מהו שילוב הצבעים המתאים לחדר ילדים

קניתם צעצועים, פינת יצירה, שטיח גדול, ארון יפה ובובות ענקיות, וחדר הילדים נראה מהמם ומזמין. אבל בכל אופן, כשאתם מסתכלים סביב אתם מרגישים שמשהו חסר. מה חסר? נכון! צבעי הקירות לבנים ומשעממים ונותנים הרגשה מרוחקת וקרה. אז מהו שילוב הצבעים המתאים לחדר ילדים? בכך נעסוק במאמר הבא.

 

זה כן הגיל וזה כן התרגיל

גיל הילד משנה מאוד את הצבע שתבחרו. כשמתעסקים בשאלה מהו שילוב הצבעים המתאים לחדר ילדים, חשוב לשאול את השאלה – האם מדובר בתינוקות? ילדים? נוער? צבעים מסויימים מתאימים הרבה יותר לגיל מסויים מאשר לגיל אחר, ולפי הגיל אפשר לבחור את שילוב הצבעים בקלות.

למשל, לחדר תינוקות לא יתאים שילוב של צבעים חזקים וצועקים, אלא יותר שילוש של צבעי פסטל נעימים ורכים. חדר ילדים לעומת זאת בהחלט יכול לשלב צבעים כמו צהוב או כחול, שיפיחו חיים ויגרמו להם לאהוב את החדר הצבעוני שלהם. חדר נוער לעומת זאת יכול להתאים עם שני הסגנונות – בהתאם לאופי של הנער או הנערה.

 

חדר ילדים

 

 

מהו שילוב הצבעים המתאים לחדר ילדים

אז לשאלה מהו שילוב הצבעים המתאים לחדר ילדים יש תשובות שונות שתלויות הרבה באופי הילד ובמה שהוא אוהב. העצה שלנו – נסו לקבל השראה מחדרי ילדים קיימים ולהגיע לכמה אפשרויות שמקובלות עליכם.

מעבר לזה, ואולי מעל הכל, תתייעצו עם הילדים. שימו לב שכשילדים מוצבים בפני שאלה בלי מספר תשובות אפשריות, הם עלולים ללכת לאיבוד בקלות. הגיעו לדיון איתם עם אותם שילובי צבעים שבחרתם ושאלו את הילדים מה הם מעדיפים.

 

צבעים הם עולם פסיכולוגי שלם

בין אם אתם מודעים לכך ובין אם לא, לצבעים יש השפעה גדולה על האנרגיות שלנו ועל מה שאנחנו משדרים. מכירים את התאוריה שלראיון עבודה כדאי ללכת עם צבעים כמו ירוק, סגול או צהוב שמשדרים יצירתיות? כך בדיוק עובד גם עם חדרי הילדים.

לפני שתבחרו מהו שילוב הצבעים המתאים לחדר ילדים, קראו קצת על קישורי הצבעים בפסיכולוגיה. בעוד אדום וכתום הם צבעים אנרגטיים, אולי מדי, צבע כמו ירוק או כחול מתאימים לאנרגיות רגועות ונעימות.

 

ואפשר גם יותר משני צבעים

מהו שילוב הצבעים המתאים לחדר ילדים? היפתחו לכיוונים נוספים חוץ משני צבעים בלבד. דווקא שילוב של כמה גוונים של אותו הצבע יכול לעשות עבודה נהדרת, ויכול גם להביא איתו ציורי קיר מקסימים שישרו אווירה ציורית ומהממת.

 

לא בטוחים איך לעשות את זה לבד?

מי שלא מתעסק בצביעה ולא מגדיר את עצמו כבעל עין יצירתית מאוד, יכול להזמין אנשי מקצוע שיעשו עבודות צבע וכן את בחירת הצבעים עבורו.

עד כאן המאמר מהו שילוב הצבעים המתאים לחדר ילדים. מקווים שעזרנו!

צבעים ואיש
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים