סיפור מקרה על איתור אנשים

נכתב ע"י לקוח אנונימי

אני ואשתי חיים במושב מבוסס באזור השרון. אשתי עוסקת בעיצוב פנים ואני עובד במשרה בכירה בהייטק, כך שהמצב הכלכלי שלנו טוב יחסית. יש לנו 3 ילדים בוגרים והחיים שלנו היו נוחים ונעימים יחסית. הבת הקטנה שלנו בדיוק סיימה צבא והיא מנסה להבין מה כדאי לה ללמוד ולאן להפנות את מרצה. הבן האמצעי שלנו בדיוק סיים תואר במדעי המחשב והיום הוא מחפש אחר משרה ראשונית בתחום. אבל הבן הבכור שלנו הסתבך לפני מספר שנים עם אנשים מפוקפקים ומאז הוא השתנה לחלוטין. מהילד החייכן והחמוד שהוא היה בצעירותו, הוא הפך לגבר תחמן ומניפולטיבי, שניסה לגנוב מאיתנו כספים.

כמובן שהקשר עמו הפך לבעייתי, דבר שרק הרחיק אותו יותר. במשך השנים ניסינו מספר פעמים ליצור עמו קשר ולנסות לאחות את הקרע, אך לשווא. הוא התחיל להסתובב עם אנשים בעייתיים, הסתבך עם סמים ואפילו ישב תקופה קצרה בכלא על ניסיון פריצה. האחים הצעירים שלו ניתקו עמו לחלוטין את הקשר ולא הסכימו לעזור לו, כאשר הוא ביקש מהם כסף. ניסינו להכניס אותו למכון גמילה, כאשר התברר לנו שהוא מכור לסמים, אך הוא סירב להצעה והמשיך לנסות לשכנע אותנו לתת לו כסף. הילד הזה שבר את הלב של אשתי וכמובן שהדבר גרם לי לכעוס עליו.

החוקר הפרטי איתר את הבן

לפני מספר חודשים הגיעו אלינו שמועות שהוא חייב סכומי כסף עצומים בשוק האפור ומאז עקבותיו נעלמו. לא הצלחנו ליצור עמו קשר וכל ניסיון למצוא אותו לא צלח. הסתובבנו במשך שבועות בכל המקומות שבהם הוא היה נוהג להסתובב ושאלנו אנשים, אך לא הצלחנו להשיג שום מידע על הימצאו. בשלב מסוים פנינו לסיירת החוקרים הפרטיים בישראל, במטרה להבין מה עלה בגורלו. למרות כל הכעס, העצב, התסכול והמטען הרגשי העצום שלנו, אנחנו עדיין אוהבים אותו. החוקר הפרטי שטיפל בנו מתמחה בתחום של איתור אנשים והוא הבטיח לעשות את המקסימום האפשרי, במטרה לאתר את הבן שלנו.

אני רוצה לציין לטובה את היחס המקצועי והאישי שקיבלנו מסיירת החוקרים הפרטיים בישראל. החוקר הפרטי שטיפל בנו היה עמנו בקשר רציף לכל אורך התהליך. הוא עדכן אותנו בכל התפתחות וסיפק נחמה ברגעים הכי קשים שלנו. הוא הסביר את תהליך העבודה והיה קשוב לכל החששות והפחדים שלנו. מדובר על אדם מקצועי ואמין, שעשה מעל ומעבר, כדי לאתר את הילד שלנו. למזלנו לאחר מספר שבועות של מעקבים, תשאולים ושימוש בשיטות שונות לאיתור כתובות, הוא מצא את הבן שלנו.

רועי הסתתר אצל חבר של חבר, שגר בחווה ברמת הגולן. הוא ניסה לפתוח דף חדש, אך הוא לא הצליח להבין שהעבר רודף אחריו. בזכות החוקר הפרטי הספקנו להגיע אליו בזמן ולסייע לו לפתור את כל הבעיות הפיננסיות שלו. היום הוא נקי מסמים ונמצא בתהליך של קבלה ללימודים והתחלה חדשה לחיים שלו.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים