כמה עולה בלש פרטי

נכתב ע"י חוקר פרטי מוסמך

התחלת להבין לאחרונה שמשהו לא מתנהל כמו שצריך בעסק שלך? חסרים כספים בקופה ולמעשה אתה מרגיש שבכל יום מישהו גונב ממך מתחת לאף? אם כך, ברור מדוע אתה תוהה מה תוכל לעשות בנידון. לא תמיד העניין יכול להסתכם רק בהצבה של מצלמות אבטחה בכל פינה ולכן יש לא מעט מקרים שבהם בלש פרטי הוא הכתובת הנכונה. בלש פרטי הוא איש מקצוע שלמד את התחום הזה, צבר בו ניסיון וגם עובד עם כל האישורים הנדרשים. משמעות הדברים היא שבין אם מדובר על חקירה מאוד מורכבת ובין אם מדובר על חקירה כלכלית יחסית פשוטה, כדאי יהיה לבדוק לאיזה איש מקצוע אתה פונה. הדבר החשוב ביותר הוא כמובן להבטיח שאתה לא הולך לבזבז את הזמן שלך, ולכן, אם אתה יכול לבחור בלש רציני שיעשה עבודה טובה, למה שתתפשר על פחות מזה? הבלש הפרטי הוא האדם שבסופו של דבר ישפוך אור על המציאות ובהחלט יכול להיות שהוא גם האדם שיעזור לך להציל את העסק. לכן יש טעם לבדוק שאתה בוחר איש מקצוע שיעשה עבודתו בצורה נאמנה, ויפה שעה אחת קודם.

איש וקוביות

מה קובע את המחיר?

אין כמעט אנשים שחושבים לפנות אל בלש פרטי ולא תוהים, בין היתר, כמה זה יכול לעלות. זה טבעי לגמרי, כי אומנם היינו רוצים לבחור את הבלש הכי טוב שיש, אך האם נסכים לשלם כל סכום שידרשו מאיתנו? ברוב המקרים התשובה היא לא. לכן אנחנו יכולים להבין מדוע נושא העלויות מטריד גם אותך וכדאי שתדע: לכל בלש פרטי יש תעריפים אחרים. ישנם לא מעט גורמים שיכולים להשפיע על השאלה כמה תשלם לבלש הפרטי שאליו אתה פונה, כמו לדוגמא:

  • מה הניסיון שלו?
  • האם יש לו מוניטין בתחום הזה?
  • האם מדובר על חקירה ומעקב שהוא יבצע בארץ או בחו"ל?
  • האם מדובר על מקרה מסובך במיוחד ביחס לאחרים?

בנוסף, אם הבלש יצטרך לעקוב אחרי מספר אנשים וגורמים, הרי שהמחיר לרוב יהיה יותר גבוה כי בדרך כלל הבלש יצטרך להעסיק עוד קולגות שיעזרו לו. חשוב להבין שניתן לדעת מראש כמה יעלה השירות של בלש פרטי רק עד רמה מסוימת. כלומר, לא אחת קורה שתוך כדי החקירה והמעקב שמבצע הבלש מתברר שיש עוד אנשים שקשורים לפרשייה, מה שהופך את העניין ליקר ומסובך יותר.

בלש עם המלצות

לבסוף, עוד דבר שכדאי לקחת בחשבון כאשר מחפשים בלש פרטי, זו השאלה האם מדובר על איש מקצוע שיש לגביו לא מעט המלצות. אומנם זה נכון שברוב המקרים לא נלך לאנשים שאנחנו מכירים ונתחיל לשאול אותם האם הם קיבלו בעבר שירות מבלש פרטי כזה או אחר, אך האינטרנט יוכל לסייע. היום אתה יכול לקרוא חוות דעת שונות אונליין, בין היתר, אודות לא מעט בלשים פרטיים מוכרים ועם מוניטין בכל הארץ, אז למה שלא תעשה זאת? כך תוכל להתרשם מאנשי המקצוע השונים ואין ספק שזו תהיה דרך שתעזור לך לבחור את איש המקצוע הנכון לך. בלש פרטי במקרים כאלה הוא איש המפתח לשינוי ולתפיסת העובד שפוגע בעסק ולכן חשוב לבחור איש מקצוע משכמו ומעלה.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

סיירת החוקרים הפרטיים בישראל

המאמר נכתב ע"י החוקרים המנוסים ביותר שלנו, מומחים בעלי עשרות שנים של ניסיון בחקירות. ב"סיירת החוקרים הפרטיים בישראל" אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להשיג עבורכם את המידע אותו ביקשתם - בזמן הקצר ביותר. כל פעולה שלנו מתבצעת תוך כדי מחשבה על שמירת הדיסקרטיות שלכם באופן מלא.

מחירון חקירות

המחירים המוצגים עלולים להשתנות בין מקרה למקרה ובהתאם לצורך של החקירה

סוג החקירה

עלות

הערות

מחיר שעת ייעוץ750 ₪ + מע"מפגישה שאורכה כשעה – במידה והתיק יצא לפועל, עלות פגישת הייעוץ תקוזז מעלות החקירה
מצלמות נסתרותהחל מ- 5,000 ₪ להתקנת מצלמות ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
בדיקת האזנות החל מ – 1,500 ₪ לבדיקת האזנה ברכב/בבית/במשרד – המחיר משתנה בהתאם לצורך בציוד ולגודל המקום
חקירות כלכליות2,500 – 15,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולשימוש באמצעים מיוחדים ומידע מודיעיני
איתור אנשים/חייבים 800 – 2,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה והצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
איתור טלפון/כתובת מגורים 600 – 1,500 ₪ המחיר משתנה בהתאם לצורך בביצוע מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים מיוחדים
מעקבים 400 – 750 ₪ לשעת מעקבהמחיר משתנה בהתאם לכמות החוקרים הנדרשת לביצוע המעקב, יש תוספת מחיר על כל קילומטר מעקב.
חקירות עובדים/חקירות עסקיות החל מ – 3,000 ₪ המחיר משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
בדיקת פוליגרף 1,500 – 2,500 ₪המחיר משתנה בהתאם לצורך ולשימוש
חקירות סייבר700 – 1,000 ₪ לשעת עבודההמחיר  משתנה בהתאם למורכבות החקירה ולצורך בשימוש באמצעים מיוחדים
חקירה סמויה תחת כיסוי 3,500 – 5,000 ₪ למפגש המחיר משתנה בהתאם לצרכי החקירה והשימושים באמצעים מיוחדים
מידע נוסף בנושא