה האחרונה כרגע

רבים נוטים לחשוב כי פניה לחוקר פרטי תהיה הוצאה מיותרת וכי ניתן להגיע לתוצאות זהות גם בלעדיו. אך לרוב אין זה נכון. זאת לאור מספר סיבות :

  1. אינכם יודעים מה אינכם יודעים – כאשר אינכם מנוסים ויודעים היכן לחפש ככל הנראה שלא תמצאו את המידע הדרוש לכם.
  2. מיומנות וניסיון זה הסוד – המיומנות והניסיון יהיו חשובים ביותר בכדי להגיע לתוצאות מהימנות ביעילות. בלעדיהם תהיו עלולים לסבך את העניינים יותר מאשר לקרב עצמכם לאמת ולמידע לו אתם שואפים.
  3. דיסקרטיות – חוקר פרטי יודע לפעול ללא השארת עקבות ובכך לשמור על דיסקרטיות מלאה. זו חשובה ביותר בחקירות מסוג זה, הן כי הצד השני יכול לשנות את התנהגותו בעת שיעלה בקרבו החשש – הן ברמת יצירת קושי להשגת ראיות והן ביחסו אל הצד ממנו מתגרש – החרפת הסכסכוך בין בני הזוג.
  4. תוצאות קבילות מבלי להסתבך עם החוק – כאמור תהליך גירושין מגיע לבית משפט ולבית דין רבני. כאשר מגיעים למוסדות אלו יש להציג את הראיות המתאימות, שכן ראיות שאינן קבילות יהיו מיותרות ולא ייחשבו בהחלטה. פרט לכך, כאמור חשוב ביותר לפעול לפי החוק בכדי להגיע לראיות בכדי לא להסתבך עם החוק.

 

ולכן, פניה לחוקר פרטי על אף ההוצאה הכספית הכרוכה בכך, עשויה דווקא להטיב עימכם הן בקבלת זכויות רבות יותר בבית המשפט והן מבחינה של כסף ורכוש.

 

לסיכום

פניה לחוקר פרטי מיומן ומקצועי תעניק לכם את כלל המידע הדרוש והמקיף בצורה קבילה וללא הסתבכות עם החוק, לטובת קבלת זכויות וקבלת הרכוש והכסף המגיע לכם בהליך הגירושין בבית המשפט ובבית הדין הרבני.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים