איך לגשת לסתימה במקלחת לפני שקוראים לאינסטלטור

הפעלתם את זרם המים, התחלתם כבר את המקלחת והכול היה נראה כמתנהל על מי מנוחות. אמה-מה, כעבור מספר דקות גיליתם שהמים מצטברים. המסקנה? סתימה במקלחת שצריך לטפל בה. האם צריך במיידי אינסטלטור, או שמא אפשר לטפל בסתימה במקלחת לבד? הנה כל המידע.

אין יותר כיף מאשר מקלחת בתחילת יום או בסופו, אבל לפעמים הכיף הזה נגדע עוד לפני שבאמת התחיל. מתי זה קורה? כאשר אנחנו מתמודדים עם סתימות במקלחות. סתימה במקלחת נגרמת כאשר לכלוך מצטבר בצנרת, אבל לא רק.

לא פעם, הצנרת כבר מאוד ישנה והיא זקוקה להחלפה. אבל לפני שמרחיקים לכת, חשוב לבדוק לרגע: האם אפשר לטפל בסתימה במקלחת לבד? אז אכן אפשר לנסות, הנה כל המידע שאתם צריכים בכדי לפתוח סתימה במקלחת לבד.

 

וביום השמיני נבראה הפומפה שתהווה עזר כנגדו

אם עדיין לא יצא לכם להכיר את הפומפה, כדאי לדעת שהיא יכולה לסייע לכם במקרים של פתיחת סתימה במקלחת. הטריק הוא לייצר ואקום, ככה שכל אחד יכול לעשות זאת ואין צורך להמתין לשירותיו של אינסטלטור מומחה. צריכים אינסטלטור עכשיו בדחיפות? אין שום בעיה, שרברב מומחה יגיע אליכם לאחר פנייה שתשאירו באתר.

חשוב לדעת, ברמת העיקרון, השימוש בפומפה נועד עבור אסלות. שם הרבה יותר קל לייצר את הוואקום הנדרש כדי לשחרר את הסתימה. זאת, כתוצאה מהמבנה של האסלה שהוא מעוגל. אם במקלחת קשה לכם לייצר את הוואקום הנדרש לשחרור הסתימה, אפשר לעבור לשיטה הבאה, סודה קאוסטית.

 

האם סודה קאוסטית יכולה לשחרר סתימה במקלחת?

סודה קאוסטית אכן יכולה לשחרר סתימה במקלחת, אבל חובה לעבוד איתה מאוד בזהירות. חשוב לדעת, מוצר זה מבוסס על חומצות. מאחד שהסודה הקאוסטית היא חומצתית מטבעה, עליכם לעבוד עם משקפי מגן ואם כפפות ידיים.

הסודה הקאוסטית מגיעה בצורה של גרגרים בבקבוק, לרוב בבקבוקי 1 ליטר. כדי לגרום לסודה לפעול, יש לשפוך את הגרגרים לחור הניקוז של המקלחת. לאחר מכן, יש לשפוך מים רותחים על הגרגרים כדי לגרום להם לעבוד. אל תעמדו מעל המקלחת בזמן שהסודה הקאוסטית פועלת.

כשהיא עושה את שלה, היא מבעבעת ומשפריצה חומצה למעלה ולצדדים. זהירות, זה מאוד מסוכן. אם אתם חוששים, תסתייעו בשירותי אינסטלטור לפתיחת סתימה במקלחת.

 

כיצד עוד ניתן לפתוח סתימה במקלחת?

לפעמים כל מיני אלמנטים נופלים לחור ניקוז המקלחת, במיוחד אם הוא לא מכוסה באמצעות מכסה. אם אתם אמיצים ולא נגעלים בקלות, הכניסו יד בזהירות אל חור הניקוז ותבדקו אם תקועים שם חפצים שיכולים לגרום לסתימה. אם אתם כבר עם היד בתוך חור הניקוז, יהיה כדאי גם לשלוף החוצה שיערות ולכלוך שמצטבר עם הזמן. זה אמנם לא הכי אסתטי ונעים, אבל אתם בכל זאת רוצים לשחרר את הסתימה, ככה שצריך לפעול.

מקלחת

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים