איך לבחור משקפי מולטיפוקל?

בשנים האחרונות, עם התקדמותה המהירה של הטכנולוגיה, אנו מוצאים את עצמנו מביטים על מסכים במרבית שעות היום. מחקרים שונים הראו שההימצאות המרובה מול המסכים השונים הביאה לעלייה במספר האנשים שמתלוננים על בעיות ראייה. אז בין אם אתם חדשים לעולם המשקפיים או שיש לכם משקפי ראייה כבר שנים, ייתכן שהגיע הזמן לעבור לעדשות מולטיפוקל. אז מה הן בכלל משקפי מולטיפוקל ואיך בוחרים אותן?

 

מה אלה בכלל עדשות מולטיפוקל?

לפני שנגיע לשלב הבחירה של משקפי מולטיפוקל, כדאי שקודם נבין מה הם בכלל משקפי מולטיפוקל. משקפי ראייה רגילים, כאלו בעלי עדשות סטנדרטיות ולא עדשות מולטיפוקל, נועדו לסייע עם קשיי ראייה במרחק מסוים וספציפי.

לדוגמה, ישנם אנשים עם קושי בראייה למרחק, והעדשות המורכבות במשקפי הראייה שלהם מיועדות לסייע בראייה במרחק זה, אך לא לאף טווח מרחק אחר, כמו מרחק בינוני או קרוב. משקפי מולטיפוקל בעלי עדשות מולטיפוקל, נועדו לסייע בראייה של כל שלושת הטווחים (קרוב, בינוני ורחוק) בו זמנית.

איך לבחור משקפי מולטיפוקל

 

איך אני יודע אם אני צריך משקפי מולטיפוקל?

עוד שלב שחשוב לעבור לפני שנגיע לבחירה של משקפי מולטיפוקל, הוא להבין האם אתם זקוקים למשקפי מולטיפוקל או שמשקפי ראייה רגילות יספיקו. הדרך הטובה ביותר לבדוק איזה סוג של משקפיים אתם צריכים, היא לפנות לאופטומטריסט ולבצע בדיקת ראייה.

בדיקות ראייה הן בדיקות פשוטות ולא פולשניות. כמו כן, בדיקת עיניים היא בדרך כלל קצרה מאוד ולא תארך יותר מחמש עשרה דקות. על מנת למצוא את האופטומטריסט המומלץ באזורכם, חפשו בגוגל את מיקומכם ואת המילה אופטומטריסט, כמו למשל אופטומטריסטית מומלצת ברמת אביב.

 

איך אני מחליט איפה לרכוש את משקפי המולטיפוקל שלי?

במידה והלכתם לאופטומטריסט מוסמך, ביצעתם בדיקת ראייה וקיבלתם תוצאות לפיהם אתם זקוקים למשקפי מולטיפוקל, כעת זה הזמן להתחיל לבחור את הזוג המושלם עבורכם. השלב הראשון בעת בחירת המשקפיים הוא לבחור באיזו חנות תקנו.

ישנם שיקולים רבים העשויים להשפיע על בחירת החנות הספציפית עבורכם, כמו שעות פתיחה, מיקום וגודל המבחר של משקפיים שונות. כמו כן, ישנם אנשים המעדיפים לתמוך בעסקים קטנים ועצמאיים ולא לרכוש משקפי ראייה באחת מהרשתות הגדולות.

איך לבחור משקפי מולטיפוקל

 

בחרתי חנות, עכשיו איך אני בוחר את המשקפיים?

לאחר שבחרתם את החנות ממנה תרצו לקנות, גשו אליה על מנת למדוד מספר זוגות שונים ולבחור מי מהם מתאים לתווי פניכם באופן אידיאלי. מומלץ לבוא לחנות עם חבר או חברה עליהם אתם סומכים, על מנת שיוכלו לעזור לכם לבחור את הזוג הנכון עבורכם. כמו כן, שלחו תמונות שלכם מודדים דגמים שונים ובקשו עצות מחברים.

 

סיכום

בסופו של יום, בחירת משקפי מולטיפוקל תלויה בעיקר בטעם האישי שלכם. מומלץ לבוא עם חבר או חברה, על מנת שיוכלו לעזור לכם לבחור את הדגם האידיאלי עבורכם.

איך לבחור משקפי מולטיפוקל

איך לבחור משקפי מולטיפוקל
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים