איפה מוצאים עורך דין מומלץ לחדלות פרעון?

מצפי חדלות פירעון הינם מצבים מורכבים ומסובכים מבחינה משפטית. המצב מורכב בהחלט הן עבור חדל הפירעון עצמו והן עבור נושי פושט הרגל, המעוניינים לפרוע למצער חלק מחובם. מורכבות משפטית זו מובילה לכך שבתיקי חדלות פירעון, יש לשכור ייעוץ משפטי מהשורה הראשונה. כיצד מוצאים עורך דין שייצג אתכם בתיקי חדלות פירעון? המשיכו לקרוא וגלו.

 

חדלות פירעון

חדלות פירעון הינו מצב משפטי, בו אדם פושט רגל ואינו מסוגל להשיב את חובותיו לנושים שלו. מרגע שגוף הוגדר כחדל פירעון, הוא ייכנס להליכי תשלום לנושים כפי יכולתו תוך שמירה מסוימת אף על האינטרסים שלו. מארג הדינים בחדלות פירעון הינו מורכב ודורש מומחיות גבוהה הן מצד חדל הפירעון עצמו והן מצד הנושים שלו אשר מעוניינים לראות, לכל הפחות, חלק מהכספים אשר הם נתנו לפושט הרגל בהלוואה.

לאור המורכבות המשפטית של ההליך, רצוי בהחלט כי הליכי חדלות הפירעון ילוו על ידי עורך דין חדלות פירעון המתמחה בתחום זה ומנוסה בו. עורך הדין ידע כיצד, על פי הדין, לצמצם את הפגיעה בחדל הפירעון למינימום ההכרחי ולמנוע פגיעות מיותרות בחייב. עורך דין טוב ומקצועי יוכל להקל באופן משמעותי מכאבו וסבלו של פושט הרגל.

משפט

מציאת עורך דין חדלות פירעון

הבנו כי חשוב בהחלט לבחור עורך דין אמין ומקצועי לצורך הליכי חדלות פירעון. אולם היכן ניתן למצוא עורך דין שכזה? הדרך הטובה ביותר למציאת עורך דין לחדלות פירעון, היא דרך פורטלים אמינים ואיכותיים למציאת עורכי דין מומלצים במגוון ענפי משפט. עם זאת, כאשר בוחרים עורך דין דרך פורטל אינטרנטי, יש לוודא כי מדובר בפורטל אמין לחלוטין. להלן נסקור מספר אינדיקציות לכך שפורטל עורכי דין הוא אכן אמין ומקצועי.

 

1. אימות המלצות

חשוב להסתמך אך ורק על פורטל עורכי דין אשר מבקר את ההמלצות המופיעות בו. ישנם פורטלים בהם צוות הפורטל מאמת כל המלצה והמלצה המופיעה באתר. המלצה שלא עברה אימות אנושי ומעמיק, לא תפורסם.

 

2. תמונת הממליץ

קריטריון נוסף לאמינות פורטל עורכי דין, הוא הצגת תמונה לצד שם הממליץ. ממליץ אשר מזדהה בתמונתו ולא בשמו בלבד, צפוי להיות אמין יותר. כמובן שלא מדובר בראיה הרמטית לאמינות, אך זהו בהחלט כלל אצבע יעיל ושימושי לסינון המלצות שאינן אמינות בפורטלים משפטיים.

 

3. קישור לחשבונות ברשתות חברתיות

לבסוף, רצוי לבחור בפורטל מידע משפטי אשר מקשר אתכם לחשבונות המדיה החברתית של הממליצים. כך, לא תצטרכו להסתמך על מבחני האמינות של צוות הפורטל. במקום זאת, תוכלו לבחון את אמינות הממליצים בעצמכם.

 

לסיכום

לסיכום, ניתן למצוא עורך דין לחדלות פירעון מהשורה הראשונה בפורטלים מקוונים למציאת עורכי דין מומלצים. רצוי לבחור בפורטלים המקיימים את שלושת הקריטריונים הבאים: הביקורות וההמלצות בפורטל עוברות בדיקת אמינות, לצד שמו של הממליץ מופיעה תמונתו וכן לינק לחשבונות המדיה החברתית שלו.

חדלות פירעון

פטיש
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים