חוקר פרטי גירושין

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

"חשוב לדעת גם ממי להתרגש", כאשר אנו במערכת יחסים תומכת ואוהבת קשה לנו להאמין שהמצב יכול להשתנות וכן שבמידה והמצב אכן ישתנה האדם האהוב שמולנו יהפוך למעין 'אויב'. ולכן, מאחר ולעיתים אכן עולה הרצון לגירושין ולפתע מגלים אדם אחר לחלוטין כאשר שני הצדדים מנסים לעמוד על שלהם בכדי להשיג כמה שיותר בחלוקה, יש צורך בחוקר פרטי שיסייע, כי כאמור, לעיתים לא באמת נדע ממי אנחנו מתגרשים ומה יהיו ההפתעות בדרך. המאמר תמצאו את הכל המידע על חוקר פרטי בענייני גירושין.

 

מדוע כדאי לפנות לחוקר פרטי בענייני גירושין

גירושין כאמור מתרחשים כאשר האדם הקרוב ביותר הופך לאדם הרחוק ביותר. לצד כל הקושי הנפשי בדבר, על בני הזוג להתמודד גם עם כלל הבירוקרטיה וההחלטות שצריכות להיעשות כתוצאה מכך, כדוגמת חלוקת המשמרות על הילדים, חלוקת הכסף, הרכוש וכד'.

עניינים אלו מורכבים גם ללא הפן הרגשי אך מאחר ומדובר בעניין רגיש וטרי לרוב יהיה קשה לבני הזוג להגיע לפשרות ולבצע את החלוקות בהסכמה מלאה של שני הצדדים לבדם. כל אלו יחדיו מעלים חששות וחשדות שכן למעשה האדם המוכר הפך רחוק וכעת לא ניתן לחלוטין לדעת מה מסתיר ומהי מידת האמון שניתן לתת בו. חוקר פרטי יוכל לסייע במקרים אלו ולוודא כי הצד הפונה מודע לכל אודות הצד השני ויכול להגיע לפשרות מתוך ידע מלא וללא חששות כי ישנו מידע מוסתר.

מדוע כדאי לפנות לחוקר פרטי בענייני גירושין

 

גירושין כללים

בעת החלטת זוג על גירושין הנובעים מחוסר התאמה בין השניים ורצון לפניה לדרכים אחרות ללא כל מניע נסתר, אלימות או בגידה, עדיין יהיה לעיתים הצורך בחוקר פרטי. גם במקרים אלו, בני הזוג יכולים לנסות לשמור על הרכוש שיש בידיהם ולנסות להסתירו על מנת להימנע מהצורך בחלוקה שלו.

כך יכול כל אחד מבני הזוג ל'הבריח' כסף ורכוש, לטעון כי שכרם נמוך יותר מכפי שהוא ועוד. כל אלו בכדי להימנע מתשלומים וחלוקות שיעברו לצד השני. החוקר הפרטי יברר במקצועיות ומתוך ניסיון על כלל הרכוש והכסף בהם מחזיק ומרוויח הצד השני ויביאם כראיות קבילות בבית המשפט. אלו יהיו לעיתים בלתי אפשריות להשגה בפעולה עצמאית.

גירושין כללים

 

גירושין עקב בגידה

לעיתים זוג מתרגש ללא ידיעה אודות בגידה או לאור חשדות שונים לכך. חשוב מאוד לברר לעומק האם אכן הייתה בגידה מאחר ועניין זה יכול להיות בעל השלכות רבות על החלטות בית המשפט, החלטות בית הדין הרבני וכן בהתאם על הזכויות השונות שיקבלו כל אחד מבני הזוג אשר כוללות גם זכויות המשפיעות על ילדים במידה וישנם.

ולכן, רצוי ואף כדאי לפנות לחוקר פרטי אשר יבדוק את העניין וידע לפעול להבאת ראיות מהימנות במידה ואכן התקיימה בגידה. כמו כן החוקר הפרטי יפעל בדיסקרטיות רבה כך שאם מדובר בחשד שווא, לא תהיה לכך כלל השפעה על המשך תהליך הגירושין.

חוקר פרטי גירושין
חוקר פרטי גירושין

אלימות במשפחה

אלימות במשפחה הינה סיבה מכרעת להחלטה על גירושין, שכן מדובר בסכנה של ממש לבן\בת הזוג וכמובן גם לילדים במידה וישנם. ולכן, בכל מקרה של אלימות במשפחה יהיה חשוב ביותר לפנות לחוקר פרטי. החוקר ידע באמצעות דיסקרטיות רבה ובאמצעים מיוחדים לבצע חקירה כוללת להוכחות חותכות לבית המשפט ובית הדין הרבני בכדי לא רק לקבוע את כלל משמורת הילדים לצד שאינו אלים וכן לחלק את הרכוש והכסף לטובת צד זה, אלא גם בכדי למנוע כל יכולת של הצד האלים לפגוע, לגרום להרחקתו ובמידת הצורך לפתוח הליך משפטי כלפיו. כך למעשה, חוקר פרטי יוכל להגן, לשמור ואף להציל את המשפחה מפני האדם האלים בה.

אלימות במשפחה

 

מה חשוב בבחירת חוקר פרטי

לאור חשיבותו הרבה של חוקר פרטי בהרבה מקרי גירושין, חשוב שיהיה זה חוקר מתאים. בכדי לבחור חוקר פרטי ישנם מספר קריטריונים עליהם חשוב להקפיד:

  • דיסקרטיות – במקרים אלו של חקר אדם קרוב, לאור העניינים הרגשיים הפתוחים, יהיה חשוב מאוד שהצד הנחקר לא ירגיש בכך, ולכן דיסקרטיות החוקר הפרטי תהיה חשובה ביותר ותביא לתוצאות מהימנות, לעומת זאת, העדר דיסקרטיות תוכל ליצור נזק רב ובלתי הפיך.
  • מקצועיות – החוקר חייב לפעול מתוך ידע רב בנושא וכן ניסיון אשר בונים את מקצועיותו. פעולה לא מקצועית תביא לתוצאות לא נכונות, וכן תוכל לפגוע בדיסקרטיות אשר תחריף עוד יותר את המצב.
  • בעל האמצעים המתאימים – חשוב יהיה כי לחוקר הפרטי יהיו את האמצעים הטכנולוגים והלא טכנולוגים המתאימים הנחוצים לטובת קבלת התוצאות. היעדר של אמצעים אלו יכולים לעקב את החקירה וכן למנוע קבלת מידע חשוב מאוד לחקירה.
  • חוקר פרטי רגיש ובעל אוזן קשבת – במקרי גירושין למעשה האדם הפונה אל החוקר נמצא במקום הרגיש ביותר שלו ומרגיש חשוף לחלוטין בפני החוקר. ולכן, יהיה חשוב לבחור חוקר אשר ישנה ההרגשה כי הינו בעל הרגישות הנדרשת והאוזן הקשבת בכדי להבין את המקרה לעומקו ולדעת כיצד לתכנן את דרכי הפעולה בצורה שלא תגרום נזק רגשי ורגשות אשם לצד הפונה.

מה חשוב בבחירת חוקר פרטי

 

אז איך זה פועל?

גירושין הינם תהליך מורכב ולא פשוט המכיל המון רגש לצד הצורך בקבלת החלטות. עניין זה קשה ביותר, אך עדיין, חשוב מאוד לא להזניח את ההחלטות ולדאוג כי כלל החלטות הגירושין יעשו תוך קבלת המידע המלא אודות בן הזוג, הכסף והרכוש אשר מחזיק.

פרט לכך, במקרי בגידה מידע זה יהיה בעל השפעה מרובה על הזכויות של כל צד וכן החלוקה של אלו, ולכן יהיה חשוב מאוד לפנות לחוקר פרטי אשר ידע לבחון את הרקע של הצד החשוד ולהעלות על פני השטח את כל המידע הנחוץ וההוכחות לכך. אלו יהיו אף בעלי חשיבות קיומית במידה ומדובר באלימות במשפחה שכן הוכחות על אלימות יוכלו להגן על הצד הנפגע והילדים.

אז איך זה פועל?

 

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים