אילו מבחנים צריך לעבור כדי להפוך למנעולן מורשה?

מרגישים תקועים בעבודה הנוכחית שלכם? ביקשתם קידום או העלאה בשכר מהבוס והוא צחק לכם בפנים? הגיע הזמן לקחת את עצמכם בידיים ולהפסיק להיות שכירים של מישהו אחר. אנו הולכים לספר לכם על מקצוע מבוקש מאוד בשוק העבודה, שבו תוכלו להרוויח משכורת מכובדת ולפרנס את עצמכם ברווחה.

ומה היופי בכל זה? אתם הולכים להיות אנשים עצמאיים לגמרי, אתם תהיו הבוסים של עצמכם ואף אחד לא יקבע בשבילכם מה לעשות. אז אם אתם אנשים עם חוש טכני וידיים טובות שאוהבים לעבוד, הגעתם בדיוק למקום הנכון. נשמע לכם מעניין? תמשיכו לקרוא!

 

מי הוא המנעולן?

כדי להבין בדיוק מיהו המנעולן ומה ההבדל בינו לבין פורץ מוסמך, יצאנו לדבר על המקצוענים של חברת לוק פור יו. כפי שהם הסבירו לנו, מנעולן הוא איש מקצוע מוסמך שעבר קורס והתמחה בתחום. מנעולן צריך גם להיות בעל אישור תעסוקה ויושר מהמשטרה, כדי לוודא שלא מדובר בנוכל או בעבריין.

מנעולן עוסק בפריצה של בתים, עסקים, ומכוניות, ובכל מה שקשור לתחום כמו שכפול מפתחות, התקנת והחלפת מנעולים, ועוד. הסמכת מנעולן כוללת קורס ייחודי ומקיף מאוד שבו לומדים את רזי המקצוע.

פורץ מנעולים

איזה מבחנים עוברים כדי להיות מנעולן?

לפני שנדבר על המבחנים, חשוב להבין שהם מגיעים רק בסופו של הקורס. כיום ישנן בגדול שתי אופציות לעבור קורס מנעולנים, לימוד במקומות פרטיים או לימוד דרך משרד הכלכלה. הקורסים כוללים גם הכשרה תיאורטית ולימודים עיוניים, אך דגש גדול מאוד בקורס מושם כמובן גם על הלימוד המעשי והפרקטיקה. במהלך הקורס תתרגלו הרבה מאוד מצבים שוב ושוב, עד שתרכשו את היכולת המקצועית המלאה ותוכלו לגשת לשוק העבודה ולסייע לאנשים במצבי חירום.

פורץ מנעולים

איך נבחר קורס מנעולן מקצועי ואיכותי?

חשוב מאוד לדעת שיש לא מעט מרכזים שאינם מקצועיים והם מציעים כל מיני קורסים מקוצרים, ולעתים יש גם נוכלים שמפתים אתכם להירשם לקורס ועוקצים את הכסף שלכם. מסיבה זו חשוב מאוד להיות ערניים ולנהל את העניין במודעות. האפשרות הכי טובה היא כמובן להגיע דרך חבר או בן משפחה שמכיר את המקום באופן אישי ויכול להמליץ עליו.

בכל מקרה, לא משנה מה יהיה, אל תסכימו לשלם מראש דרך האשראי עבור הקורס לפני שהגעתם למקום וראיתם בדיוק מה קורה. כדאי מאוד לבקש מראש להגיע למקום לשיער ניסיון ולראות ולהבין האם מדובר על גוף מקצועי ואמין או על נוכלים שמחפשים להפיל בפח אנשים תמימים ולהוציא מהם כסף.

 

סיכום

אם אתם מחפשים מקצוע מכובד ומתגמל, שיאפשר לכם להיות הבוסים של עצמכם, להרוויח משכורת יפה, וגם לעזור מאוד לאנשים שנמצאים במצוקה על הדרך – מנעולן היא אופציה מעולה. חשוב להקפיד שאתם נרשמים לקורס מקצועי ומקיף, ואם תשקיעו בתחום ותלמדו כמו שצריך, תוכלו לסדר לעצמכם עתיד מצוין.

פורץ מנעולים

פורץ מנעולים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים