סימני הבגידה אצל אישה

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

אף אדם לא רוצה לגלות שבוגדים בו. אין ספק שזהו תחום רגיש מאוד שבצער רב הרבה מאיתנו נפגשים אתו. כיום, יותר מ – 80% מהזוגות הנשואים בוגדים אחד בשני, או שלא שוללים בגידה בעתיד. ישנן סיבות רבות לעליית אחוזי הבגידה בקרב זוגות נשואים ורובן קשורות בעידן החדש שבו אנחנו חיים, כאשר הכול מתחלף מהר והתזוזה מהירה. במאמר זה נסקור את סימני הבגידה אצל אישה.

בעולם חדשני שכזה כאשר הרבה מהזוגות מואסים בבני או בת זוגם ומחפשים אלטרנטיבה חדשנית יותר. מעבר לכך, ישנן עוד סיבות רבות לעליית אחוזי הבגידה בקרב זוגות נשואים.

ישנם זוגות רבים שפונים לחוקרים פרטיים בכדי לגלות האם בני או בנות זוגם בוגדים בהם. הליך של חוקר פרטי זהו הליך מורכב וקשה נפשית לרוב, ולכן חשוב לשים לב ולעקוב האם ישנם סימנים ממשיים לבגידה ורק אחר כך לפעול בכדי לגלות תוצאות. חשוב להדגיש ששני המינים כמובן מצוין בנותני הבגידה אך במאמר הבא נעסוק בבגידות מהצד הנשי. הוסיפו לקרוא וגלו כיצד מזהים סימני בגידה אצל אישה.

 

מאפייני הבגידה

בגידה הינה תחום מורכב מאוד ואישי אשר יש לגשת אליו בזהירות ועדינות ולכן קראו את המידע מולכם בצורה ביקורתית וקחו מה שמתאים לכם. בנוסף, ישנן דרכים רבות לגשר על פערים בזוגיות, כגון מגשר או ייעוץ זוגי, אל תהססו לנסות להציף את הקשיים שלכם בצורה כזו.

בגידה בתוך מערכת יחסים משמעותה יציאה מגבולות ההסכמים הזוגיים בין בני זוג. כיום ישנם ווריאציות חדשניות ומתקדמות לתפיסת זוגיות, מעבר לתפיסה המונוגמית אותה כולנו מכירים – בן או בת זוג אחד לכל החיים, משמע נישואים. ישנן סוגים רבים של בגידות, ולכל אחת זיהוי שונה משלה.

במאמר הבא נדבר בהרחבה על סימני הבגידה אצל האישה, ולכן נדון רק על הצד הזה במערכת היחסים, אך כמובן שישנם נתונים רבים של בגידות גם מהצד הגברי. ישנן נשים המקיימות רומנים קצרים, ומדובר על רומנים חולפים עם פרטנרים לא קבועים. מעבר לכך, ישנם נשים מהנהלות מערכות יחסים ארוכות שנים עם בן או בת זוג מחוץ לנישואים שלהן.

מתוך מירב המחקרים עולה, כי הגברים בוגדים יותר בתוך מערכות היחסים אך לא בפער מאוד גדול, אך לציבור הגברי יש יחסי ציבור רעים יותר ביחס לבגידות ולרוב נהוג להוציא את הנשי ממשוואת הבגידות בתוך מערכות היחסים.

אין ספק, שנתון זה לא נתון, ורבות הנשים שבוגדות בתוך קשרים קצרי טווח, מערכות יחסים ארוכות וכן גם נישואים. הסיבות לבגידה הינן רבות ומגוונות, ישנן נשים שמעידות שהן לא מסופקות מהקשרים שלהן ולא מקבלות את מה שהן מחפשות.

ישנן נשים שבוגדות בגלל שהן סבורות שבוגדים בהן. בתוך עולם שבו הנישואים נדחקים לפינה מסוימת שייתכן ומתחילה לא להתאים לכלל האוכלוסייה בגלל עליית הזוגות שפותחים את מערכות היחסים שלהם או מקיימים מערכות יחסים לא מונוגמיות, נראה שמי שעדיין נשאר בתוך קשר נישואים על אף שהוא מיטיב אתו, הרבה פעמים יוצא לבגוד.

 

סימני הבגידה אצל אישה

אף אחד מאיתנו לא היה רוצה שיבגדו בו, או שיעשו מהלך כזה מאחורי גבו. אין ספק שלזהות שבן זוגתכם בוגדת בכם זוהי תחושה לא נעימה. במיוחד לא נעימה התחושה של לחיות תחת צל הספק שלא מרחם כלל ומביא הרבה תסכול לחיי היום יום. במידה ואתם מתחילים לחשוד בזוגתכם שהיא בוגדת בכם, שימו לב לסימנים הבאים ונסו לזהות האם באמת ייתכן שזהו המצב:

  • פעולות חשדניות בנייד: הנייד שלנו הוא כלי מאוד אישי שלנו ליצירת קשרים רבים בצורה דיסקרטית. במידה ובת הזוג שלכם מתנהלת בחשדנות לא אופיינית עם הנייד שלה, ייתכן שזהו סימן שיש לה הרבה מה להסתיר שם. גם אם יש לכם גישה לנייד שלה, את הסיסמה שלה והיא מאפשרת לכם כניסה, אין זה אומר שבהכרח היא לא מסתירה דברים. ישנן אפליקציות שמאפשרות חסימה מתוחכמת לנייד שמסייעת למנוע כניסה.
  • ירידה בחשק: לרוב כאשר אנחנו מסופקים ממקום אחר, החשק שלנו להיות עם בן או בת הזוג שלנו ירד באופן הגיוני. שימו לב להבדלים בחשק ייתכן וזה מעיד על ריחוק וחוסר רצון להמשך קרבה. גם לא רק בפן המיני, גם בפן הזוגי והרומנטי יכול לרדת החשק במידה מובהקת כאשר אנחנו מקבלים אותו ממקום אחר.
  • הרגלים חדשים: לרוב אדם שבוגד ירצה להסתיר את פועלתו תחת אליבי מתוחכם. לרוב פעולות אלה יהיו תחת מסווה של פגישות עם חברים או חברות, יציאות, חוגים, נסיעות לחוץ לארץ וכדומה. שימו לב לשוני בהתנהלות השגרתית סביב פעילויות כאלה ונסו לחבר את התמונה ולזהות האם ייתכן שזהו סימן לבגידה מצידן.

 

מה מומלץ לעשות כשמזהים סימני בגידה?

מדובר במצב מורכב וקשה ואין להמעיט בערכו. מומלץ להיעזר בתמיכה נפשית, חברית או כדומה במידה ואתם חווים קשיים בתוך מערכת היחסים שלכם. איך תהססו לחפש משהו שיעזור לכם ותפעלו בצורה אחראית גם כלפי המצב הריגשי שלכם.

במידה ואתם מזהים סימני בגידה אצל אישה במערכת היחסים שלכם אפשר לפעול בכדי להשיג את המידע. נסו להשיג את המידע בעצמכם אך אם אתם לא מצליחים אין ספק שהזמנת חוקר פרטי עשוי להיות פתרון יעיל.

חוקר פרטי יפעל בכדי לגלות את האמת אודות בגידות בת הזוג שלכם. חוקרים פרטיים מתמחים בחקירות והשגת מידע שאנשים מנסים להסתיר ולכן תוכלו להבטיח לעצמכם שהמידע יושג בצורה יעילה.

אם החלטתם לקחת חוקר פרטי הקפידו לערוך השוואה בין חוקרים שונים ומשרדי חקירות כך שתוודאו שאתם לא מתפשרים על החוקר שאתם לוקחים. מדובר בנושא רגיש ומומלץ מאוד לקחת חוקר אחראי ומנושא שיפעל בצורה ריגשה אל מול המקרה שלכם.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים