סיפור מקרה על גירושין

נכתב ע"י לקוח אנונימי

חשוב לי לחלוק את הסיפור שלי עם נשים נוספות, מאחר וכל אחת עלולה למצוא את עצמה במקום שלי. התחתנתי בגיל צעיר בעקבות אהבה גדולה. בעלי היה מבוגר ממני במספר שנים, אבל זה לא שינה לנו. הכרנו בתקופה שבה הייתי סטודנטית והוא כבר עבד בהייטק וכמובן השתכר הרבה יותר ממני. עברנו לגור ביחד תוך תקופה קצרה יחסית ודי מהר נכנסתי להיריון. בעקבות לחץ מההורים שלי התחתנו והקמנו משפחה לתפארת. נולדו לנו שלושה ילדים בטווח זמן קצר יחסית, כך שלמעשה נוצר מצב שבו אני בעיקר נמצאת בבית ומטפלת בילדים, בזמן שהוא מקדם את הקריירה שלו.

אומנם ההורים שלי לא אהבו את המצב, אבל החלטתי להישאר בבית עם הילדים ולהעניק להם בית חם ואוהב. בעלי מרוויח יפה, לכן היינו יכולים להרשות לעצמנו להעסיק מטפלת, דבר שהיה מאפשר לי לצאת לעבודה. אבל העדפתי להעביר את השנים הראשונות בחייהם של ילדי בבית, על מנת להעניק להם את מה שאני מעולם לא זכיתי לקבל.

ההורים שלי לחצו עליי לצאת לעבודה ולהתחיל לפתח את הקריירה שלי, אך לא הקשבתי להם. בזמן שאני טיפלתי בילדים, בעלי התקדם לתפקיד בכיר יותר וכמובן הרוויח בהתאם. בשלב מסוים שמתי לב שהוא עובד שעות ארוכות מהרגיל וכמעט ולא נמצא בבית. כל בקשה שלי לעזרה עם הילדים נענתה בשלילה, כך שנוצר מצב שרק אני הייתי אחראית על הילדים, בזמן שהוא יצא לארוחות ערב עסקיות ונהנה מחיי חברה עשירים.

הבעל התחיל להתנהג בצורה מחשידה

בשלב מסוים שמתי לב שבעלי כבר כמעט ואינו מדבר איתי. הוא חוזר מאוחר, מתקלח והולך לישון. ניסיתי לדבר איתו, אך ללא שום הצלחה. בשלב הזה התייעצתי עם חברה, שהמליצה לי על סיירת החוקרים הפרטיים בישראל. החוקר שטיפל בי גילה שבעלי מנהל רומן ואף סיפק לי הוכחות לכך. התעמתי עמו בנושא והוא הודה שהוא בוגד בי כבר תקופה ארוכה. לטענתו הקשר שלנו כבר נגמר מזמן והוא החליט שהוא רוצה להתגרש. התייעצתי עם החוקר הפרטי שמתמחה בתחום של גירושין והוא ייעץ לי לנהל חקירה כלכלית. הוא סיפר לי שמהניסיון שלו, גברים בסגנון של בעלי לא מחלקים את הרכוש באופן הוגן, אלא נוהגים להסתיר כספים ונכסים.

להפתעתי הרבה החוקר צדק! גיליתי שבשנה האחרונה בעלי מעביר כספים לחשבון הבנק של אחיו, במטרה לצמצם את הסכום המצוי בחשבון המשותף שלנו. מאחר ומעולם לא הייתי טובה עם מספרים, הוא היה האחראי היחיד על ניהול החשבון שלנו. כמו כן, החוקר גילה שלאורך השנים הוא רכש נכסים רבים, אך העביר אותם על שמם של קרובי משפחה וחברים.

המידע הזה שימש אותי בבית המשפט ואפשר לי לקבל מחצית מהרכוש המשותף שלנו. ללא סיירת החוקרים הפרטיים בישראל לא הייתי מודעת לכל הכספים שבעלי ניסה להעלים ממני. אני ממליצה בחום על השירות האדיב והמקצועי שקיבלתי!

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים