סיפור מקרה על מצלמות נסתרות

נכתב ע"י לקוח אנונימי

אני רוצה לחלוק עמכם את הסיפור שלי, כדי שכולם יוכלו ללמוד ממנו ולהימנע ממצבים לא נעימים. אני אימא חד הורית, שמגדלת בעצמה את שני הילדים שלה- יעל בת ה-4 ונועם בן ה-5. מאחר ואני עובדת במשרה מלאה, החלטתי להיעזר בשירותיה של מטפלת ששמעתי עליה המלצות חמות מאחת האימהות בגינה. הזמנתי אותה לקפה והשקעתי כמעט שעתיים בניסיון להכיר אותה ולהבין האם היא מתאימה לטיפול בילדים שלי. התרשמתי מאוד מקורות החיים שלה ואפילו דיברתי עם הממליצים שלה, ששיבחו את המקצועיות הגבוהה שלה ואת הכימיה הטובה שלה עם הילדים. לאחר מספר ימים החלטתי להעסיק אותה.

הילדים שלי אינם מתחברים בקלות עם זרים, לכן לא הופתעתי כשהם התחילו להתלונן על המטפלת. שמתי לב שהם לא התחברו אליה בקלות, אבל החלטתי שמדובר על תופעה נורמלית לחלוטין, בהתחשב בעובדה שמדובר על אדם זר. הילדים מאוד אהבו את המטפלת הקודמת שלהם, שנאלצה לעזוב אותנו בעקבות מעבר לחו"ל. ידעתי שהם יזדקקו לתקופת מעבר, על מנת ליצור קשר חם ואוהב עם המטפלת החדשה.

ההתנהגות של הילדים השתנתה

אחרי מספר שבועות התחלתי לשים לב שההתנהגות של הילדים שלי השתנתה. הם הפכו לשקטים יותר ונראו לי עצובים ומסוגרים מהרגיל. בשלב הזה התחלתי לחשוד והחלטתי להיעזר בשירותיה של סיירת החוקרים הפרטיים בישראל. החוקר שטיפל במקרה שלי המליץ על התקנת מצלמות נסתרות. הוא הבטיח לי שמדובר על דרך פשוטה ומהירה להבין האם יש משהו פסול בהתנהגות של המטפלת, מבלי להתעמת עמה באופן ישיר.

חשוב להדגיש כי היא נראתה לי נחמדה ומקצועית, תמיד דיברה בנימוס ואף פעם לא שמעתי אותה מרימה את קולה על הילדים. בסופו של דבר, הייתי זקוקה לעזרה היומיומית שלה, לכן לא רציתי לפגוע בה או לגרום לה לעזוב, ללא שום סיבה מוצדקת. לכן הסכמתי להצעתו של החוקר והוא התקין בביתי מספר מצלמות נסתרות, שנועדו להבטיח את השקט הנפשי שלי. כמובן שלא סיפרתי על כך לילדים, מאחר ורציתי שהם יתנהלו באופן רגיל ושגרתי.

להפתעתי הרבה החוקר יצר עמי קשר לאחר מספר ימים בודדים וסיפר לי שהוא צפה בסרטונים וגילה התנהגות לא הולמת של המטפלת. מתברר שהיא הייתה נוהגת לזרוק חפצים על הילדים ולאיים עליהם. באחד הסרטונים ניתן לראות בבירור כיצד היא מרימה יד על יעל ובסרטון אחר הזדעזעתי לראות כיצד נועם בוכה ללא הפסקה, מבלי שהיא בכלל טורחת לגשת אליו. כמובן שפיטרתי אותה על המקום והעברתי את הסרטונים למשטרה, במטרה למצות עמה את הדין. הזהרתי גם את כל האימהות בגינה ודאגתי שאף הורה מהגן לא יעסיק אותה.

אני רוצה להמליץ בחום על סיירת החוקרים הפרטיים בישראל, שדאגו לספק לי שירות מהיר, יעיל ואדיב לכל אורך הדרך. החוקר שטיפל בי נתן לי יחס אישי והרגשתי שאני לא לבד בתוך כל הסיטואציה הזאת.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים