אילו עבודות מומלץ לתת רק לאינסטלטור מוסמך

כולנו מכירים את התקלות הקטנות שתוקפות אותנו בבית בהפתעה, נזילות, טפטופים, בעיות בניאגרה וכו' וכו', אם אתם יודעים לעבוד ולתקן בעצמכם או שיש לכם חברים כאלה כנראה שחלק מהדברים תוכלו לעשות לבד אבל בכל זאת יש לא מעט עבודות שמומלץ לתת רק לאינסטלטור מוסמך ולא לנסות לפתור בעצמכם.

 

מה זה אינסטלטור מוסמך

בגדול כל אחד יכול להיות אינסטלטור ואין צורך ברישיון או הכשרה ולכן צריך לשים לב את מי מזמינים והאם הוא מקצועי ובעל ניסיון. פעמים רבות אנשים מזמינים אינסטלטור כשיש בעיה דחופה וחייבים לטפל בה במהירות ולכן בעלי מקצוע רבים מנצלים את המצוקה ומטפלים בבעיה בצורה חאפרית. כשאתם עומדים מול בעיה כזאת מומלץ להתקשר לבעל מקצוע ששמעתם עליו והוא מוכר באיזור בו אתם חיים כמו אינסטלטור פרדס חנה  – א אינסטלציה.

 

איך תדעו שהאינסטלטור שהזמנתם אמין?

תוכלו להבחין בהבדלים גדולים בין איך שאינסטלטורים מקצועיים ניגשים לבעיה לבין חאפרים. הדבר הראשון שתוכלו לשים לב אליו הוא השיחה בטלפון, אם תתקשרו לאדם אמין ומקצועי שתסבירו לו את הבעיה שלכם כמו למשל סתימה בכיור הוא ישאל אתכם מספר שאלות על מנת להבין את הבעיה, לדוגמא במקרה של סתימה בכיור אם המים עולים כאשר הברז סגור כנראה יש בעיה בבניין כנראה בקומה מעליכם ולכן ועד הבית צריך לטפל בעניין ולא אתם.

 

באיזה מקרים צריך להזמין אינסטלטור

לא חסרות סיבות שתצטרכו להרים טלפון לאינסטלטור, אנחנו חיים על הצנרת והיא חיונית ביותר לחיים שלנו בבתים ובמבנים אחרים כמו משרדים, חנויות מסעדות. מה גם שכשיש בעיה כלשהי בצנרת הנזק שנעשה יכול להחמיר יותר ויותר אם לא מטפלים בו מהר והוא גם מפריע מאוד לסדר היום בבית. במקרים הבאים יש להזמין אינסטלטור בהקדם:

  • פתיחת סתימות בצנרת – גיליתם סתימה בשירותים? המים לא יורדים לביוב מהכיור? כנראה שהבעיה היא פשוטה ביותר אבל התיקון שלה חייבת להתבצע על ידי איש מקצוע כאשר הוא יגיע עם כל הכלים המתאימים לפתיחת סתימה מבלי לפגוע במערכת הניקוז עצמה.
  • איתור ותיקון נזילות – נזילות סמויות הן אחת הבעיות הקשות בבית מכיוון שלפני התיקון יש לאתר אותן בשיטות שונות. אם אתם מבחינים בכתמי רטיבות על הקיר, שמתם לב שחשבון המים שלכם קפץ משמעותית ללא סיבה נראית לעין כנראה שיש לך נזילה סמויה. האינסטלטור שיגיע אליכם יאתר את הנזילה באמצעות שיטת המצלמה התרמית או גז.
  • טיפול בהצפות ביוב – ללא ספק יש לטפל בהקדם האפשרי מכיוון שהמים יכולים להרוס במהרה את כל מה שבדרכם וכמובן הריח מאוד לא נעים.

 

לסיכום,

ישנן לא מעט סיבות להזמנת אינסטלטור הביתה וכשקורות תקלות כאלה אין ברירה אלא להתמודד איתן במהירות ואם לא הנזק יכול לגדול, ליצור עובש, ריח לא נעים ופטריות מזיקות.

כלי עבודה

 

איש תחזוקה
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים