כמה עולה השכרת חוקר פרטי

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

כאשר אחוזי הבגידות בתוך הנישואים רק עולה ועולה ועומד על כ – 80%  זוגות הבוגדים בתוך הקשר או אינם שוללים בגידה בעתיד, אין ספק שביחד עם החשד גם תחום החוקרים הפרטיים זוכה לעלייה משמעותית בביקוש. כיום, כקיימים בארץ סוגים רבים של חוקרים פרטיים, וכן גם משרדי חוקרים גדולים המעסיקים חוקרים רבים המתעסקים בנושאים מגוונים. במאמר זה נראה כמה עולה השכרת חוקר פרטי.

תחום זה מפתוח מאוד בעולם וגם בארץ בשנים האחרונות מקבל תפנית בעזרת מחשוב חדש שמתפתח ותומך את החקירות והופך אותן ליעילות יותר ומהירות כפליים. בתחום המשפחתי, רוב החקירות הן באמת בנושאי בגידות בנישואים, תשלום מזונות, חקירות רקע לפני חתונה וכדומה.

 

כמה עולה השכרת חוקר פרטי

 

עם זאת, תחום נוסף שמקבל את הזרקור בכל הקשור לחקירות פרטיות הוא תחום העסקים והעבודה. כיום הרבה מעסיקים מזמנים חוקרים פרטיים לעובדים במשרד שלהם בכדי לחשוף בעילות בכספים, בעילה באמון וכדומה. כמו כן, ישנם חקירות רקע טרם קבלה לעבודה וכן האלה.

לכל תיק חקירות נעשה התאמה מדויקת של הצרכים והפעולות שיש לקיים בכדי לחשוף את האמת, כל משרד פועל אחרת אך מכאן בעיקר נע המחיר. ישנם חקירות זריזות שלא יצטרכו הרבה כוח אדם או מכשור טכנולוגי ויש כאלה שייקחו שבועות רבים.

במידה וגם אתם מחפשים להזמין חוקר פרטי בכדי לחשוף תעלומה מרכזית בחייכם – הוסיפו לקרוא, וגלו את כל הפרטים אודות חוקרים פרטיים ובעיקר – כמה עולה להשכיר את שירותיו של חוקר פרטי.

 

מהו חוקר פרטי?

חוקרים פרטיים בארץ העובדים בתחום האזרחי והפרטי כפופים לחוק חוקרים פרטיים ושירותי שמירה, הנחקק בשנת 1972. חוק זה מאגן תחתיו את כל הזכויות שיש לאזרחים בנוגע להשכרת שירותיו של חוקר פרטי, חדירה לפרטיות רמה מסוימת, תצפיות, איסוף מידע וכדומה. עם זאת, חוק זה מאגן הרבה סעיפים הנוגעים להגנה על פרטיות הפרט ושמירה פרטים אישיים.

למרות החוק וסעיפיו השונים נשאר לחוקר הפרטי בארץ הרבה מאוד טווח פעולה המאפשר לו לעשות פעולות רבות בכדי להשיג את האמת אותה אתם שואפים לחשוף. אנשים רבים שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי בכדי במטרה להגיע אל האמת ולעשות זאת בצורה היעילה והדיסקרטית ביותר.

 

מהו חוקר פרטי?

 

חוקר פרטי מעניק שירותים רצים של איסוף מידע לסוגיו השונים גם לתחום האישי וגם לתחום העסקי כפי שנאמר. כאשר מדובר על חקירות בנושאים הפרטיים לרוב מדובר על חקירות בנושאי בגידה בנישואים או במערכות יחסים, חקירות אינטרנט, מעקב עבר, בדיקות טרום חתונה וכדומה.

כאשר מדובר על התחום העסקי לרוב החקירות נעשות בתחומים כמו: נושאי מעילה, ביטוחים, שוחד, ריגול תעשייתי ומודיעיני וכן האלה. ישנם נושאים רבים שמובאים לשולחנם של החוקרים הפרטיים ולכן רבים מהם מעדיפים להתמקצע בנושא מסוים, ראשית התחום הפרטי או העסקי ומשם גם רבים בוחרים בתוך כך נושאים ספציפיים יתר שבהם הם ממקדים את עיסוקם העיקרי.

 

מהו חוקר פרטי?(1)

 

היתרון בפנייה למשרד חקירות פרטיות גדול הוא שמתאפשר פניה למירב חוקרים פרטיים אשר נוגעים להרבה תחומים. כיום, ניתן לכל אזרח מבחינה חוקית לפנות לחוקר פרטי, והוא רשאי לטפל בתיק שלו במידה והלקוח לא פנה למשרד חקירות אחר ושהתיק לא מנוהל כבר על ידי גורמי משטרה. התערבות בחקירת משטרה, מהווה עבירה פלילית.

כמה עולה השכרת חוקר פרטי
כמה עולה השכרת חוקר פרטי

כמה עולה השכרת חוקר פרטי?

תחום זה רחב עד מאוד וכפי שצוין קיימים נושאים רבים שכל אחד מהם מהווה סוגי חקירה שונים. חשוב לערוך השוואת מחירים ראויה בין חוקרים פרטיים שונים ומשרדי חקירות שונים בארץ. כאשר עולה השאלה, כמה עולה השכרת חוקר פרטי חשוב להבין שישנם תיקים קטנים וישנם גדולים יותר, אך מעבר לכך כל נושא ומקרה ספציפי דורש מאמץ שונה.

 

כמה עולה השכרת חוקר פרטי?

 

עלול להיות תיק יחסית פשוט שידרוש הרבה מכשור טכנולוגי וישנו תיק מורכב שיצטרך הרבה כוח אדם לפענוחו, ולכן כל מקרה לגופו. למרות זאת, קיים מחיר מסוים ויחסית יציב הקשור לנושאים שכיחים ולרוב דומים אחד לשני. לפניכם מחירון כללי להשכרת חוקר פרטי:

בדיקת פוליגרף הזמנת בדיקת פוליגרף תעמוד על מחיר של כ – 1,200 – 2,000 ₪ לפגישה.
מעקב לגילוי בגידה מחיר זה נקבע לפי מחיר שעתי למעקב ועומד על כ – 400 – 600 ₪ לשעת מעקב.
מעקב שיחות טלפון מעקב שיחות טלפון יעמוד על מחיר של כ – 500 – 1,500 ₪.
שעת ייעוץ עם חוקר פרטי שעת ייעוץ אחת עם חוקר פרטי ממוצע תעמוד על כ – 350 – 500 ₪ לפגישה.
עלות חקירה כלילית במשרד חקירות חקירה כללית רגילה במשרד חקירות תעמוד על כ – 2,200 – 4,300 ₪ לחקירה.
בדיקת האזנה לטלפון הנייד בדיקה כזו תעמוד על סכום של כ – 1,100 – 2,200 ₪.
שעת מעקב של חוקר פרטי שעת מעקב תעמוד על סכום של כ – 400 – 600 ₪ לשעה.

 

כיצד תדעו שבחרתם חוקר פרטי המתאים לכם ביותר?

כאשר מדובר על הזמנת חוקר פרטי לחייכם האישיים, מדובר על הכנסה של גורם חיצוני לתחום החיים האישיים שלכם ולכן מומלץ לוודא שעשיתם בחירה נכונה של חוקר. ראשית, ערכו השוואת מחירים, בדקו חוקרים שונים באיזור מגורכם העוסקים בנושא אותו אתם מבקשים לחקור, ובדקו את המחירים השונים.

 

כיצד תדעו שבחרתם חוקר פרטי המתאים לכם ביותר?

 

אל תהססו להגיד את טווח החיפוש שלכם – לעיתים ניתן יהיה לערוך חקירה גם מרחוק ויהיה עדיף לכם לנהל אותה מרחוק ולקבל שירות יעיל ואיכותי יותר במחיר משתלם. חשוב לוודא שבדקתם את קריירת העבודה של החוקר הפרטי המדובר או של משרד החקירות.

חפשו ביקורות מלקוחות, כתבות אינטרנט וכן גם קיימים בלוגים העורכים השוואות וביקורות כלפי חוקרים פרטיים ממש כמו כל תחום אחר בארץ. חשוב שהחוקר שלכם יעשה שילוב גם עם מכשור מתקדם אם גם עם יכולות בין אישיות ויצירתיות.

 

כיצד תדעו שבחרתם חוקר פרטי המתאים לכם ביותר?(1)

 

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים