איזה קרם הכי מומלץ לשיער מתולתל?

מתולתלות יודעות שאחת הבחירות המורכבות שהן יכולות לעשות בחיים שלהן לא נוגעת לנטילת משכנתא, קנייה של נכס או השקעה במטבעות דיגיטליים. הבחירה המורכבת ביותר נוגעת דווקא לשיער. שכן, זה ידוע שמציאת קרם מומלץ לשיער זה הליך שאורך זמן רב. יצאנו לבדוק איזה קרמים הם המומלצים ביותר, כדי למנוע ממתולתלות לבזבז את זמנן בניסיונות כושלים. הישארו אתנו ותגלו איזה קרמים מצאנו.

 

מתולתלת? הנה הקרם ה – 1 המומלץ עבורך: קרם קראטין טרמיק

אם את מחפשת קרם כבר תקופה ארוכה, כדאי שתדעי שהגיע הזמן להפסיק לחפש. שאלנו נשים מתולתלות רבות מה הקרם הטוב ביותר שהן לא יוותרו עליו בעד שום הון. מעל ל – 60 נשים הציעו את הקרם המדובר. הן אמרו שיש לו ריח מדהים ששונה מהקרמים האחרים ושהוא פשוט עושה את העבודה.

כשביקשנו לקבל אינפורמציה מדויקת יותר, גילינו כי מדובר בקרם שמחזיק את התלתלים כפי שהם ומונע התפתחות של נפח בתנאי מזג אוויר שונים. כך שאם אתן סובלות מתלתלים נפוחים במזג אוויר עתיר לחות למשל, אתן יכולות להיות בטוחות שזה הקרם המתאים עבורכן.

קרם על שיער מתולתל

 

מתולתלת? הנה הקרם ה – 2 המומלץ עבורך: קרם ריכוך לשיער מרדני פול מיטשל

אם אתן מרגישות שהתלתלים שלכן דורשים קצת רכות, כדאי שתדעו שיש קרם לשיער מתולתל שמיועד במיוחד למקרים כאלה. ראוי לציין כי קרם זה יכול להיות כתוספת לקרם הבסיסי הרגיל. ההמלצה היא למרוח את הקרם לפני השינה. שכן, בשעות הלילה, השיער סופג את הקרם והופך להיות רך יותר. שימוש תדיר יאפשר להביא לתוצאה הרצויה – שיער רך ונעים למגע.

 

מתולתלת? הנה הקרם ה – 3 המומלץ עבורך: קרם לחות פשתן

אי אפשר להתעלם מהמלצות הספרים למתולתלות שתמיד מסתיימים בשלושת המילים הבאות: "לחות, לחות ו – לחות". זה הרי ידוע שתלתלים צריכים לקבל לחות ברמה מסוימת. ברגע שהם לא מקבלים אותה, הם עשויים להיות חסרי צורה. לכן, ההמלצה של נשים רבות היא לבחור בקרם לחות פשתן שמעניק לשיער את הלחות הדרושה לו.

קרם על שיער מתולתל

מבולבלות? תמיד יש עם מי להתייעץ

אם קראתם את 3 הקרמים המומלצים ביותר ומצאתן את עצמכן תוהות לגבי הקרם המתאים ביותר עבורכן, כדאי שתדעו שאתן לא צריכות להישאר לבד עם התהייה. יש הרבה פלטפורמות ברחבי הרשת שיאפשרו לכן להגיע אל הקרם המתאים עבורכן ביותר. הנה כמה מהפלטפורמות שאנו ממליצים להשתמש בהם:

  • פייסבוק
  • גוגל (לשונית הביקורות)
  • אינסטגרם

שם תוכלו לקרוא חוות דעת של נשים אחרות ולהבין מה הקרם המתאים ביותר לשיער שלכן בהתאם למידע שיוצג בפניכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכן לדעת סוף סוף איזה קרמים הם המומלצים ביותר לשיער מתולתל. בשלב זה נותר לכן רק לבחור את הקרם המתאים. נאחל לכן שיהיה בהצלחה ושתבחרו נכון בסופו של דבר.

קרם על שיער מתולתל

קרם על שיער מתולתל
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים