ספייסנטר זה הבוקינג קום של חללי עבודה משותפים

כשאתם רוצים לבחור מלון בארץ או בחו"ל אתם בדרך כלל פונים לאתרי השוואת מלונות כמו בוקינג קום.

מה אם אומר לכם שתוכלו לעשות בדיוק את אותו הדבר כדי לבחור חלל עבודה? עכשיו זה אפשרי – אתר ספייסנטר מרכז עבורכם את כל חללי העבודה.

 

ספייסנטר – להשוות ולהרוויח

חללי העבודה המשותפים נכנסו בסערה לעולמנו. רבים כבר התמכרו לשיטת העבודה החדשנית והשאירו מאחור את העבודה מהמשרד או מהבית. מספר חללי העבודה בארץ הוא עצום ומוסיף לעלות. כיצד תמצאו את חלל העבודה המתאים לכם? איך תוודאו שלא פספסתם אופציה טובה? התשובה היא אתר ספייסנטר. בקלות ובנוחות, תוכלו להשוות בין מאות חללי עבודה על פי הקריטריונים החשובים לכם – מחיר, מיקום, דירוג ועוד. הנה כמה טיפים חשובים עבור חיפוש חלל עבודה.

 

השוו בין מחירים

בבואנו לבחור חלל עבודה, שיקול מרכזי הוא כמובן המחיר. טווח המחירים של חללי עבודה הוא רחב ונע בין 400 ל- 2000 שקלים לחודש. המחיר תלוי במספר גורמים: הפופולריות, המיקום, השירותים המוצעים ועוד. חשבו מראש מה הוא התקציב שלכם ואילו דברים חשובים לכם. בהתאם, תוכלו לצמצם את האפשרויות בקלות. כנסו לאתר ספייסנטר, בחרו במסנן של "מחיר" ויפתחו בפניכם האפשרויות הרלוונטיות בלבד.

השוו בין מיקומים

דבר נוסף בו כדאי להתחשב הוא המיקום של חלל העבודה המשותף. לא תרצו להיאלץ לבחור בין אינסוף אפשרויות שכלל לא רלוונטיות עבורכם בשל המרחק. בחרו במסנן של "מיקום" באתר ספייסנטר ויוצגו בפניכם חללי עבודה בקרבתכם. כדאי לבחור במיקום כמה שיותר מרכזי, שיש בקרבתו תחבורה ציבורית נוחה ושיהיה קרוב כמה שניתן לביתכם.

 

השוו בין דירוגים

בעת בחירת חלל עבודה כדאי להתחשב גם בהמלצות של לקוחות אחרים. במיוחד אם זהו חלל העבודה הראשון שאתם בוחרים, לא יזיק לכם לקרוא המלצות וטיפים מגולשים אחרים. תחת המסנן "דירוג" תוכלו לראות את חללי העבודה המומלצים ביותר ולהיות בטוחים שתבחרו נכון.

 

השוו בין שירותים

אופציה נוספת בעזרתה תוכלו לחפש חלל עבודה היא השירותים המוצעים. חללי עבודה שונים מציעים מגוון שירותים רחב, הכולל חדרי ישיבות, מטבחון, שירותי מזכירות, חנייה ואפילו חדר כושר. לרוב לא יהיה לכם צורך בכלל השירותים. למשל, אם אתם מתניידים בתחבורה ציבורית, לא תרצו לשלם עבור חנייה. תוכלו לסנן את האפשרויות באתר גם בעזרת בחירה בשירותים הנחוצים לכם בלבד.

 

לסיכום

בחירת חלל עבודה משותף עשויה להיות מבלבלת, במיוחד בתקופה בה האופציות הקיימות בשוק כל כך רבות. מזל שחשבו על אתר ספייסנטר, שמרכז מאות חללי עבודה ומאפשר להשוות ביניהם בקלות. חשבו תחילה מה הם הדברים החשובים לכם ביותר ואיזה סכום תרצו להשקיע. לאחר מכן, היכנסו לספייסנטר ובחרו במסננים הרלוונטיים. כעת, תוכלו לבחור במהירות ובקלות את חלל העבודה המושלם עבורכם.

 

חלל עבודה

שירות לקוחות
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים