סיפור מקרה על בגידה

נכתב ע"י לקוח אנונימי

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל החזירו את השפיות לחיי ואפשרו לי לשפר את איכות החיים שלי!

אני נשואה כבר יותר מעשור ומנהלת אורח חיים שגרתי. בעלי עובד בהייטק ואנחנו מגדלים ביחד את שני הילדים שלנו. אני עובדת מהבית ושגרת היום שלי גמישה יחסית. בעלי לעומת זאת, מעביר את רוב היום שלו מחוץ לבית, לכן לרוב אני פוגשת אותו רק בשעות הערב. בחודשים האחרונים התחלתי לשים לב לשינויים קטנים בשגרת היומיום שלו, דברים שבהתחלה כלל לא נתתי להם את הדעת.

פתאום שמתי לב שהוא התחיל יותר לשים לב להופעה שלו, הקפיד לסדר את השיער בבוקר והתחיל להשתמש יותר בבושם. מעבר לכך, הוא התחיל להפגין כלפיי חוסר סבלנות והתחיל לריב איתי על נושאים קטנוניים ולא חשובים. משהו ביחסים בינינו התחיל להשתנות ובהתחלה לא הבנתי מה בדיוק קורה שם.

אחרי כמה זמן התחלתי לשים לב שהוא מעביר חלק ניכר מהזמן שלו בטלפון, מסמס ללא הפסקה ומחייך לעצמו. בכל פעם שהתקרבתי אליו הוא פתח במהירות מסך אחר ועשה את עצמו קורא חדשות או מסתמס עם חבר מהעבודה. בשלב הזה התחלתי כבר לחשוד, אבל לא ידעתי כיצד להתמודד נכון עם הסיטואציה. העברתי כמה ימים בדיכאון ובתחושה של חוסר אונות, פחדתי לפעול ולא ידעתי כיצד להתמודד עם המצב.

החברה המליצה לפנות לחוקר פרטי

דיברתי עם חברה שהתגרשה לאחרונה והיא המליצה לי לפנות לחוקר פרטי. לדבריה הדרך היעילה ביותר להתמודד עם הסיטואציה היא לתפוס אותו על חם, באמצעות מבחן גילוי בגידה. הבנתי שרק אם תהיה לי הוכחה חותכת, אני אוכל להחליט כיצד להתנהל נכון בתוך הסיטואציה. החברה ייעצה לי לפנות לסיירת החוקרים הפרטיים בישראל, דבר שללא ספק התברר בתור אחת ההחלטות הטובות ביותר שעשיתי בחיי.

החוקר הפרטי שטיפל במקרה שלי הצליח להרגיע אותי והוא הבטיח לי שאני לא הראשונה שנאלצת להתמודד עם מצב כל כך קשה ולא נעים. הוא נתן לי תחושה שאני לא לבד והוא אכן ליווה אותי לכל אורך הדרך. החוקר הבטיח לי שהוא יוכל לגלות האם בעלי אכן בוגד בי ואף לספק לי הוכחה שתהיה קבילה בבית המשפט.

הוא ייעץ לי לקחת את הזמן ולחשוב כיצד לפעול נכון בתוך הסיטואציה, מאחר ולא כל בגידה חייבת להוביל לגירושין. ההוכחה תספק לי שקט נפשי, מאחר ואין שום טעם להתעמת על הנושא ללא הוכחה. במקום להיות מתוסכלת מההכחשות שלו, אני אוכל לבוא ממקום בטוח ועוצמתי יותר.

החוקר הפרטי עקב אחרי בעלי והצליח לספק לי תמונות וסרטוני וידאו שמוכיחים את בגידתו. התעמתי איתו והוא הודה במעשה הבגידה והתנצל. היום אנחנו הולכים לטיפול זוגי ובוחנים את האפשרות לשקם את יחסינו. ללא החוקר הפרטי הייתי נאלצת להתמודד עם השקרים וההכחשות שלו, לכן אני מודה לו מקרב לב על השירות המקצועי ועל היחס החם והאישי שהוא העניק לי.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים