ארגז או עגלת כלים? כך תבחרו נכונה

אין זה משנה איזה עסק יש לכם – עבודה מסודרת ומדויקת מצריכה סדר וארגון מופתיים. מסיבה זו חשוב לשמור על כל כלי העבודה שלנו בצורה מאורגנת ומסודרת, דבר שיקל על מציאתם המהירה. 

אנשים מסוימים מעדיפים לשמור על הכלים שלהם בתוך ארגז כלים חזק ומאסיבי, ואילו אחרים מעדיפים לשמור על הכלים שלהם בתוך עגלות כלים מקצועיות המאפשרות לשמור את כל הכלים והאביזרים במגירות. המגוון הנו רחב, האפשרויות הנן רבות, אך מה כדאי לבחור? על כך נדבר במאמר הבא.

 

ארגז כלים – האופציה המועדפת עבור ההנדימנים

אם אתם מסוג האנשים שאוהבים לבצע עבודות שיפוץ קלות בבית רכישה של ארגז כלים המכיל את כלי העבודה הבסיסיים כמו פטיש, פלייר, ומברגים הוא אופציה נהדרת עבורכם. אחסון הפריטים החשובים הללו בתוך ארגזי כלים מוכנים יחסוך לכם את כאב הראש שבבחירת כלי עבודה.

ארגזי כלים מוכנים מגיעים עם כל כלי העבודה הבסיסיים, וכאשר ישנם מבצעים והנחות מחירם של ארגזי הכלים עשוי להיות אטרקטיבי ומשתלם במיוחד. כמובן, ישנם ארגזי כלים המגיעים ריקים – אותם תוכלו למלא בכלי עבודה לבחירתכם.

עגלות כלים

עגלות כלים – פתרון יעיל וחזק עבור סוגים רבים של עסקים

עגלות כלים הן למעשה ארוניות מגירה המצוידות בגלגלים. הן מיועדות לאחסון כלים, חלקים קטנים, חפצים כבדים או עדינים, וכל פריט בעל ערך גבוה. כושר ההעמסה שלהן מגיע עד 200 ק"ג, והן מגיעות במגוון רחב של גדלים, חומרים, ועיצובים. עגלת כלים היא חיונית ביותר עבור מגוון רחב של שימושים. היא מסייעת בשמירה על המלאי בשימוש ובהישג יד, ומהווה מקום אחסון נהדר ונוח מאוד.

 

עגלת כלים מול ארגז כלים

שני המוצרים מאפשרים ארגון יעיל ונכון של סביבת העבודה. היתרון המרכזי של ארגז הכלים על פני העגלה הוא בכך שהוא חסכוני במקום בשל גודלו הקטן יחסית. עם זאת, יכולות האחסון שלו מוגבלות יותר מאלו של העגלה.

גם את העגלה וגם את הארגז אפשר לשנע בקלות, ולרוב שניהם יהיו מצוידים במנעול שנועד לשמור על בטחון החפצים המאוחסנים בהם. שימו לב כי בשני המקרים אם תעמיסו על העגלה או על הארגז, השינוע ייעשה קשה יותר. בנוסף, העגלה עלולה להתהפך, דבר המהווה חיסרון, במיוחד כאשר ישנם ילדים קטנים בבית.

עגלות כלים

לסיכום

סדר בכלים שלכם הוא סדר בראש שלכם, ושמירה על סדר וארגון של אביזרי העבודה שלכם הוא חשוב לצורך שמירה על אפקטיביות, יעילות, וגם על בטחון החפצים החשובים לכם ותחזוקתם, כך שיישמרו לאורך שנים.

בבחירה מול ארגז כלים לבין עגלת כלים, יש לשקול מספר פרמטרים מרכזיים כמו גודל החלל בו הם עתידים להיות מאוחסנים, וכן סוג החפצים המאוחסנים. ניתן למצוא את שני הפריטים הנ"ל במגוון רחב של גדלים, חומרים, ומחירים. התייעצו עם מומחים בתחום בכדי לעשות את הבחירה הנכונה ביותר. בהצלחה!

ארגזי כלים

עגלות כלים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים