חוקר פרטי איתור כתובת

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

האדמה אינה באמת בולעת אנשים כמו הביטוי, אלא לעיתים אנשים מצליחים לצאת מהאזור בו הם מוכרים ולהמציא את עצמם מחדש באזור אחר. אלו מתרחשים מסיבות שונות ומגוונות ויכולים ממש להצליח. אך עם זאת, לעיתים 'העבר רודף' אחריהם לאור רצון בקרבה מחדש, דאגה, או מאחר והם ברחו לא מסיבות טובות והם חייבים רכוש, כסף או דין. בכדי לאתר את האדם ש'נעלם' יהיה נכון לפנות לחוקר פרטי לשם ביצוע איתור כתובת.

 

למה שנרצה לאתר?

לעיתים אנשים בוחרים להתחיל מחדש את חייהם ועוזבים, וזה יכול להיות בסדר ולגיטימי, אך בפעמים מסוימות זה יכול להיות גם מעין ניסיון לחמוק מחובות מסוימים – כספיות, לחוק וכד'. ההשלכות הישירות לכך יהיו או דאגה ורצון להתקרב מחדש של הקרובים אל אדם זה, או לחילופין דרישה לתשלום החוב שהשאיר אחריו או ברח בגללו.

למה שנרצה לאתר?

 

איתור כתובת אדם תוביל לאיתור האדם, ולכן במקרים אלו יהיה הצורך באיתור הכתובת.  להלן הסיבות העיקריות והשכיחות בפניה לחוקר פרטי לטובת איתור כתובת –

  1. מסיבות כספיות – את הסיבות הכספיות ניתן לחלק לשתיים: האחת, בכדי לאתר אדם עימו אבד הקשר ואליו יש להעביר סכום כסף ורכוש, כדוגמת העברת ירושה. והשנייה, דרישה לתשלום של חובות שצבר.
  2. מסיבות של איתור קרובים – אנשים שעזבו את סביבתם הטבעית מכורח נסיבות שונות ולא השאירו סימן אחריהם. לרוב יהיו אלו קרוביהם אשר ירצו לאתרם בכדי לחדש את הקשר עימם ולפתור עניינים לא פתורים.
  3. מסיבות של בריחה לאור עבירה על חוק – לעיתים אנשים שונים יבחרו לעקור את עצמם מסביבה מסוימת מאחר וחוששים כי אחרים עתידים לזהות עבירה מסוימת שעשו. כאשר הצד השני מגלה כי אכן פעלו כנגדו שלא כחוק לעיתים ירצה לפנות לחוקר פרטי אשר יסייע לו לאמת את הדברים ולאתר את כתובת האדם בכדי להתעמת עימו.

למה שנרצה לאתר?

 

כיצד מאתרים כתובת?

איתור כתובת הינה תהליך לו דרושה מיומנות, ואמצעים מתאימים.  אמנם האיתור יכול לבוא לידי ביטוי בשיחה פשוטה ל144, אך לצד זאת, גם בתחקור של הסביבה הקרובה אותה עזב האדם בניסיון להבין מה יכולות להיות סיבות העזיבה, ובהתאם להיכן יכל לעזוב. כמו כן איתור כתובת יעשה לעיתים גם בפניה לגורמים שונים סביב אותו האדם כמו בדיקה אל מול רשויות, בדיקה של פעולות אותן ביצע, שיחות עם אנשים קרובים ועוד.

כיצד מאתרים כתובת?

 

למה חשוב חוקר פרטי?

חוקר פרטי יהיה מיומן, בעל הניסיון הדרוש, הידע וכן האמצעים שבאמצעותם ניתן לאתר כתובת אדם. האיתור נשמע פשוט אך ללא הניסיון המיומנות והידע יהיה קשה מאוד להגיע לתשובה. כמו כן לחוקר פרטי ישנם גם קשרים שונים שרכש במהלך השנים עימם יוכל להגיע לאיתור שבלעדיהם היה קשה ביותר להגיע.

בנוסף, החוקר ידע כיצד לשאול ולתחקר בצורה הטובה ביותר בכדי באמת לגרום לאנשים אליהם פונה לשתף פעולה ולהעביר מידע חשוב. שכן פניה בצורה שמרגישה חוקרת מידי או חשודה תביא לאי היענות מצד גורמים חשובים לטובת הגעה לכתובת.

חוקר פרטי איתור כתובת
חוקר פרטי איתור כתובת

התפתחויות בינלאומיות

פעמים רבות במהלך החקירה לאיתור כתובת עולה כי הכתובת הרצויה כלל אינה נמצאת בארץ וכי יש להמשיך את תהליך החיפוש מעבר לים. חיפוש זה כמובן מקשה על התהליך אך אינו הופך את האיתור לבלתי אפשרי. עם זאת, במצב זה הצורך בחוקר פרטי הופך לחיוני אף יותר ובלתי אפשרי בלעדיו.

שכן חיפוש שאינו בישראל מצריך ידיעת החוק המקומי, הכרת הגורמים השונים מולם ניתן לפעול, הכרת השפה – או אדם הדובר את השפה וקשרים שונים עם המקום. חוקר פרטי מיומן ומנוסה ידע ראשית להבין כי האדם אינו נמצא בארץ, להבין מתוך המידע שאסף היכן יכול לשהות וכן בהתאם יהיה בעל הקשרים המתאימים והכלים הדרושים בכדי להגיע לכתובת הנדרשת במדינה בה הוא שוהה.

התפתחויות בינלאומיות

 

מצאנו את הכתובת מה הלאה?

מציאת הכתובת לעיתים יכולה לסיים את החקירה, במקרה שרוצים לאתר את האדם וליצור עימו קשר. כלומר תהיה זו חקירה בעלת שלב אחד.  אך לעיתים מציאת הכתובת תהיה רק חלק, שלב, בתהליך חקירה גדול ומורכב יותר, כדוגמת מציאת ראיות שונות על עבירה על החוק של אותו אדם אשר כתובתו נמצאה.

בשני המקרים חוקר פרטי יסייע ויאתר את הנדרש ביעילות ובמהירות. עם זאת, בנסיבות בהן האיתור הינו רק חלק מחקירה גדולה יותר יהיה חשוב עוד יותר לפנות לחוקר פרטי וכן לבחור בחוקר פרטי אשר ידע לתפעל את כל מהלך החקירה, החל מאיתור הכתובת ועד להשגת ראיות חותכות וקבילות להוכחת חובות האדם, עבירתו על החוק וכד'.

מצאנו את הכתובת מה הלאה?

 

איתור כתובת – מה עוד חשוב לדעת?

איתור כתובת כאמור יכולה להיות פעולה פשוטה ומהירה אך יכולה גם להיות מורכבת ביותר. בהחלטה על איתור כתובת וכן בפניה לחוקר פרטי חשוב לדעת כי עצם הפניה לחוקר תעניק סיכויים גבוהים יותר לאיתור הכתובת אך במקרים מסוימים, בודדים, איתור הכתובת יכולה להיות גם בלתי אפשרית, כלומר לעיתים לא ניתן לאתר את הכתובת הרצויה. כמובן שעניין זה קשור גם בדרך בה בחר האדם אותו מנסים לאתר לטשטש את עקבותיו.

איתור כתובת - מה עוד חשוב לדעת?

 

לסיכום

איתור כתובות הינה פעולה המתרחשת כתוצאה ממגוון מקרים, לחיוב, כדוגמת איתור קרוב שאבד עימו הקשר או לשלילה, כדוגמת איתור כתובת אדם בחובות. בשני מקרים אלו יהיה נכון לפנות לחוקר פרטי מקצועי, מיומן ומוכשר לאיתורי כתובות וכן בעל האמצעים המתאימים לטובת חקירות אלו.

בנוסף, חוקר פרטי יהיה נחוץ ביותר בעת שמתגלה בחקירה כי הכתובת אותה רוצים לאתר אינה בישראל ויש להמשיך את החיפוש מעבר לים. פרט לכך, יש לקחת בחשבון כי במקרים מסוימים (בודדים) לא יהיה ניתן לאתר את הכתובת הרצויה.

לסיכום

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים