באילו משרדים כדאי לשים בר מים במקום בקבוקים

כמו משקי בית, גם יותר ויותר משרדים עוברים להשתמש בבר מים במקום בקבוקי מים חד פעמיים.

זה לא מפתיע כי מדובר בשיטה הרבה יותר נוחה, חסכונית, אקולוגית ועדיפה מכל הבחינות.

באיזה סוגי משרדים במיוחד כדאי לשקול לעשות את המעבר הזה עוד היום?

 

במשרדים שאכפת להם מבריאות העובדים שלהם

שתייה מרובה של מים היא אחד הדברים הבריאים ביותר שאדם יכול לעשות לעצמו. מים משפרים כמעט כל היבט בריאותי – משפרת את חילוף החומרים, את מידת האלסטיות של עור הפנים, את היכולת של המערכת החיסונית שלנו להתמודד עם מחלות, ואפילו ביצועים קוגניטיביים. משמע – אם אתם מעוניינים שהעובדים שלכם יהיו בריאים יותר, חיוניים יותר, שמחים יותר ואפילו יעילים יותר בעבודה – כדאי לכם לספק להם כמות ראויה של מי שתייה, ואיזו דרך נוחה יותר מלקבל את המים דרך בר מים?

 

במשרדים שאכפת להם מהסביבה

המודעות הסביבתית לזיהום הפלסטיק שסוגר עלינו הולכת וגוברת, וטוב שכך. אם אתם שוקלים את לעשות את מעבר מבקבוקי מים חד פעמיים לבר מים – נסו לחשוב על זה מהזווית האקולוגית. מדובר בחיסכון של מאות או אלפי בקבוקי פלסטיק כל חודש, שלוקח לכל אחד מהם מאות שנים להתכלות. אם העולם בו אנו חיים חשוב לכם, כדאי לשקול לעבור למכשיר שיזרים לכם מי שתייה מעולים במשך שנים רבות בלי להוסיף לעולם פלסטיק מיותר.

 

במשרדים שאכפת להם מאסתטיקה

כמות גדולה של בקבוקי פלסטיק חד פעמיים היא לא רק מזהמת ומזיקה לבסביבה – היא גם די מכוערת. מלא בקבוקים משומשים ומעוכים, צורתם מעט מעוותת, התוויות שלהם מתקלפות בצורה לא חיננית – אתם באמת רוצים את המפגע האסתטי הזה בכל מקום? על כל משטח עבודה, במטבחונים, בחללים המשותפים. בר מים הוא מכשיר בעיצוב אלגנטי, ךא תופס הרבה מקום, והכי חשוב – מייתר ומסלק את כל בקבוקי הפלסטיק הכעורים.

במשרדים שאכפת להם מהתקציב שלהם

ההחלטה לעבור לבר מים היא בנוסף לכל האמור לעיל – מאוד חסכונית. מדובר בהוצאה חד פעמית לא יקרה במיוחד, שחוסכת בעתיד הוצאות שוטפות ובלתי נגמרות על עוד ועוד בקבוקי פלסטיק. זו לחלוטין השקעה שמחזירה את עצמה, ואפילו לא לוקח לזה כל כך הרבה זמן להיות משתלם (תלוי כמה מים הייתם רגילים לקנות קודם). היחס בין מחיר בקבוקי מים ובין מחיר מי ברז הוא בלתי נתפס, וככל שתעברו לבר מים יותר מהר – כך תחסכו יותר כסף.

 

לסיכום

כל משרד שמאמין בהתנהלות הגיונית צריך לעבור משימוש בבקבוקי מים חד פעמיים לבר מים – זה בריא לעובדים ולכל האנשים שמשתמשים במשרד, אקולוגי וטוב לסביבה, הרבה יותר אסתטי בנוף המשרדי, והרבה יותר משתלם כלכלית בטווח הארוך. ההתקנה היא פשוטה ומהירה, וברגע שתעשו את המעבר – לא תבינו איך לא עשיתם אותו עד עכשיו.

כוס שתייה

 

צבע מאכל
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים