איך להבחין בסימנים ראשונים לבגידה?

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

איש אינו רוצה להיות במצב שהוא חושד בבן או בת הזוג שלהם במצבים של בגידה. אך כאשר שיעורי הבגידות בקרב זוגות נשואים רק עולה ועולה וכיום בישראל עוד על כ – 85 אחוזים של בגידות בתוך מערכות יחסים, או חוסר שלילה של בגידה בעתיד, אין זה מפתיע שהחשדות רק גוברות ולכן חשוב להכיר סימנים ראשונים לבגידה.

כיום, רוב הזוגות חיים בחשד שהצד השני שלהם במערכת היחסים מנהל רומן וזוהי מציאות שקשה מאוד לחיות בה. התחושה של הספק, החשד וחוסר האונים גובר ורבים מבקשים לקבל מענה דרך פנייה לחוקר פרטי שישיג להם את האמת שהם כל כך מבקשים.

לעיתים, לאחר מאמץ רב של טיפולים זוגיים, מגשרים וכדומה עדיין, ישנה תחושה של שקרים בתוך הקשר והמוצא היחיד הוא חוקר פרטי שיגלה את האמת, האם בן או בת הזוג בוגדים או לא. ישנם סימנים רבים לבגידה אשר מוצגים כדרך להבחין האם בוגדים בכם.

עולה השאלה אם כך, איך להבחין בסימנים ראשונים לבגידה וכן גם מה לעשות איתם. הוסיפו לקרוא את המאמר הבא וגלו את כל הפרטים הדרושים לכם בכדי לגלות את כל הסימנים הראשונים לבגידה בתוך מערכת היחסית שלכם.

איך להבחין בסימנים ראשונים לבגידה

 

מדוע שיעור הבגידות בתוך מערכות היחסים עולה?

ישנם השערות רבות וכן גם מחקרים עדכניים המתעסקים באפשרות של עלייה מובהקת למקרי הבגידות בתוך מערכות היחסים והסיבות לכך רבות. נתון נוסף שעולה בצורה מובהקת הוא חוסר השלילה של בגידה בעתיד, רבים הזוגות שטרם בגדו בבני או בנות הזוג שלהם אך לא שוללים דבר כזה בעתיד וכן גם לא שוללים את כך שהצד השני של הקשר בוגד גם בהם.

ישנם זוגות שמבלים חיים שלהם בידיעה שבוגדים בהם ביודעין או לא ביודעין. בעידן שאנחנו חיים בו היום כאשר הכל זמין, הכל מתחלף מהר והאפשרויות כה מרובות, החשק והרצון להתחדש ולא להתקבע עולה ביחד עם כך בגרף מובהק.

אין ספק שעידן שכולו גירויים ומהירויות גבוהות מערכות היחסים המונוגמיות, הנישואים כפי שהכרנו אותם עד היום מוצגות בסימני שאלה גדולים. תחום זה עומד תחת שאלות מחקרים חברתיים ופסיכולוגיים רבים והדעות בנושא מרובות.

איך להבחין בסימנים ראשונים לבגידה?
איך להבחין בסימנים ראשונים לבגידה?

סימנים ראשונים לבגידה

אנשים בוגדים מסיבות רבות. אין ספק שבגידות מתפתחות מאירועים רבים, כשלים בקשר, חוסר סיפוק וכדומה. בנוסף, אנשים בוגדים בצורות מגוונות. יש כאלו שמנהלים רומנים קצרים ומתחלפים – כאלו שקשה לעקוב אחריהם. כמו כן, ישנם כאלו המקיימים מפגשים קצרים ללא המשך עם המין השני.

כמו כן, יש זוגות שמנהלים רומן ארוך שנים, מעין מערכת יחסים מקבילה וסודית אשר נשמרת שנים רבות וכזו קל יותר לגלות בגלל עומק הקשר והצעדים הברורים שמתקיימים סביבה. זוגות חיים יחד שנים רבות עם זוגיות מקבילה לפני שהזוג שלהם מתחיל לחשוד.

עם זאת, ישנם סימנים רבים המצביעים על אופציה לבגידה בתוך הקשר שכדאי לשים עליהם לבד, ולבדוק האם החשדות שלכם אכן מבוססים. לפניכם כמה סימני בגידה שמומלץ לשים עליהם לב בתוך הקשר שלכם:

  • עיסוק עם הנייד הפרטי: הנייד הפרטי שלנו מכיל מידע רגיש רב מאוד ולרוב מכיל בתוכו גם הרבה סודות שלנו. על אף שלעיתים יכולה להיות לכם גישה לנייד של בן או בת הזוג, אנשים שירצו להסתיר מידע ישיגו נייד נוסף ונסתר או כמו כן ישנם אפליקציות רבות המהוות מחסום בטיחותי אל מול אפליקציות תקשורת שונות שלא תדעו כיצד לפתוח אותן. כמו כן, ניתן אם כן לעקוב אחר פעילות מוגברת בנייד המעלה חשד. כאשר אדם מסתיר מידע בנייד שלו אתם תשימו לב כיצד הוא ייצמד אליו ויקפיד לשמור אותו קרוב וחשאי. שימו לב למחיקת היסטוריה והקפדה להרחיק את הנייד מהישג יד או צפייה.
  • שינוי הרגלים: שימו לב לשינויי הרגלים בחייו של בן או בת הזוג שלכם. במידה ואתם נשואים או חיים ביחד שנים רבות סביר שאתם מכירים את דרך פעולתכם כזוג וכאינדיבידואלים, אמורים להכיר את מקום העבודה וההתנהלות היום יומית. שימו לב לשינויים קריטיים וכן גם עדינים בהתנהלות היום יומית, במידה והלוז משתנה, ההתנהלות או ההתייחסות לדברים שונים בשגרה. במידה ואתם חשים כי בת או בן הזוג לפתע נעלמים לתקופה ארוכה, טסים הרבה, משנים הרגלים, מתחילים לצאת הרבה, ניכר שאלו סימנים ראשונים לבגידה מובהק לאופציה לבגידה.
  • שינויים אסתטיים: לעיתים שינויים אסתטיים חיצוניים עלולים להעיד על המצאות בן או בת הזוג בעוד קשר חדש המכניס את הרצון להתחדש ולהראות יותר טוב.
  • יחסו של בן או בת הזוג כלפיכם: אם אתם חשים ביחס שונה, שינוי ברצון המיני וכדומה סביר שמתקיימת בעיה בקשר ואופציה הגיונית לבגדיה אופציונלית שיש לשים אליה לב.

סימנים ראשונים לבגידה

 

מה כדאי לכם לעשות עם כל הסימנים שאספתם?

אין ספק שההחלטה לקחת חוקר פרטי בכדי לעזור לכם ולחשוף את האמת האם בן או בת הזוג שלכם בוגד בכם זוהי החלטה קשה שיש לשקול בכובד ראש מהרבה סיבות. ראשית, זוהי חדירה מובהקת לפרטיות גם שלכם וגם של בן או בת הזוג שלכם, אשר מעלה שאלות מסוריות שיש להניח על הדעת.

בנוסף, אתם עלולים לחשוף מידע רב שאינכם בהכרח מוכנים אליו ועלול להיות קשה לעיכול. כאשר אתם אוספים סימנים ראשונים לבגידה ופונים לחוקר, במקרים רבים נחשף מידע שלא תכננתם או ציפיתם שייחשף מעבר לקיום עוד מערכת יחסית בחייו של הצד השני במערכת היחסים שלכם.

במידה ולקחת את ההחלטה שאינכם יכולים לעמוד יותר בצל הספק וחייבים לגלות את האמת, שימו לב שאתם לוקחים חוקר מנוסה בגילוי בגידות אשר מכיר את תחום חקירות הבגידות ויעזור לכם לעלות את האמת על פני השטח בצורה רגישה ובטוחה. אל תתפשרו ועשו את ההחלטה הנכונה ביותר.

מה כדאי לכם לעשות עם כל הסימנים שאספתם?

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים